Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy, a zapchany katalizator w Audi A4 B5 1.8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a brzęczy Ci coś w wydechu?

Bo w moim przypadku rozpadł się wkład i cały układ wydechowy brzęczał na wolnych obrotach

Opublikowano

jak brzęczy to 100% kat sie posypał i może przytyka:whistling:

Opublikowano

aaa :facepalm: no tak :grin:

Opublikowano

Spadek mocy może być przyczyną zapchanego katalizatora, wywal kata i zrób przelot, chociaż w moim przypadku jest z tym problem, bo śruby po stronie puszki się mega zapiekły i trzeba będzie chyba układ wydechowy w połowie rozdzielić :facepalm:

Opublikowano
Spadek mocy może być przyczyną zapchanego katalizatora, wywal kata i zrób przelot, chociaż w moim przypadku jest z tym problem, bo śruby po stronie puszki się mega zapiekły i trzeba będzie chyba układ wydechowy w połowie rozdzielić :facepalm:

nie Ty jeden miałeś problem z rozkręceniem połączenia za katem nad saniami :wink: ja musiałem na środku auta rozdzielić wydech i jakoś dostać się do śrub

katalizator to wymysł zielonych więc ja bym się go pozbył jeśli jest możliwość jego szwankowania, tyle że u mnie ewidentnie kat padł

Opublikowano

jeśli wytnę kata co lepiej wstawić tłumik przelotowy czy strumienice? nie doczepia się na przeglądzie za braka kata?

Opublikowano

możesz kupić tłumik przelotowy w kształcie kata, tak ja ja to zrobiłem :naughty: na allegro takie znadziesz za rozsądną cene! nie przyczepią sie!

Opublikowano

nie wycinaj kata tylko wybij pretem bebechy i po sprawie

pod warunkiem ze masz jedna sondę a nie dwie

na przeglądzie nikt nie nie przyp...ierdoli :decayed:

Opublikowano

p.s. najlepiej taki tłumik ze zwężeniem wewnętrzym!!!zapobiegnie to "efektowi poloneza", co uwierz jest bardzo wkurviające :facepalm: .

Opublikowano

ja mam wybitego kata i nic takiego nie ma miejsca

Opublikowano

ja wyciąłem katy i stawiłem rurki przelotowe i była tragedia!!!:doh: dosłownie między 2000-3000 obr. polonez był jak ja yebie:grin: później kupiłem przelot w kszatłcie kata ze zwężeniem wewnętrzym i jest spokój :naughty:

Opublikowano

bardzo mozliwe, praca V6 jest zupełnie inna w porównaniu z R4

Opublikowano

hehe wyobraź sobie... masz za***iście chodzący silnik, fajnie zrobiony wydech, ruszasz na swiatłach, dajesz gazu, a tu..... kurvaaaa polonez :huh:...ale siara :facepalm:

Opublikowano

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

u mnie przynajmniej słychac przejmujacy świst turbiny :decayed: :decayed:

Opublikowano

no tyle dobrze... u mnie to mógłbys dać jedynie głosniej radio, albo otworzyć szyby i zacząc głosno kichac lub krzyczeć żeby zagłuszyć ten dźwięk :lol1: albo najlepiej nie przekraczć 2000 obr. :polew:

Opublikowano

O co chodzi z tym polonezem? nie czaję :grin: A panowie, jak już jesteśmy przy katalizatorze, jeśli auto od samego dołu nie ma mocy to tez wina kata? Tzn.słabo przyspiesza, dopiero od 1700-1800 obrotów idzie dobrze...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...