axis16 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 Witam, proszę o analizę kompletu logów. Auto po zmianie filtrów oraz oleju robiony był również rozrząd, prędzej wyszła przepływka złom, chce to potwierdzić w 100%, wyszło też jakieś niedoładowanie i przeładowanie. Ogólnie autu brakuje wigoru, i mam wrażenie że osłabło. Zastanawiam się również czy nie pali ciut więcej. statyczne: Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (007) Log (010) Log (011) Log (012) Log (013) Log (019) BS: Log (000) Log (003) Log (004) Log (011) Dynamiczne: Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (008) Log (010) Log (011)
paweu1 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Późny kąt wtrysku, przestaw w okolice 55, umyj przepływkę i zrób jeszcze raz logi
roman_tyk Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Doładowanie faluje stąd dziwne pomiary MAFu. Przegoń furmankę po autostradzie.
ciahciah Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 statyczny kat wtrysku do poprawy http://a4-klub.pl/showthread.php?t=6665 w przepływce na razie może umyj same siateczki, cała się umyje jak już innej opcji nie będzie w pierwszej kolejności trzeba ogarnąć doładowanie które jest nie stabilne, wszystkie podejrzane wężyki podciśnienia powymieniaj, poskracaj tak by były maksymalnie krótkie, nie może być zapasu, mają wszystkie bardzo ciasno wchodzić, jak zsuwa się któryś luźno wsadź cieńszy wężyk, sprawdź ustawami akumulator podciśnienia czy szczelny, chodzi o tą czarna kulkę przy N75, sprawdź zaworek zwrotny biało czarny, w jedną stronę ma swobodnie puszczać powietrze a w drugą nic, przegonić furę też wskazane na pewno pomoże też wypalenie kolektora ssącego z osadu i wydłubanie scyzorykiem przy zatkanych zaworach osadu z wlotów w głowicy masz katalizator?
axis16 Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 przepływka była myta pare miesięcy temu, wiec nie wiem czy jest sens ją myć jeszcze raz, ale jak coś spróbuje to zrobić jeszcze raz. Po umyciu jakie logi powtórzyć? ---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:52 ---------- Tak katalizator jest, ale już od dłuższego czasu planuje jego usunięcie. ---------- Post dopisany at 14:55 ---------- Poprzedni post napisany at 14:54 ---------- wężyki byly wymieniane na sylikonowe, wiec może któryś jest luźny lub za długi wiec założe stare bo gdzieś mam, w razie czego jakie logi powtórzyć po tych zabiegach? ---------- Post dopisany at 15:02 ---------- Poprzedni post napisany at 14:55 ---------- Dodam jeszcze że okolice EGR są przypocone olejem, może to być też wskazówką. ---------- Post dopisany at 15:06 ---------- Poprzedni post napisany at 15:02 ---------- Jak sprawdzić ten akumulator podciśnienia? w jaki sposób? ---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 15:06 ---------- Biało-czarny zaworek sprawdzony, puszcza tylko w jedną stronę, pozatym sprawdziłem szczelność podciśnienia i wygląda to wszystko w porządku. A ten biało-czarny zaworek ma być białą stroną do n75? a czarną w kierunku filtra powietrza?
przemik Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Wyjmij sprezarke i wyczyść przy okazji wywal katalizator. W logach widac, ze uklad podcisnienia jest szczelny. Po robocie powtorz logi... niestety wydaje się ze przeplywomierz najlepsze czasy ma juz za sobą.
axis16 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 Najlepiej co wsadzić zamiast katalizatora? Co polecacie? Jakiś tłumik czy strumiennice? czy może zwykłą rurkę?
ciahciah Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 przepływki nie ruszaj skoro już myłeś bo popsujesz całkiem, zrób jak mówi przemik, wyczyść sprężarkę, pewnie to cię będzie kosztować kilka stówek ale przemik tak radzi pewnie jest co do tego pewny:) podobnie jak w sprawie katalizatora:) w miejsce katalizatora najlepiej wsadzić zwykłą rurę, ale tłumik przelotowy też można, strumienice broń boże, akumulator podciśnienia sprawdzasz ustami podobnie jak zaworek, jak zrobisz co radzi przemik dla nie go wstaw komplet logów skoro mu wszystkie potrzebne, mi do pełni zadowolenia z efektów 003 i 011 w zupełności wystarczy:) możesz po każdej operacji robić logi w tedy będzie od razu widać czy dana operacja dała jakiś efekt, może niektórzy na drugi pomyślą zanim zaczną od d.. strony, jestem ciekaw efektów po poradzie przemika
axis16 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 Wczoraj wymieniłem wszystkie wężyki, dzisiaj miałem trasę 30km i trochę przegoniłem furę, wydaje mi się że dynamika się poprawiła, postaram się wrzucić logi po tym i powiecie czy jest poprawa od strony technicznej, czy tylko są to moje mylne odczucia. ---------- Post dopisany at 09:20 ---------- Poprzedni post napisany at 09:19 ---------- Sprawdzę jeszcze ten akumulator podciśnienia, powinien w jedną stronę puszczać a w drugą nie? ---------- Post dopisany at 09:21 ---------- Poprzedni post napisany at 09:20 ---------- Kąt statyczny poprawie jak się uda w tym tygodniu. ---------- Post dopisany at 11:37 ---------- Poprzedni post napisany at 09:21 ---------- Wklejam logi po wymianie wężyków podciśnienia i po przepaleniu fury. statyczne: Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 010) Log (3 - 011) Log (4 - 007) Log (5 - 000) Log (6 - 019) Log (7 - 013) Log (8 - 012) Log (9 - 004) BS: Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 004) Log (3 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 004) Log (3 - 001) Log (4 - 003) Log (5 - 008) Log (6 - 010) Poprawiło się coś? Dodam że akumulator podciśnienia w porządku, trzyma ciśnienie. ---------- Post dopisany at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany at 11:37 ---------- kolektorem, turbiną oraz katem zajmę się w tym najpóźniej na drugi tydzień. Tak wiec jak coś zrobie dodam nowe logi.
goldi Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Jak już cos zacząłeś dłubać to trzeba było wydłubać katalizator ze środka z samej puszki i tyle nic nie spawasz i przegonić autko porób to co kazali Przemek i Damian i dopiero wstaw komplet logów
danu44 Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 Najlepiej co wsadzić zamiast katalizatora? Co polecacie? Jakiś tłumik czy strumiennice? czy może zwykłą rurkę? Ja polecam ten zamienik kata... jesli jezdzisz tylko w Polsce. http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-b5-superb-1-9-tdi-katalizator-i2269466036.html Jesli jezdzisz tez za granice Polski na zachod to ten... http://allegro.pl/kat-katalizator-audi-a4-vw-passat-b5-1-9tdi-i2305251382.html
axis16 Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Opublikowano 14 Maja 2012 A wiec w miniony weekend wyczyściłem kolektor dolotowy, oraz kanałki w głowicy, wymieniłem również przepływomierz na nowego Boscha o tych samych numerach. Logi dynamiczne: Log (003) Log (011) Wydaje mi się że jest dużo lepiej, ale mam wrażenie że jeszcze coś jest nie tak. Za kata chce się zabrać jak znajde wiecej wolnego czasu, i przy okazji wyczyścić turbo. Co do kąta wtrysku w tym tygodniu postaram się to zrobić.
przemik Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Poprosze jeszcze raz 011,010,008,003 Sprezarka wraca do swiata zywych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się