piszczu Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Proszę o analizę logów ( moje pierwsze logi, nie wiem czy dobrze zrobione gdyby coś było nie tak proszę o wskazówki i postaram się powtórzyć ). Błąd jaki wyskakuje to 17965 Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82220.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82221.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82222.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82223.html Dynamiczne : http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82224.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82225.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82226.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82227.html Z góry dziękuję !
spanky Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 kabelkologia od czujnika cisnienia doladowania do sprawdzenia , jak nie pomoze to podmienic sam czujnik
piszczu Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 czujnik wymieniony na nowy z 8E0 906 627 na 1J0 906 627
biker110 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 przeplywka totalnie do niczego ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ---------- nie wiem jak w awx ale w afn da sie zle zlozyc turbine mysle ze to wlasnie o to chodzi daj loga bez wezyka na gruszce i bedzie wiadomo
przemik Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 czujnik wymieniony na nowy z 8E0 906 627 na 1J0 906 627 i... jaki efekt ???
piszczu Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 przeładowuje nadal wdaje mi się że turbo źle poskładałem ---------- Post dopisany at 22:43 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ---------- Wrzucam logi ze zdjętym wężem z gruchy od podciśnienia : Statyczne : http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82238.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82239.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82240.html Dynamiczne : http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82241.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82242.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82243.html
anderllh Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 miałeś wymienić/sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania, a nie N75.
spanky Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 czujnik wymieniony na nowy z 8E0 906 627 na 1J0 906 627 A po cholere go wymieniales ? Juz Ci anderllh napisal , masz wymienic/sprawdzic G71,a nie N75 !!!!!
piszczu Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 dobra postaram się ogarnąć z tym czujnikiem G71
piszczu Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 A wina źle poskładanego turbo też tu może być ?
biker110 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 najlepiej to zrob statycznie BS 010 i mozesz jeszcze zrobic dynamicznie MS 011 ale od tysiaca obrotow,jezeli w BS 010 bedzie wskazywal takie wysokie cisnienie to czujnik uwalony,nawet jakbys zle poskladal turbine to na jalowych obrotach i tak tyle nie napompuje a u ciebie od poczatku logow po sam koniec caly czas 2983,5 raczej to bedzie czujnik
piszczu Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Tak czujnik G71 się uwalił. Dzięki wszystkim za pomoc !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się