lukaseq1 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam, panowie poradźcie cos bo juz niemam sily do mojego audi. Od 3 tyg rano widze za soba niebiesko, auto 90 stopni, kopci troszke mniej, tzn raz kopci raz nie, na postoju tez potrafi z ruly isc dymek. Logi robione, wszystko ok, egr wylaczony, przeplywka tez bo siadla i autko przerywało. Turbo sprawdzone jest minimalnie troszke oleju, luzy sa w boki i jest tez luz wzdłużny, ale ten luz jest juz jak autko kupilem czyli 13 miesiecy temu ale zauwazylem ze troszke sie zwiekszyl, turbo w grudniu bylo czyszczone bo awaryjny lapal. Teraz dylemat czy to pierscionki czy turbo niechce juz pchac w to kasy bo za duzo juz wlozylem, koledzy dajcie jakas rade. Pozdro
lukaseq1 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 vag byl zapiety, logi zrobione i wszystko jest ok. Turbo delikatnie przeladowuje ---------- Post dopisany at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany at 20:23 ---------- na vago jeszcze wyszlo ze przeplywka jest padnieta wiec zostala wylaczona ale to raczej niema nic do rzeczy bo przed tym jak zostala wylaczona tez kopcil juz ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ---------- Koledzy zrobilem fotke od srodka turbo http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dc38e5565ad73141.html
machina Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 vag byl zapiety, logi zrobione i wszystko jest ok. Turbo delikatnie przeladowuje---------- Post dopisany at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany at 20:23 ---------- na vago jeszcze wyszlo ze przeplywka jest padnieta wiec zostala wylaczona ale to raczej niema nic do rzeczy bo przed tym jak zostala wylaczona tez kopcil juz ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ---------- Koledzy zrobilem fotke od srodka turbo http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dc38e5565ad73141.html Od kiedy to po padnięciu przepływki się ją wyłącza zamiast wymienić na nową
lukaseq1 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 dobra to i tak nie rozwiazuje problemu niebieskiego dymku ---------- Post dopisany 18-04-2012 at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2012 at 21:11 ---------- koledzy dzisiaj sprawdzalem weze i oleju prawie ze tam niema, dopuszczalne wartosci, w turbo to samo! Jedynie co to turbo ma luzy na boki i do srodka. Autko kopci z dnia na dzien coraz bardziej, poradzcie cos
MaxsteRR Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Mogą być uszczelniacze zaworowe padnięte.
lukaseq1 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Mogą być uszczelniacze zaworowe padnięte. w grudniu 2011, byla robiona glowica, lacznie z uszczelniaczami zaworowymi :/ wiec to raczej odpada
lukaseq1 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 no kolego wlasnie dolalem litr bo patrze na bagnet a tam suchosc i teraz jest w normnie. Ten litr zostal spalony przez jakies 1000km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się