wojtek1990.r Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Witam, Dziś zamontowałem "nowe" turbo po regeneracji z Allegro zabawa kosztowała mnie 1000 zł i po założenie turbo wogóle nie dmucha wąż z intecoolera nie robi się twardy a gruszka nie reaguje...przed wymiana auto chodziło idealnie ale zauważyłem trochę oleju w przewodach powietrza i IC i postanowiłem zregenerować turbo a tu d*pa...po zamontowaniu samochód muł i czekam na drugie "nowe" turbo...Proszę o poradę co ci "fachowcy" mogli źle zrobić i ile powinno mi te turbo pochodzić o ile w końcu przyślą mi dobre turbo.
dante0018 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Po pierwsze to po co oddawałeś swoje turbo skoro jak sam mówisz było tylko trochę oleju w dolocie.... Taki stan to norma. A po drugie jak już się regeneruje to w renomowanych zakładach bo jak sam się przekonałeś, z allegro itp to nic dobrego nie wychodzi. Teraz pozostaje walczyć o inne turbo albo o kasę....
Sztomel Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Nie wiem kto postawił Ci taką diagnozę by wymienić turbo z powodu śladowych ilości oleju w dolocie to raz a dwa to założę się, że to regenerowane turbo będzie sprawne tylko osoba, która je wymieniła w Twoim samochodzie chyba nie poskładała wszystkiego do kupy prawidłowo.
ampera4 Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Nie wiem kto postawił Ci taką diagnozę by wymienić turbo z powodu śladowych ilości oleju w dolocie to raz a dwa to założę się, że to regenerowane turbo będzie sprawne tylko osoba, która je wymieniła w Twoim samochodzie chyba nie poskładała wszystkiego do kupy prawidłowo. Potwierdzam. Poza tym mogles przed zalozeniem sprawdzic luzy wirnika i czy w ogole sie kreci. Dokladnie wsystkie kostki sterowania obadac weze podcisnienia na swoje miejsce i musi dziergac. no CHYBA ZE JE CZYMS ZABLOKOWANO...
Góral.tz Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 wojtek 1990 napisz co to za fachowcy bo sam się zastanawiam nad regenerowanym turbo od awx i żebym nie kupił u twoich fachowców
nA4tan Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Może problem ze zmienną geometrią jak jest zablokowana efekt jest taki że turbo faktycznie nie dmucha a się kręci jak ktoś potrzebuje to mam dobrego specjalistę od turbo z porządnym parkiem maszyn nie najtańszy ale robił u mnie! Latam juz ponad rok i wszystko ok. A jeżeli chodzi o kwestię przedwczesnej regeneracji to też miałem trochę oleju w dolocie i machałem ręką dotąd aż sie nie urwało. Przeprowadzenie wcześniejszej regeneracji pozwala zaoszczędzić elementy wirujące i wymienić tylko łożyskowanie jak przeciągniesz wymieniasz wszystko.
bobw Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Może problem ze zmienną geometrią jak jest zablokowana efekt jest taki że turbo faktycznie nie dmucha a się kręci jak ktoś potrzebuje to mam dobrego specjalistę od turbo z porządnym parkiem maszyn nie najtańszy ale robił u mnie! Latam juz ponad rok i wszystko ok. A jeżeli chodzi o kwestię przedwczesnej regeneracji to też miałem trochę oleju w dolocie i machałem ręką dotąd aż sie nie urwało. Przeprowadzenie wcześniejszej regeneracji pozwala zaoszczędzić elementy wirujące i wymienić tylko łożyskowanie jak przeciągniesz wymieniasz wszystko. A po regeneracji turbo masz teraz brak śladów oleju w dolocie?? Sucho jak na pustyni??
jacek28 Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 te śladowe ilosci to chociażby opary z odmy,zawsze tam beda małe ilosci oleju,to normalne i taki to urok tdi,puki nie masz tam kałuży to nie ma tam co szukac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się