tomaszstn Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/danielomarco_84153.html Grupy: 001,013 - http://vaglog.rtnet.pl/danielomarco_84144.html Grupy: 026,025 - http://vaglog.rtnet.pl/danielomarco_84145.html Grupy: 002,007 - http://vaglog.rtnet.pl/danielomarco_84146.html Grupy: 014,015 - http://vaglog.rtnet.pl/danielomarco_84147.html Świece wymienione, nowe logi zrobione, proszę o ponowne sprawdzenie: Grupy: 002,013 -http://vaglog.rtnet.pl/danielomarco_85701.html Grupy: 001,007 -http://vaglog.rtnet.pl/danielomarco_85702.html Grupy: 006 - http://vaglog.rtnet.pl/danielomarco_85703.html Grupy: 009,009 -http://vaglog.rtnet.pl/danielomarco_85704.html Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/danielomarco_85706.html
Dev Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 zloguj przepływkę od 1000 obr/min na 3 biegu do odcinki, dwa razy sonde na wolnych obrotach
gregory Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Coś masz nie tak. Albo masz zatankowane mega kiepskie paliwo, albo coś z zapłonami bo cofanie zapłonu o 11 to duża przesada już. Jak cofa o 5....6 to już dużo. Najpierw zatankuj dobre paliwo 98 lub v-power i zloguj ponownie. Potem jak nie pomoże to wydajność układu paliwowego do sprawdzenia, świece zapłonowe, cewki. Potem kompresję silnika. To na początek.
tomaszstn Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 Ok dzięki właśnie chyba coś nie tak z tymi świecami, ja jeszcze ich nie wymieniałem więc zacznę od tego bo i tak trzeba to zrobić ---------- Post dopisany at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany at 12:52 ---------- Gregor a powiedz mi czy lepiej wsadzać ori czy te z Boscha, oczywiście platynowe , dalej mam serię
tomaszstn Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 jedne i drugie są platynowe , wiem że Bosche niby lepsze gdy się ma coś podłubane ale ja mam serię więc może jednak NGK???
tomaszstn Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 zloguj przepływkę od 1000 obr/min na 3 biegu do odcinki, dwa razysonde na wolnych obrotach Tomek, powiedz mi jak mam to zrobić? przecież to od 2000 nie jedzie a co dopiero od 1000, druga sprawa o co chodzi z tą sondą na wolnych obrotach, to że działa to wiem a świece Denso to nie wiem czy dobre do AEB-a, jeszcze męczy mnie to paliwko bo tankuję zawsze na shellu ale teraz jakiś shit wprowadzili, następnym razem zatankuję coś innego.
Dev Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 po to własnie chce żebys zapodał taki log mam zlogowanego zdrowego AEB, porównamy mozesz miec dziure w dolocie, uchylona lub nadpaloną klape WG, niesprawne DV dlatego tak słabo sie zbiera
tomaszstn Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 Ok, nie mówię że nie jedzie ale wydaje mi się że wcześniej było lepiej . Wymienię świece (tylko dalej nie wiem które wybrać ) i zmienię paliwko to obaczym
gregory Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Jak chcesz dobrze to: NGK PFR6Q Jak chcesz lepiej to: Bosch F5DP0R
tomaszstn Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 Ok, wezmę Bosche ---------- Post dopisany 22-05-2012 at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2012 at 22:39 ---------- Świece wymienione, chłopaki zobaczcie jak to teraz wyszło, dopisane w pierwszym wątku
gregory Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Wygląda to już znacznie lepiej. Nie można wymagać zaś że będziesz miał wszystko na 0. Może cewki już nie są tak super skuteczne, albo pompka paliwa nie daje już tak jak nowa, jest nieco mniej paliwa i stąd cofa zapłony. Można by jeszcze zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej to by powiedziało o kondycji pompy. i układu paliwowego. Lambda dobrze pracuje, przepływka mierzy. Co jeszcze, to tak z grubsza.
tomaszstn Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 Dzięki Gregor, pyfko się należy, może teraz się jakoś umówimy na sprawdzenie mechaniczne ---------- Post dopisany 27-05-2012 at 03:13 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2012 at 00:51 ---------- ma ktoś jeszce jakieś pomysły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się