adasio13 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 witam. tak jak w temacie napisałem wyłącza mi się turbina najczęściej na 3 biegu ponad 2500 obrotów. ostatnio była czyszczona przez mechanika, wymienione wszystkie wężyki chwile było ok ale znowu problem wrócił. co może być przyczyną? wiem że najprościej by było podpiąć pod VAG'a ale nie mam gdzie i kiedy.. dlatego zwracam się z zapytaniem do forumowiczów
lukaseq1 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 kolego podepnij vaga, inaczej bedziesz wydawal kase bez potrzeby
clinque Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 co znaczy ostatnio?pol roku temu?przez mulowata jazde problem mogl powrocic Generalnie bo nie mamy na forum wrozki...
Kuba A4 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 jest kilka opcji przepływka, N75 albo wężyki oczywiście zakładając że nic z turbo ale bez VAGa się nie obejdzie chyba że masz N75 i przepływkę żeby na próbę założyć
Sztomel Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Od kiedy to przepływka i wężyki podciśnienia są przyczyną przeładowania turbo bo jestem ciekaw ?
badyl666 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Kolego sprawdź organoleptycznie czy ci nie blokuje zmiennej geometrii turbiny bo w większości to jej wina trybu awaryjnego. Zapieczona turbina to skutek, a najważniejsza jest przyczyna powstawania awarii.
Kali S4 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 sprawdź wężyki,może któryś masz dziurawy lub się zsunął. Nie ma nikt spośród znajomych VAGa?
IDUAL Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Spotkałem się kiedyś z takim czyszczeniem że mechanikowi nie bardzo chciało się rozkręcać turbo i rozdzielił tylko część gorącą od reszty wyczyścił z wierzchu poruszał łopatkami polał VD40 na chwile pomogło ale niestety powierzchnia po której poruszają się łopatki dalej była zawalona. Najlepiej zrobić LOGI wszystko wyjdzie.
adasio13 Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 mechanik mówił że turbo jest ok a wężyki też zmienił. zobaczę ten zaworek n75, przeczyszczę i zobaczymy potem
danu44 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 witam. tak jak w temacie napisałem wyłącza mi się turbina najczęściej na 3 biegu ponad 2500 obrotów. ostatnio była czyszczona przez mechanika, wymienione wszystkie wężyki chwile było ok ale znowu problem wrócił. co może być przyczyną? wiem że najprościej by było podpiąć pod VAG'a ale nie mam gdzie i kiedy.. dlatego zwracam się z zapytaniem do forumowiczów Kolego po pierwsze to badz tak dobry i uzupelnij swoj profil. Przynajmniej skad jestes i gdzie mieszkasz. Piszesz ze nie masz gdzie zrobic logow, jak bedzie wiadomo skad jestes, to calkiem mozliwe ze ktorys z kolegow z forum podjedzie do Ciebie z VAG-iem. Masz na miejscu mechanika ktory jak widze bardzo duzo robi przy Twoim aucie. A pomimo to nie moze sobie z nim poradzic. Wiec jak chcesz zeby ktos na odleglosc, nie widzac auta i nie wiedzac co w nim siedzi, Tobie pomogl. Tak jak wszyscy pisza, bez logow to jest niemozliwe. Niestety Audi to nie Polonez, i wrozenie z fusow nie przynosi w tym przypadku efektu. Pozdrawiam zamiast martwić się na zapas bierz się do działania, bo lepszej opnij niż na podstawie logów nie dostaniesz
Kali S4 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Tak jak wszyscy pisza, bez logow to jest niemozliwe. wszystko jest możliwe,logi przyspieszyły by znacząco diagnozę
wladi Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Podepnę się pod temat co może się dziać gdy na zimnym silniku przy większych obrotach traci nagle moc po przekręceniu ponownie zapłonu jest ok a potem już jak się silnik rozgrzeje to nie ma tego problemu. Czy to może któryś z zaworów czy turbo wariuje albo ma jakieś zabezpieczenie?
danu44 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 gdy na zimnym silniku przy większych obrotach traci nagle moc Tak napewno nie powinno sie dziac... Tzn. zimny silnik i wieksze obroty. ps. Oraz załóż nowy watek w Twojej sprawie. To nie fajnie podpinac sie do istniejacego juz watku kolegi.
wladi Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Tzn. ja napisałem w imieniu mojego kolegi i też nie wiem do końca co by to mogło być ale sam się z tego śmiałem jak mi powiedział że na zimnym traci moc jak mu w piz.. daję:polew: ja bym nigdy tak nie zrobił. Sam podejrzewam że może turbo się odstawia bo już zmęczone ale z drugiej strony to może jednak jakiś z zaworów. Nie mam kabla bo pożyczyłem ale jak wróci do mnie to sprawdzę pewnie pokaże co go boli:wink: ---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 22:35 ---------- gdy na zimnym silniku przy większych obrotach traci nagle moc Tak napewno nie powinno sie dziac... Tzn. zimny silnik i wieksze obroty. ps. Oraz załóż nowy watek w Twojej sprawie. To nie fajnie podpinac sie do istniejacego juz watku kolegi. Wiesz sorki że się do kogoś wbijam ale jak każdy będzie zakładał nowy wątek w tym samym temacie to niezły będzie bałagan...:wink:ale mimo to już nie będę się do nikogo podpinał
Malinek110 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Tzn. Wladi niewiem czy zdajesz sobie z tego sprawe ale bardzo ciężko jest zameczyc silnik. Na to ze TDi jest zywe i przyspiesza tak ze zrywa asfalt ma wpływ wiele czynników.Sprawna turbina czyli nie zapieczone kierownice.Sprawny N75 i całe wezyki podcisninia.Zdrowa przepływka.Sam sie o tym przekonałem jak wyczysciłem turbo i na szrocie kupiłem zawór n75 i wyminiłem wezyki teraz jak na 2 dam do spodu to przy 2 tys obr wyrywa mi kierownice.
wladi Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 No tak tylko mi chodzi o to czy tak powinno robić czy jest jakieś zabezpieczenie że odcina i traci moc, czy poprostu trzeba szukać po kolei przyczyny?
Malinek110 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Nie ma nic takiego auto łapie przeładowanie wieć ECU odcina całkowicie turbinę i wtedy czuć nagły brak mocy;)
adasio13 Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Opublikowano 13 Maja 2012 ostatnio zauważyłem że jak przyspieszam to słychać taki gwizd, świst i wtedy rozłączy turbinę ok 3000 obrotów a czasami ten gwizd ustaje przed 3000 obrotów i wtedy chodzi turbina do końca bez rozłączania. czy to znaczy że jest gdzieś nieszczelność? może intercooler? tylko w jaki sposób czasami ta nieszczelność się uszczelnia a czasami nie..
Malinek110 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Jesli słyszysz takie jakby szuranie to masz nieszczelność w dolocie.Oczywiscie mozna to sprawdzić za pomocą vaga ale wiadomo dziure musisz szukac sam w dolocie;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się