Michał Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Prawie miesiąc jeździłem z zamontowanym turbo BRD i wtryskami 0,230 i podczas hamowania bez softu wyszło 146KM i 297Nm, oczywiście z niskich obrotów bieda było jechać - turbo osiągało zadane ciśnienie przy ponad 2,2tys obr. To było główne zadanie Wojtka - poprawić dół, a reszta co się da w miarę bezpiecznie. Po sofcie inne auto, zdecydowanie lepiej jedzie dołem (nie porównuje do seryjnej turbiny, bo to bez sensu), reakcja na gaz bez porównania, więc bez obaw:wink:
TDI_QUATTRO Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 no to wychodzi na to ze moj to byl jakis ewenement bo mi wyszlo z turbo brd i wtryskami 0,230mm 155 km i 330 Nm bez strojenia, az nie moglem uwiezyc ale jednak zrub softa i sie pochwal i sie kiedys spotkamy na swiatlach powodzenia
RalphA4 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2012 najwidoczniej miales dobry motor, to korzystajac z okazji pytanko z innej beczki: dziś niestety trafilo mi sie trefne paliwo, i na chwile obecna modle sie o to zeby pompe szlag nie trafil, popowtryskiwacze przypuszczam ze sa do wywalenia, szczegolnie ze jak bylem u Aliego to powiedzial ze moje wtryski juz sa troche slabe, dlatego pytanie co kupic teraz? przy takich modach ? i jak to w cenie wyglada?
MAGIC87 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 jak to tak nagle padly pompki od jednorazowego zatankowania? nie kumam:slina:
RalphA4 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Nie mowie ze padly, na 1000% sa juz słabe, a przypuszczam ze opercja pod tytulem LEWA ROPA im nie pomoze wiec bedzie jeszcze gorzej, dlatego pytam sie odnosnie innych wtryskow, co mozecie poleci przy tych modach i s kad? czytalem o BQ i AL chociaz AL to raczej nie do zdobycia, dlatego pytam o rade
marcin248 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 witam i ja chyba będę zmuszony zakupić drugie turbo mam afna + 142/323 na seryjnych gratach bez kata i egr zaślepiony ale zaczął mi dymić na niebiesko i teraz nie wiem na jakie zbierać kase czy awx czy brd tak zeby obeszło się bez korekty ewentualnie jak posypią się wtryski to 216 turbo i wtedy korekta no i ten sam problem bo pewną używkę ciężko znaleść , co radzicie ?
MAGIC87 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 do BRD to jeszcze FMIC by sie przydało zrobic musisz sobie koszty przeanalizowac:wink: turbo wtryski fmic strojenie
adrian998998 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Magic87 jeszcze zapomiales dodac pompe 11:) i wtedy bedzie juz jezdzil. Jak chcesz mam dobre zrodlo BRD:)
marcin248 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 z pompą już nie będę modził niedawno uszczelniałem swoją więc może trochę popracuje więc na 10tce nie warto wsadzać BRD ? zostaje tylko AWX ? swoją drogą ile za to BRD ?
adrian998998 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Na Pompie 10 i brd ostatnio afn wypluł 165km 363nm. Co do turbo to na PW.
Michał Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 jeśli chodzi po połączenie BRD + 10 to ja mam takie, stosunkowo słaby niuton właśnie ze względu na pompę, ale i tak tragedii nie ma:wink:
grejf Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 jest zasada fizyki, im większe turbo wiecej ps, lecz wolniej wstaje, powyż 3rpm. Do ANF'a T-AVF/AWX dołu tak nie stracisz i niuton będzie z mocą... Dobre strojenie, większa proporcjonalność optymalizacji i odczucia efektu. Michal ile Ci dmucha BRD w peek'u?
Kowi87 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Na Pompie 10 i brd ostatnio afn wypluł 165km 363nm. Co do turbo to na PW. wszystko zalezy od wtrysków w tym zestawieniu
Michał Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Michal ile Ci dmucha BRD w peek'u? 1,6 bar ---------- Post dopisany at 14:46 ---------- Poprzedni post napisany at 14:36 ---------- aaaa zapomniałbym, soft u mnie jest raczej lajtowy i taki miał być - przy mocniejszym było 181KM i 385Nm:wink:
RalphA4 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Opublikowano 15 Maja 2012 duzo zalezy od wtryskow to prawda, ale wzane tez jest poprawny montaz ic, ja np wtopilem w niby tanie zlaczki silikonowe :/ i prawda jest taka ze jest milion zakrętów a tak nie powinno być wiec teraz oddaje auto do profesjonalnej firmy ktora od nowa zrobi poprawny dolot. Dodatkowo przy modzie z turbo BRD warto wycicac kata i zrobic down pipe, dzieki czemu turbo o wiele nizej wstaje
MAGIC87 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Dodatkowo przy modzie z turbo BRD warto wycicac kata i zrobic down pipe, dzieki czemu turbo o wiele nizej wstaje Racja.. DP + wkladke Simoty albo cos podobnego:wink: szybciej zassa powietrze i latwiej sie pozbedzie:kox:
juby_p Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 [/color] Racja.. DP + wkladke Simoty albo cos podobnego:wink: szybciej zassa powietrze i latwiej sie pozbedzie:kox: Co do filtra to pokazałem żę nie pomaga w znaczący sposób:)
Kowi87 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 [/color] Racja.. DP + wkladke Simoty albo cos podobnego:wink: szybciej zassa powietrze i latwiej sie pozbedzie:kox: Co do filtra to pokazałem żę nie pomaga w znaczący sposób:) dokładnie:decayed:
Pretor Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Jestem na etapie szukania turbo BRD tylko zastanawiam się nad wężem wylotowym z turbo. Wiadomo, że mój z AVF nie będzie pasował bo jest na szybkozłączce, a w BRD jest tak jak w AFN tyko że (z tego co widziałem) końcówka wylotu jest grubsza. Jaki wąż najlepiej zastosować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się