jakob Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Cześć, ostatnio zauważyłem, że wypycha olej na wężu który idzie od IC. Czy to kwestia turbo? Proszę o pomoc jeżeli ktoś wie o co chodzi. pozdrawiam http://img401.imageshack.us/img401/4743/img0092wd.jpg
janusz_stg Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Tak to kwestia turbo. Zaczyna się powolna agonia ,można jednak z tym jeszcze trochę pojeździć.
jakob Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Opublikowano 3 Maja 2012 jest jakaś opcja żeby przedłużyć jej koniec?
enusssss Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 mi dokladnie to samo sie dzieje tylko ze w afn. a to czasem nie jest ten olej z odmy?
franek84 Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 kolego też mam 1Z i tu naprawde trzeba być zdolnym żeby Turbo zepsuć podejrzewam że nikt nigdy IC nie odkręcał więc zrób to TY i wylej olej który tam przez te kilkanaście lat się zbiera(bo wiadomo że turbo zawsze puszcza oliwe)jak nie ma siwej chmury za tobą to się nie przejmuj nasze Zeciory to klasyk napędu TDI i wątpie żeby się naprawa szykowała. Odkręć IC i rury najlepiej wszystkie od IC i wylej z niego olej do tego wypłukaj dobrze benzynką ekstrakcyjną będziesz miał na jakies 20tys spokój, aha jeszcze kup nowe opaski i silikon i pouszczelniaj łączenia bo jak oliwe pcha znaczy że jest przedmuch - czyli niuńce może brakować tlenu pamietaj żeby silikon nałożyć i nie skrecac aż wyschnie!-no i odtłuścic powierzchnie. a no i po czyszczeniu benzyna dobrze jest zostawić elementy czyszczone na jakieś 30 minut żeby odparowała bo jak złożysz odrazu to będziesz miał wściekłego diesla po minimalnym ruchu rozrusznika:) nie pchaj się w koszty ) pozdr ---------- Post dopisany at 17:01 ---------- Poprzedni post napisany at 17:01 ---------- kolego też mam 1Z i tu naprawde trzeba być zdolnym żeby Turbo zepsuć podejrzewam że nikt nigdy IC nie odkręcał więc zrób to TY i wylej olej który tam przez te kilkanaście lat się zbiera(bo wiadomo że turbo zawsze puszcza oliwe)jak nie ma siwej chmury za tobą to się nie przejmuj nasze Zeciory to klasyk napędu TDI i wątpie żeby się naprawa szykowała. Odkręć IC i rury najlepiej wszystkie od IC i wylej z niego olej do tego wypłukaj dobrze benzynką ekstrakcyjną będziesz miał na jakies 20tys spokój, aha jeszcze kup nowe opaski i silikon i pouszczelniaj łączenia bo jak oliwe pcha znaczy że jest przedmuch - czyli niuńce może brakować tlenu pamietaj żeby silikon nałożyć i nie skrecac aż wyschnie!-no i odtłuścic powierzchnie. a no i po czyszczeniu benzyna dobrze jest zostawić elementy czyszczone na jakieś 30 minut żeby odparowała bo jak złożysz odrazu to będziesz miał wściekłego diesla po minimalnym ruchu rozrusznika:) nie pchaj się w koszty ) pozdr
ampera4 Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 jak pojdzie ci turbo to zacznie niezle kopcic i na bagnecie zauwazysz porzadne ubytki oleju
jakob Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Opublikowano 4 Maja 2012 No wlasnie kopcenia zadnego nie ma... Taka norma przy bucie tylko :-) Turbo ma juz ponad 300 tys i rzeczywiscie raczej nikt Ic nie ruszal. Zawsze staralem sie oszczedzac turbine, ale w chwili wolnego zabiore sie za czyszczenie :-) ---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:39 ---------- No wlasnie kopcenia zadnego nie ma... Taka norma przy bucie tylko :-) Turbo ma juz ponad 300 tys i rzeczywiscie raczej nikt Ic nie ruszal. Zawsze staralem sie oszczedzac turbine, ale w chwili wolnego zabiore sie za czyszczenie :-)
Jay_Z Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Ja mam AHU, czyli praktycznie to samo co 1Z i mam cały czas sporo oliwy w dolocie. Wymieniłem już turbo dla świętego spokoju i dalej to samo. Auto nie kopci, oleju praktycznie nie ubywa, także stwierdziłem że chyba ten typ tak już ma i jeżdże dalej. Jeżeli na wirniku od turbiny nie ma większych luzów to myślę, że nie ma się czym przejmować.
jakob Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Opublikowano 5 Maja 2012 Dzisiaj zabralem sie za czyszczenie IC i troche oleju tam sie uzbieralo. Z dobrych rzeczy to oleju nie ubywa, a po czyszczeniu zauwazylem ze auto przestalo kopcic nawet przy mocnym dodaniu gazu. Tez tak mieliscie?
lukaseq1 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 zacznie ! to tylko chwilowe. Turbo ci pomalutku puszcza
rookie Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Takie zawilgocenie to pikuś. Będziesz jeszcze długo śmigał. Tylko nie wyłączaj silnika zaraz po jeździe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się