Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o opinie logów A4 AFN 1.9TDI 110KM 1997


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyglada na całkowicie zasyfioną sprężarke.

Bez sensu robic logi w trybie awaryjnym.

Opublikowano

To turbo do wymiany.

Jaki koszt jest wymiany nowej a po regeneracji?

Czy raczej turbo do czyszczenia (zapieczone lopatki) ?

Co radzicie bo jestem juz zielony?

Prosze o pomoc porady.

Opublikowano

raczej do czyszczenia, możesz na zapalonym aucie obserwując sztangę gruszki przy turbo zdjąć wężyk z gruszki, jak sztanga nie opadnie turbo do czyszczenia

Opublikowano

cos dziwny ten tryb awaryjny,jakby turbo bylo zapieczone to jak wejdzie w tryb to w sekunde cisnienie by nie spadlo do calkowitego zera.Dalej by pompowala.

Opublikowano

OK zdjąłem wężyk z gruszki na zapalonym aucie obserwując sztangę gruszki przy turbo i sztanga opada.

Nawet przejechalem sie autem na zdjetym przewodzie jakis byl troszke mocniejszy, po zalozeniu wezyka ponownie przy 3tys obr. na 3 biegu jak by ktos zlapal moje auto na hak.

n75 byl czyszczony. n18 podmienilem, zawor egr wymienilem, przewody podcisnienia silikonowe.

czy dalej to jest turbo czy cos innego?

---------- Post dopisany 21-04-2012 at 11:34 ---------- Poprzedni post napisany 19-04-2012 at 20:14 ----------

podmienie zawory n75 i n18 i sprawdze jeszcze raz juz podmienialem je ale z innego auta i tak samo, chyba zapieczone kierownice .............?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...