Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] 139HP/322Nm by Zastec


kazuyaet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chip na boxie Power-Tec

Oto mój pierwszy wykresik przed wymianą osprzętu jak widać nieciekawy:

1.JPG

A ten po wymianie:

Przepływomierz:stary-06A 906 461 na nowy-038906461C

N75: 8E0 906 627 A

EGR;stary-038 131 501 G na nowy- 038 131 501 AQ

2.JPG

Nałożenie:

3.JPG

Planuje jescze czyszczenie turbo z nagaru:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie koopa .... beznadziejne rozlozenie momentu .... :confused4:

[według mnie powinno wygladac tak .... http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avb_146hp335nm_by_rogalotti-t20172.0.html ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy moment mocno opada to raczej nie powiedziałbym

Inna skala wykresu

u mnie przy 4400 jest 210Nm

a na wykresie:

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avb_146hp335nm_by_rogalotti-t20172.0.html

Jest przy 4400 około 230

Pamietajmy ze miedzy tym a tamtym jest różnica prawie 15 Nm

I fale też są widoczne

Mój wykres był robiony na innej Hanowni to nie jest też za dobre porównanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporo falllll na tym wykresie a co do czyszczenia turbo to sie zastanów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do czyszczenia to sie nie musze zastanawiać bo nagar to mam na 100%. Dziś robiłem ostre przegazówki na postoju przez 5 minut i naprawde to pomaga. Silnik naprawde lepiej chodzi. Mam takie coś, ze wciskam gaz do podłogi a on wolno przyspiesza a po chwili łapie i idzie, a nieraz wcale a po ostrym potraktowaniu silnika naprawde lepiej chodzi. Wymieniałem przepływke, N75 i EGR to tylko turbina pozostaje i musze sie nią zająć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pogratulowac pomyslowosci z tymi przygazowkami na postoju, przegon fure w calym zakesie obrotow ale na drodze, zacznij od 2giego biegu i do konca z obrotami, i tak na 3 i 4, moze sie turbo rozrusza albo sie cos wysypie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co tracic paliwo na postoju jak mozna to zrobic w trasie z przyjemnoscia :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik powinien dzialac pod obciazeniem wiec takie wkrecanie na postoju nie jest niczym dobrym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...