Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana lamp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kamil sprawdź PW

Opublikowano

Dzięki! Zamówiłem... i tak dopiero za 2 tyg. będę ją rozkręcał. Teraz TYLKO lampy i okablowanie :)

Opublikowano

Ja też lamp szukam :) może 2 komplety taniej? :)

Opublikowano

Tylko logistycznie nam nie pasuje za bardzo:) poza tym ja raczej używek będę szukał w cenie ~1800

Opublikowano

no ja też używki. dawaj znać gdybyś coś znalazł, może za 2 komplety by ktoś policzył mniej. ja mam jak odebrać z Wawy

Opublikowano

dobra to w razie co dam znać... może ktoś jeszcze się podłączy i dostaniemy grupową zniżkę :naughty:

tyle, że dopiero w środę za tydzień zaczynam szukać, bo długi weekend się w zasadzie zaczął własnie :banan:

----------

szukałem wstępnie ale albo cena wysoka albo jakieś regenerowane/naprawiane... takie głupie pytanie - jest szansa, żeby włożyć w moją B8-kę (8k0) te lampy liftingowe? Jest ich znacznie więcej na allegro a jak już się trafią jakieś z przed liftu to zazwyczaj skrętne a nieskrętnych bixów jak na lekarstwo...

Opublikowano
dobra to w razie co dam znać... może ktoś jeszcze się podłączy i dostaniemy grupową zniżkę :naughty:

tyle, że dopiero w środę za tydzień zaczynam szukać, bo długi weekend się w zasadzie zaczął własnie :banan:

----------

szukałem wstępnie ale albo cena wysoka albo jakieś regenerowane/naprawiane... takie głupie pytanie - jest szansa, żeby włożyć w moją B8-kę (8k0) te lampy liftingowe? Jest ich znacznie więcej na allegro a jak już się trafią jakieś z przed liftu to zazwyczaj skrętne a nieskrętnych bixów jak na lekarstwo...

szansa zawsze jest ale: maska, zderzak, ślizgi, moduł CE, kable, i chyba błotniki OUT :kwasny:

Opublikowano
dobra to w razie co dam znać... może ktoś jeszcze się podłączy i dostaniemy grupową zniżkę :naughty:

tyle, że dopiero w środę za tydzień zaczynam szukać, bo długi weekend się w zasadzie zaczął własnie :banan:

----------

szukałem wstępnie ale albo cena wysoka albo jakieś regenerowane/naprawiane... takie głupie pytanie - jest szansa, żeby włożyć w moją B8-kę (8k0) te lampy liftingowe? Jest ich znacznie więcej na allegro a jak już się trafią jakieś z przed liftu to zazwyczaj skrętne a nieskrętnych bixów jak na lekarstwo...

szansa zawsze jest ale: maska, zderzak, ślizgi, moduł CE, kable, i chyba błotniki OUT :kwasny:

Jak mówisz Jarek i jeszcze trochę więcej :wink:

Opublikowano

Ja w końcu ogarnąłem temat, wszystko działa i wygląda jak chciałem2a8u7ehe.jpg

Wysyłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Dales inne oporniki czy zmieniles zarnik i modul przetwornicy?

Opublikowano

dałem chińskie "cyfrowe" przetwornice i wszysto działa.

Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
dałem chińskie "cyfrowe" przetwornice i wszysto działa.

Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2

Dobrze, że masz jeszcze 2 kpl. na podmianę i na przeglądy ;)

Pomyślałem sobie o Twoim przypadku z błyskami przez przetwornice toyoty. Przyczyną może być sterowanie na lampie minusem a nie plusem jak jest w przypadku VAG. Dużo dalekowschodnich aut ma to...

Daj link który Chinol obsługuje b8 bezbłędnie.

iPad Tapatalk HD

Opublikowano

szuwx jakie miałeś / masz żarniki przy tych przetwornicach od avensisa że Ci mrugają ?? D2S ? (nie chodzi mi o philips/osram czy chinczyk) tylko o symbol, D2S, D2R ?

do przetwornicy od avensis po lifcie (2006,2007, czarna KOITO na 4 srubki z zapłonnikiem na kablu MUSI być żarnik d4s (z zielonym pręcikiem), na innych głupieją, tylko d4s podobnie jak nowsze lexusy

Opublikowano

Jak już wcześniej pisałem, żarniki było d4s, przetwornice również. Tak czy siak chińczyki dają radę, jak zaczną padać kupię ori audi z a6, chińczyki kupił znajomy eletromechanik który stwierdził że od tego trzeba zacząć. Co do tych chińskich przetwornic tonie mam pudełka gdyż zostało u znajomego, a na przetwornicach nic nie pisze, na allegro takich nie widziałem. Poszukam jeszcze po necie.

Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

8K0 907 063 N

Mam taki moduł u siebie i obsługuje Bixenon:hi:

Opublikowano
8K0 907 063 N

Mam taki moduł u siebie i obsługuje Bixenon:hi:

Dopisujemy :wink: sa grzane stołki ?

Opublikowano

Dostałem się wczoraj do MCE - niestety mam 8K0 907 063 :no:

Ale zerknijcie jeszcze na fotkę, żeby ostatecznie potwierdzić, że mój moduł nie obsługuje Bixa:

20130608571.jpg

Także znowu zastanawiam się nad opornikami w lampach, bo koszt identyczny a odchodzi parę godzin roboty:

1. Lampy 2000, adapter 50E = 200pln, MCE 150-200pln + wymiana wszystkiego + kodowanie (100 kabel) = 2500

2. Lampy Bix z opornikami podpięte bezpośrednio pod starą instalację ~2500 (+ stare lampy do oddania, ale i tak mam obie zbite)

Zakładając, że dostane gwarancję na te lampy (że się nie rozszczelnią) to jakie jeszcze mogą być potencjalne ryzyka co do 2 rozwiązania albo odwrotnie - w czym to pierwsze jest lepsze tak naprawdę? Czy opcja z opornikami może wpływać na żywotność przetwornic/żarników?

Pomocy, bo już sam nie wiem czy warto się z tym grzebać, żeby było "po Bożemu" :)

Opublikowano

dokładając lepszy moduł CE masz możliwość uruchomienia więcej modów w swoim

koszt 200-300 moduł + 150-250 usunięcie CP w aso, kable wtyki piny +- 150

(nie mając samo-poziomowania i sprysków jeździsz nielegalnie, są małe szanse aby policjant to znalazł, ale przegląd techniczny prędzej :kwasny:)

wtedy przydały by się ori lampy na podmianę do przeglądów - tylko ty masz je potłuczone :facepalm:

trzecia opcja: http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/wymiana-zwyklych-zarowek-drl-led-projekt-kierunek-led-caly-pasek-275491/

ja wybrał bym ledy ori + nowy moduł, aby później nie żałować i móc założyć samopoziom i spryski ale tu też dochodzą koszty i nowy zderzak, który już masz...

gryź ten orzech sam :wink:

Opublikowano

Jakie ciekawe mody mogę jeszcze uzyskać dokładając lepszy moduł? Który konkretnie najlepiej kupić? Jeśli żaden mi nie potrzebny to bez sensu ruszać to CE...

Wiem, że sama lampa jest "nielegalna", ale jeździłem jakieś 6 lat na przetwornicach chińskich i żarnikach H7 i nie było problemu - raczej małe szanse, że ktoś się przyczepi. O przegląd też się nie martwię - znajomy robi i może przymknąć oko na spryskiwacze:) a samopoziom to zbędny dla mnie.

Żarówki H7 o jakiś dziwnych barwach też odpadają - przerabiałem to już i strasznie delikatne są a do tego drogie.

Zderzak może z czasem sobie sprawię od S4 ze spryskiwaczami - bo to akurat uważam za potrzebne, także zostaje mi dylemat czy brać Bixy org + moduł czy przerobione lampy :huh::huh::huh:

---------- Post dopisany at 17:38 ---------- Poprzedni post napisany at 13:06 ----------

btw: czy do spryskiwaczy trzeba mieć też odpowiedni sterownik czy to tylko dodatkowa rurka w zbiorniczku do dej samej pompki?

Wymyśliłem, że jeśli nie trzeba zmieniać sterownika to kupię lampy (przerobione) i zderzak od razu od S4 ze spryskiwaczami (poziomowanie mnie nie interesuje). Jeśli natomiast trzeba zmieniać mimo wszystko MCE to wezmę oryginalne lampy i będę się z tym bawił.

Nie wiem też o co chodzi z tym CP? Zakładam, że to jakiś rodzaj blokady - pytanie czy zdejmę to sam jak mam kabel (VAG 12.10.3) czy tylko ASO? Jeśli aso to znowu problem, bo mam uszkodzony samochód i póki nie założę lamp to nigdzie nie pojadę:P także to może być kluczowe dla mojej decyzji:) przerobione lampy będą działały od razu a w razie co mogę z nich zawsze wywalić te oporniki, zmienić CE i zamontować spryskiwacze (przegląd i tak przejdę :wink:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...