Jump to content
IGNORED

[B6 AVB] 139HP/322Nm by Zastec


Recommended Posts

Witam

Chip na boxie Power-Tec

Oto mój pierwszy wykresik przed wymianą osprzętu jak widać nieciekawy:

1.JPG

A ten po wymianie:

Przepływomierz:stary-06A 906 461 na nowy-038906461C

N75: 8E0 906 627 A

EGR;stary-038 131 501 G na nowy- 038 131 501 AQ

2.JPG

Nałożenie:

3.JPG

Planuje jescze czyszczenie turbo z nagaru:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Link to comment
Share on other sites

Czy moment mocno opada to raczej nie powiedziałbym

Inna skala wykresu

u mnie przy 4400 jest 210Nm

a na wykresie:

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avb_146hp335nm_by_rogalotti-t20172.0.html

Jest przy 4400 około 230

Pamietajmy ze miedzy tym a tamtym jest różnica prawie 15 Nm

I fale też są widoczne

Mój wykres był robiony na innej Hanowni to nie jest też za dobre porównanie

Link to comment
Share on other sites

sporo falllll na tym wykresie a co do czyszczenia turbo to sie zastanów .

Link to comment
Share on other sites

Co do czyszczenia to sie nie musze zastanawiać bo nagar to mam na 100%. Dziś robiłem ostre przegazówki na postoju przez 5 minut i naprawde to pomaga. Silnik naprawde lepiej chodzi. Mam takie coś, ze wciskam gaz do podłogi a on wolno przyspiesza a po chwili łapie i idzie, a nieraz wcale a po ostrym potraktowaniu silnika naprawde lepiej chodzi. Wymieniałem przepływke, N75 i EGR to tylko turbina pozostaje i musze sie nią zająć.

Link to comment
Share on other sites

to pogratulowac pomyslowosci z tymi przygazowkami na postoju, przegon fure w calym zakesie obrotow ale na drodze, zacznij od 2giego biegu i do konca z obrotami, i tak na 3 i 4, moze sie turbo rozrusza albo sie cos wysypie ;)

Link to comment
Share on other sites

silnik powinien dzialac pod obciazeniem wiec takie wkrecanie na postoju nie jest niczym dobrym

Link to comment
Share on other sites

przecież na postoju turbo nie pompuje, więc jedyne, co usuniesz to sadzę z końcowego tłumika ;) tak jak chłopaki mówią, przegoń auto na drodze.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...