prasulek Opublikowano 9 Listopada 2006 Opublikowano 9 Listopada 2006 Jak w temacie mam problem, poniewaz stuka mi cos w przednich kolach podczas skrecania jak przyspieszam. Kiedys stukalo duzo glosniej i niezaleznie od tego czy samochod przyspieszal czy zwalnial wiec wymienilem przeguby zewnetrzne i jakis czas (dwa tyg.) bylo dobrze ale teraz znowu zaczyna... :-( Tyle ze jak skrecam w prawo to stuka z lewej strony a jak w lewo to z prawej, czyzby jakies lewe przeguby kupilem czy co, bo wewnetrzne to raczej nie. Pomocy...
wicior123 Opublikowano 9 Listopada 2006 Opublikowano 9 Listopada 2006 byc moze to stworzenie albo końcówki drązków
adadur Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 Jak w temacie mam problem, poniewaz stuka mi cos w przednich kolach podczas skrecania jak przyspieszam. Kiedys stukalo duzo glosniej i niezaleznie od tego czy samochod przyspieszal czy zwalnial wiec wymienilem przeguby zewnetrzne i jakis czas (dwa tyg.) bylo dobrze ale teraz znowu zaczyna... :-( Tyle ze jak skrecam w prawo to stuka z lewej strony a jak w lewo to z prawej, czyzby jakies lewe przeguby kupilem czy co, bo wewnetrzne to raczej nie. Pomocy... stuka czy "strzela" bo może to wytłuczone wachacze (sworznie) właśnie często jest tak że łupie lewy przy sręcie w prawo i odwrotnie.
prasulek Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Opublikowano 14 Listopada 2006 Nie strzela tylko stuka. Strzelalo przed wymiana przegubow zewnetrznych... A sworznie raczej sztywno siedza jak sprawdzalem i teraz to juz nie mam pojecia....
adadur Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 Sprawdz jeszcze czy stuka niezależnie czy dodajesz gazu na skręconych kołach czy jedziesz "na luzie" - jesli tak to któryś wahacz pada. Sam ich nie sprawdzisz - musisz albo mieć kogoś kto ci będzie szarpał za koło a ty przykladasz rękę na sworznie na wahaczach albo jedziesz na szarpaki.
prasulek Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Opublikowano 16 Listopada 2006 Stuka tylko jak dodaje gazu przy skrecaniu na pelnym skrecie....
geri74 Opublikowano 16 Listopada 2006 Opublikowano 16 Listopada 2006 Stuka tylko jak dodaje gazu przy skrecaniu na pelnym skrecie.... któryś wahacz na 100% też tak miałem podnieś przód do góry poruszaj kołem i będziesz wiedział
adadur Opublikowano 16 Listopada 2006 Opublikowano 16 Listopada 2006 z tym podnoszeniem auta był bym ostrożny - tzn jak zaczniesz szarpać co by nie spadł. Nalejpeej tak jak pisałem powyżej - dwie osoby jedna szarpie druga sprawdza dlonią.
Jaro Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 proponuje pojechac na stacje diagnostyczna na szarpaki tam ci powiedza na 100 % a zaplacisz ok. 50 zl .
geri74 Opublikowano 18 Listopada 2006 Opublikowano 18 Listopada 2006 proponuje pojechac na stacje diagnostyczna na szarpaki tam ci powiedza na 100 % a zaplacisz ok. 50 zl . raczej nie zapłacisz nic - ale też i szarpaki nie są lekarstwem na wszystko - akurat luzów na wahaczach nie pokażą
dark79 Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 na górnych jak najbardziej pokażą, gorzej z dolnymi
bushi Opublikowano 16 Grudnia 2006 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Podłączam się do tematu jak skręcam i dodaje gazu słychać" TUK TUK TUK" mniej więcej więc co obstawiacie wydaje mi się że przegłub
adadur Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Podłączam się do tematu jak skręcam i dodaje gazu słychać" TUK TUK TUK" mniej więcej więc co obstawiacie wydaje mi się że przegłub A trzeba było w palinik nie dawać przy skręconych kołach
Gość Murzyn Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 no i dobrze Ci sie bushi wydaje
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Podłączam się do tematu jak skręcam i dodaje gazu słychać" TUK TUK TUK" mniej więcej więc co obstawiacie wydaje mi się że przegłub raczej na bank przegub. A strzela ci tak na postoju gdy skręcasz kołami?
micek Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Ja mam podobny problem a mianowicie kiedy jade normalniepo dobrej drodze asfaltowej jest lalunia a jak zjade na drogr typu kocie lby czy jaka bardziej dziurawa to tak mi cos barabani z przodu jakbym z kalasznikowa strzelalw takim tempie :razz: no i co to moze byc?
DJ Lipi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Jeśli to jest przegłub, to jakiej firmy kupić i w jakich granicach cenowych jest dopuszczalne dać za dobrą firmę? A najlepiej jaki jest orginalny, bo to chyba będzie najrozsądniejsze?
Furio Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 ja mam z kolei tak, ze stuka-barabani jak jadę wolno, tak do 40 km/h ale najlepiej to słychać jak sie wlokę tak z 10-20km/h. Odczuwam to jakby na pedłach...Dziwne, ze przy mocnym skręcie nie czuć tego prawie w ogóle albo bardzo słabo.Możecie powiedziec co to może być. Amorki?? Jakie są objawy ich zużycia?? pozdrawiam
DJ Lipi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Kupiłem u Marszałka w sklepie, GKN Lobro za 200 zł. Mam nadzieje że trochę na nim pojeżdżę Pozdrawiam!
verus Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Czasem słyszę głuche puknięcie w nadkolu jak manewruję np. na parkingu i koła mam skręcone max w prawo przy czym koło musi na coś najechać -niski krawężnik, dziura, uskok itp. Podjechałem do mechanika i podnieśliśmy auto na podnośnik ale wszystko wydaje się ok. Normalnie jeżdżę i na dziurach zakrętach jest cicho, czasem tylko owo głuche stuknięcie w przypadku jak powyżej.. Co sprawdzić ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się