HiRide Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Po wymianie walka,szklanek i polpanewek,zrobilem niecale tysiac km. Wrazenia ogolnie na plus -silnik chodzi ciszej o wiele bardziej miekko. Niestety spalanie jest masakryczne.Na trasie nie spada ponizej 7 litrow przy predksci 100 km/h W miescie utrzymuje sie na 9l i nie spada* Wyglada to tak ze po zapaleniu rezerwy tankuje za 100 zl tj 18 litrow ON i po przejechaniu 200-240 km znowu zapala mi sie rezerwa. To przeciez 2.5 tdi pali mniej. Kat synchronizacji caly czas ma wartosc 0.0 Wartosci na wtryskach wygladaja mniej wiecej tak -1.70 *0.90 *-1.70 *1.80 * wiec nie ma rewelacji. Przed wymiana *nie bylo az takich rozbierznosci na wtryskach.Do tego auto gorzej sie zbiera przy duzych predkosciach tj od 140 km/h w gore. Dodam ze nie zawsze zapala od strzalu nawet na cieplym.Kiedys wystarczylo cyknac rozrusznikiem i rowno odpalal.Teraz zdarza sie ze trzeba minimalnie dluzej przytrzymac kluczyk zeby zapalil. Jakies pomysly co moze byc ? zanim zaczne spalac cysterny paliwa na *vagowaniu....
aras837 Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 Kolego a jak wyglądał twój wałek i szklanki po demontażu. Ile masz km na blacie???? Najlepiej zwrócić się o pomoc do osoby która ci składała motor, bo to raczej nie możliwe aby korekcje na pompkach tak drastycznie zjechały.
Musashi Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 wrzuc logi 013, 018 i 023. a najlepiej komplet logów stat, dyn i BS, to wtedy porozmawiamy...
HiRide Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Opublikowano 10 Maja 2012 Kolego a jak wyglądał twój wałek i szklanki po demontażu. Ile masz km na blacie????Najlepiej zwrócić się o pomoc do osoby która ci składała motor, bo to raczej nie możliwe aby korekcje na pompkach tak drastycznie zjechały. na szklankach nie bylo oznak zuzycia a walek mial kilka krzywek przytartych - nie bylo frezu tylko ostra krawedz.Przebieg 225 tys.Silnikiem nie buja,z wydechu nie kopci i tym podobnych rzeczy nie ma. Zajme sie logami-jak zrobie to tutaj wrzuce.
HiRide Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 szklanki INA czarne a walek ruville czy tej firmy ktora pakuje te walki bo to podobno to samo
neoeinz Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 a co na to osoba która wymieniała Ci wałek ?
HiRide Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 Jeszcze nic ale prawdopodobnie uslysze ze *mam jezdzic dokad nie zacznie kopcic albo pracowac nierowno. Bede sie musial tam wybrac choc w jedna strone mam 50 km.
aras837 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Kolego a jak wyglądał twój wałek i szklanki po demontażu. Ile masz km na blacie????Najlepiej zwrócić się o pomoc do osoby która ci składała motor, bo to raczej nie możliwe aby korekcje na pompkach tak drastycznie zjechały. na szklankach nie bylo oznak zuzycia a walek mial kilka krzywek przytartych - nie bylo frezu tylko ostra krawedz.Przebieg 225 tys.Silnikiem nie buja,z wydechu nie kopci i tym podobnych rzeczy nie ma. Zajme sie logami-jak zrobie to tutaj wrzuce. Czyli mam rozumieć przez to, że przed wymianą miałeś bujanie autem, kopcenie z wydechu i to był główny powód wymiany wałka????? ---------- Post dopisany at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ---------- Kolego a jak wyglądał twój wałek i szklanki po demontażu. Ile masz km na blacie????Najlepiej zwrócić się o pomoc do osoby która ci składała motor, bo to raczej nie możliwe aby korekcje na pompkach tak drastycznie zjechały. na szklankach nie bylo oznak zuzycia a walek mial kilka krzywek przytartych - nie bylo frezu tylko ostra krawedz.Przebieg 225 tys.Silnikiem nie buja,z wydechu nie kopci i tym podobnych rzeczy nie ma. Zajme sie logami-jak zrobie to tutaj wrzuce. Czyli mam rozumieć przez to, że przed wymianą miałeś bujanie autem, kopcenie z wydechu i to był główny powód wymiany wałka(za wyjątkiem śladów wytarć)?????
HiRide Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 Nie bujalo,nie kopcilo.Jedyne co to bylo sluchac "fukanie" powietrza z filtra i dosc glosną prace silnika.
neoeinz Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 no to mechanik ma naprawic a nie mowic ze msz czekac aż zacznie sie cos dziać...coś widocznie zle ustawil, moze pompki zle ustawil...daj logi jak pisza chlopaki.
HiRide Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 trzeba PD ustawiac przy wymianie walka szklanek i polpanewek skoro w ogole PD *nie sa ruszane ?*
gar.bik Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 No wiadomo że trzeba ustawić chociaż skok dźwigienek naciskających pompo-wtryskiwacz, ale to oczywiste dla dobrego mechanika ..
HiRide Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 No wiadomo że trzeba ustawić chociaż skok dźwigienek naciskających pompo-wtryskiwacz, ale to oczywiste dla dobrego mechanika .. Ten mechanik ma swoich pracownikow a sam tego nie robi- nie patrzalem na rece to nie wiem co zrobili Skoro trzeba ustawiac skok dzwigieniek ,to jestem ciekaw jak to robia nasi koledzy z forum ktorzy sami w garazu wyciagaja i zakladaja PD.Robia te ustawienia na oko?*
lukaszlsw Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 w dwie osoby ustawienie pompek jest proste, jedna osoba z kanału kręci wałem a druga patrzy kiedy krzywka będzie w położeniu skrajnym, potem regulujesz wg.serwisówki i musi chodzić (ja ustawiam na 225stopni odpuszczenie) parę razy rwałem pompki i za każdym razem chodzi ok, jedynie długa suwmiarka do ustawienia lewo prawo jest potrzebna bo bez zegara można sobie poradzić (w 013 max wartość mam 0.3) i jak wyciągniesz PD to wymiana uszczelnień i śrub. Swoją drogą 240km na 18l to nie jest taki zły wynik
vauxhall95 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Nie trzeba regulowac pompek przy zmianie walka lub popychacze,przeciez nie trzeba odkrecac srub regulujacych skok/luz pompowtrysku.
Lulek Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Nie trzeba regulowac pompek przy zmianie walka lub popychacze,przeciez nie trzeba odkrecac srub regulujacych skok/luz pompowtrysku. Przy każdym demontażu osi dźwigienek które naciskają pompowtryski powinno się regulować PD niezależnie od ruszania ich.
HiRide Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Opublikowano 13 Maja 2012 no i wiadome* *ilu uzytkownikow tyle zdan i opini
adrian998998 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Po kazdej kombinacj z pompkami i walkami trzeba ustawic dzwigienk na czujnik zegarowy. Juz nie raz poprawialem po ex mechaniorach ustawienia pompek (az glowa boli jakie nie raz rzeźby były) Dla mnie te korekcje co podales to nie rewelacja jest. Zrob logi na rozgrzanym silniku i zobaczymy co i jak. Jak cieżko pali z rana to tez moze tyczyc sie ustawienia i montażu pompek np rozciety oring(zapowietrza sie)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się