MAGIC87 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 brd ma specyficzna prace....tamten moj stary film byl robiony na turbo AWX...wywalanie srodka nic nie da nagraj teraz cos na CAHA
Piotrek98igo Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 nie widze roznicy w porownaniu do brd,cofka gwizd to samo
daniels Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 namówiliście mnie na przelot 2,5 z kwasa ale myślę zapodać środkowy i ostatni tłumik przelotowe oczywiście żeby na trasie czerep nie puchł..
MAGIC87 Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 jak nie bedziesz cisnał w trasie z max butem to cicho jest. Jak bedziesz trzymał stałe 3 tys obrotów to jak seria:decayed:
Piotrek98igo Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 przy 2tys na trasie jak seria ,pozniej zaczyna robic sie glosno,a drze sie pod obciazeniem.
Kowi87 Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 to mój 2,3 przelot jest inny bo drze sie cały czas w porównaniu do innych B5:wallbash:
daniels Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 tylko że ja chcę dać środkowy i końcowy,przelotowe,mam nadzieję że masakry nie będzie propo obrotów 3tysie mam przy 180Km/h
foka_88 Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 masakry nie będzie jeśli to diesel ja wyrzuciłem środek przy sześciu cylindrach rzędówce i bardzo fajny pomruk basowy ale przy zwiększeniu obrotów to tylko znów diesel
daniels Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 po za tym B6 jest raczej lepiej wyciszona od b5...
MAGIC87 Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 aa moze podpowiem jeszcze dla potomnych... jak miałem przelot na 1 stronie było znosnie. robiac wydech na 2 strony jest duzo głosniej:naughty:
Pulpit Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 po za tym B6 jest raczej lepiej wyciszona od b5... wielkiej różnicy nie ma chyba, może robić takie wrażenie przez to że w b5 przeważnie były pompy rotacyjne co daje efekt traktorka a na pompo-wtryskach już tego nie ma ajm do awx raczej podobnie w środku brzmi
Piotrek98igo Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 jak ktos chce cicho to musi zainwestowac w tlumik solidny przelotowy
daniels Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 i tak właśnie panie Piotrze zrobię w sporttigu znają się na rzeczy... ---------- Post dopisany at 12:49 ---------- Poprzedni post napisany at 12:48 ---------- http://sport-tig.blogspot.com/
kmink Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Moim zdaniem przelot 2,5cala w TDI robiony do ok 200KM jest bez sensu. Szkoda kasy a efekt dźwiękowy...no cóż W12 to to nie będzie...dlatego lepiej tą kasę na pivo przeznaczyć...
foka_88 Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 wydech w tdi to ma się świecić jak psu obroża i nie dymić ---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ---------- a na poważnie to trzeba zainwestować dobre tłumiki by coś w tdi wyciągnąć i żeby trochę mruczał
MAGIC87 Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Wiadomo ze nie jest to jakies V6, ale efekt cofki z turbo to jest to:wink:
daniels Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Moim zdaniem przelot 2,5cala w TDI robiony do ok 200KM jest bez sensu. Szkoda kasy a efekt dźwiękowy...no cóż W12 to to nie będzie...dlatego lepiej tą kasę na pivo przeznaczyć...problem zaczyna się jak ktoś nie pije..
foka_88 Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 ważne ze koledzy nie abstynenci kto w tych czasach nie pije
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Wiadomo ze nie jest to jakies V6, ale efekt cofki z turbo to jest to:wink: Ale do tego nie potrzebny jest żaden przelot tylko zmiana turbo:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się