przemciotorun Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 jak zrobisz dobry serwis raz w roku to wedlug mnie wystarczy....
sajmon8526 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 taaaaa.... ciepło sie zrobiło to sie zabieraja za klimatyzacjea o nia trzeba dbac przez cały rok a nie jak zacznie pot po rowie cieknąć [/quote hahahahahhaa:D dokładnie:D ---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- osuszacz i dławik do wymianyqurwa ile razy dzisiaj juz napisałem to zdanie w róznych postach.... :facepalm: :facepalm: hahahahahahhaha
przemciotorun Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 taaaaa.... ciepło sie zrobiło to sie zabieraja za klimatyzacjea o nia trzeba dbac przez cały rok a nie jak zacznie pot po rowie cieknąć [/quote hahahahahhaa:D dokładnie:D ---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- osuszacz i dławik do wymianyqurwa ile razy dzisiaj juz napisałem to zdanie w róznych postach.... :facepalm: :facepalm: hahahahahahhaha hahahahah jak ja uwielbiam takie posty, tyle wnoszace do tematu..... prawie tyle co ten moj
sajmon8526 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 co jak co ale nieraz to mozna sobie nieźle humor poprawic czytajac wypowiedzi kolegów:grin::grin:
ampera4 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 po wymianie filtra (dyszy rozpreznej) w przewodach w samochodze jest LODOWA polecam wymienic
ampera4 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 osuszacz tez od razu mogłeś wymienic umylem jeszcze skraplacz i kolego przy 25 stopniach na dworze na biegu jalowym na LO z kratki leci niecale 3 stopnie a w samochodzie po chwili na trybie "auto" na tylnych siedzeniach lezacy termometr wskazywal 11,5 stopnia - no lepiej byc juz chyba nie moze. Szkoda kasy na osuszacz
Dev Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 u mnie na kratce jest -3 stopnie wiec jak widzisz wymiana osuszacza jak najbardziej jest potrzebna
ampera4 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 watpie w to. kombaj wytwarzajacy proznie juz sciagnie wigoc z ukladu poniewaz temperatura wrzenia wody w prozni jest bardzo niska i podczas jej wytwarzania woda w postaci pary jest calkowicie usuwana z ukladu klimatyzacji- wydatek rzedu 130 zł na osuszacz jest zbedny.
przemciotorun Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 napewno Ci termometr ktorym to mierzyłeś dobrze pokazywal? 3-5 stopni to zayebicho.... a lod Ci kratkami nie wychodzi
ampera4 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 100% dobry bo sprawdzony z innymi na dworze a4 mozna przerobic na dostawczak wyrobow miesnych oraz lodow
alf Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 Panowie, żeby nie zakładać nowego wątku zapytam tutaj. Klima w tamtym roku po serwisie, filterki wymienione. Klima dobrze daje. Ale na dłuższej trasie co ok. 30 min. z kratek słabiej dmucha i zczyna się robić gorąco w aucie. Wentylator słychać że działa, ale jakby coś blokowało przepływ po drodze. Jak wyłączę na 2 min. klimę to znów zaczyna pięknie dmuchać, jakby coś puściło. Po ponownym włączeniu znów pięknie działa i leci chłodek. Czy możliwym jest, żeby ta chłodniczka za wentylatorem zamarzała i blokowała przepływ powietrza ? Co może być nie tak. Czasem to przytyka się na amen, daję nadmuch na ful a z kratek zero nawiewu, ale słychać jak wentylator daje czadu. Dajcie jakąś wskazówke gdzie szukać problemu, bo jest to naprawdę upierdliwe na dłuższych trasach.
ampera4 Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Opublikowano 25 Maja 2012 kolego dokladnie to samo bylo u mnie pierwszymi objawami zatkania dyszy rozpreznej znajdujacej sie z lewej strony na podszybiu (patrzac w strone przodu samochodu) jechalem i na klimie nawiew po prostu przestal wiac a jak wylaczylem klimie to po chwili ogien mrozu z kratek nawiewowych za pewne jak przestanie ci dmuchac to przewod wysokiego cisnienia od klimy jest zamrozony i parownik z pewnoscia tez - to dlatego przestaje wiac mozesz sprawdzic wymieniaj dysze rozprezna i ciesz sie moca bezawaryjnej klimatyzacji a jesli dysze rozprezna wymieniales w tamtym roku i juz sie zapchala to sprawdz cisnienia na kompresorze pod kombajnem - byc moze to oznaka jego konca poniewaz dysza z roku na rok NIE MOZE zatkac sie. daj znac jak przebiegla operacja
alf Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 No to lipa, bo stara dysza była zapchana drobnymi opiłkami, i teraz też pewnie tak będzie. A to oznacza że COŚ się kończy.
Dev Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 musisz wymienic tez osuszacz bo tam te opiłki sie gromadzą
ampera4 Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Opublikowano 25 Maja 2012 przeciez napisal ze filtry wymienione a osuszacz tez jest filtrem.
alf Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 Przepraszam, źle napisałem. Osuszacz jest stary, tylko tą dysze pod podszybiem wymienili. Czyli jest syf (opiłki) w układzie, a to oznacz że sprężarka się kończy. Czy tak ?
tomx Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 devastation - 3 na kratceto na wymienniku bylo by ok -10:grin:co ty zes tam za sprezarke wsadzil?:grin:czlowieku poczytaj troche o chlodnictwie przy tak niskim odparowaniu musial bys miec grzalke do ottajania parownika bo by sie zakul lodem:doh:
Dev Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 sam sie pier.... w czoło jutro wrzuce foto z cyfrowego termometru to sam zobaczysz serwisuje klimy od lat i wiem co nieco
alf Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 Jak byłem na odgrzybianiu klimy, podczas jonizacji na LO po 20 min. na obiegu zamkniętym przy kratkach termometr pokazał -5 st. Przede mną w BMW pokazało - 8. Ale klima była świerzo nabita. W normalnej pracy ok 6 st. Oczywiście zalerzy od temp zewnętrznej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się