Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciekający płyn od spryskiwaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam ten sam problem.zalalem zbiorniczek do pełna i jakies 3 litry wyciekły odrazu ciurkieg gdzies pod nadkolem.jakies rady?

Opublikowano

Sprawdź uszczelki

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
On 7/25/2017 at 1:49 PM, kopar 1981 said:

Mam ten sam problem.zalalem zbiorniczek do pełna i jakies 3 litry wyciekły odrazu ciurkieg gdzies pod nadkolem.jakies rady?

Do sprawdzenia:
- uszczelka przy pompce
- uszczelka przy czujniku poziomu
- uszczelka przy łączeniu zbiorniczków (zbiornik na płyn to są dwa mniejsze połączone ze sobą)

Opublikowano

Może spryski ciekna ale może też być uwalona złączka przy pompce. Ja kupiłem i zamontowalem wszystkie uszczelki za 50 zl i dalej cieklo. Zalozylem pompke od sedana i jest ok

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam, mam podobny problem z ubytkami płynu do spryskiwacza. 

Zbadałem temat i okazało się że leje się bezpośrednio ze spryskiwacza reflektorów po stronie kierowcy. 

Płyn ucieka cały czas, nawet jak silnik jest wyłączony. 

Odłączyłem przewód, który jest zaraz za pompką spryskiwacza reflektorów i normalnie wylewała się woda ze zbiornika. Czy to powinno tak działać? Czy pompka nie powinna sama blokować wypływania płynu a puszczać go tylko przy użyciu?

Z góry dzięki za wasze podpowiedzi co mam wymienić (pompkę spryskiwacza czy sam spryskiwacz który cały czas jest mokry).

Opublikowano
Witam, mam podobny problem z ubytkami płynu do spryskiwacza. 
Zbadałem temat i okazało się że leje się bezpośrednio ze spryskiwacza reflektorów po stronie kierowcy. 
Płyn ucieka cały czas, nawet jak silnik jest wyłączony. 
Odłączyłem przewód, który jest zaraz za pompką spryskiwacza reflektorów i normalnie wylewała się woda ze zbiornika. Czy to powinno tak działać? Czy pompka nie powinna sama blokować wypływania płynu a puszczać go tylko przy użyciu?
Z góry dzięki za wasze podpowiedzi co mam wymienić (pompkę spryskiwacza czy sam spryskiwacz który cały czas jest mokry).
Nie nie powinno


Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam pare pytan. Zauwazylem ubytek plynu. Posiadam Avanta ze spryskiwaczami do xenonow.  Myslac ze to wina gdzies na laczeniu do xenonow odlaczylem kabel od gornego silniczka. Myslac ze po sprawie przez dluzszy czas bylo ok az ostatnio znowu maly poziom plynu i mokre u spodu. Wiec pare pytan:

Zbiornik budowa: 

Gorna pompka jest do xenonow ja odlaczylem?!

Srodkowy czujnik plynu?!

Dolna pompka spryskiwacz szyb ?!

Czy mozliwe aby cieklo z weza xenonow jak go nie uzywam?! Wyciek raczej nie jest od dolnej pompki. Wyciek bedzie pewnie od gornej pompki badz u czujnika. Ale dziwne bo dluzszy czas nie uzywalem spryskiwaczy a jak by byl chodz maly wyciek to by nie zajelo prawie miesiaca.

Ciekawi mnie dlaczego czujnik ilosci plynu jest na srodku a nie troszke wyzej od pompki szyb. CZyli jak pokazuje mi na Fisie mala ilosc plynu tzn ze jest go polowa. 

Wyciek zauwazylem w polowie drogi do xenonow i dziwne bo pompka odlaczona. 

Edytowane przez adrianjaro
Opublikowano
W dniu 31.07.2017 o 10:35, aiwer napisał:

Do sprawdzenia:
- uszczelka przy pompce
- uszczelka przy czujniku poziomu
- uszczelka przy łączeniu zbiorniczków (zbiornik na płyn to są dwa mniejsze połączone ze sobą)

Kupiłem wszystkie trzy uszczelki, podpowie ktoś jak się do tego zabrać?

Do zdjęcia zderzak, nadkole?

Opublikowano

teoretycznie koło i nadkole i cały zbiorniczek da się wyciągnąć z tego co widziałem na YT gdzieś. Też mnie to czeka niedługo ale chyba od dołu się wgramole

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...