ryba85 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 no nie bo masz sedana czyli powinna byc P&P ale sie zobaczy bo jak narazie nikt nie pisze konkretnie czy oto chodzi czy wy czytacie wogóle cały watek?przecierz wyraznie pisze ze jest krótrzy gwint .a gwint to jest mocowanie górne.gdzie wy tam chcecie dac jakas tulejke? moim zdaniem ciezko bedzie to przerobic.
Frimuś Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 no nie bo masz sedana czyli powinna byc P&P ale sie zobaczy bo jak narazie nikt nie pisze konkretnie czy oto chodzi czy wy czytacie wogóle cały watek?przecierz wyraznie pisze ze jest krótrzy gwint .a gwint to jest mocowanie górne.gdzie wy tam chcecie dac jakas tulejke? moim zdaniem ciezko bedzie to przerobic. Ryba..czyli czaisz oco kaman z tym gwintem tak wiec slucham i jak mozna owemu problemowi zaradzic.
ryba85 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 jezeli gwint byłby za długi to zawsze mozna jakas podkładke czy nawet tulejke podłozyc.ale jezeli jest za krótki to raczej z tym nic nie zrobisz.nie wiem dokładnie jak wyglada to mocowanie w nadkolu.moze da sie go jakos przerobic.sam chciałem wziasc ten gwint od Pumy ale chyba na szczescie miałem za mało kasy bo tez miał bym ten problem.sprzedawca powinien poinformowac otym ze nie jest to gwint do przedlifta.kolega michael_b18 moze sie wypowie jak rozwiazał ten problem.jak bede w domu to specjalnie zobacze jak to tam jest.(ale to za tydzien) ---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:31 ---------- chyba ze na tym gwincie jest poprostu mniej nagwintowana sztyca?to wtedy takowa tulejka zda egzamin. ---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ---------- chyba ze na tym gwincie jest poprostu mniej nagwintowana sztyca?to wtedy takowa tulejka zda egzamin.
SebolA4 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Może Ktoś wrzucić zdjęcie jak wygląda mocowanie górne amortyzatora dla wersji b5 avant poliftowej? Przedlift ma coś takiego: DSC00374.jpg | sebeqq | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Czy jak zamontuję mocowanie z polifta to będzie problem z głowy? Czy ono w ogóle pasuje do przedlifta? Bo zaczyna mnie to bulwersować jak patrzę na leżący tylny gwint, a d*pa z zakrętach buja bo mam wylany jeden amor.
ryba85 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 jezeli to mocowanie sie wymienia to pewnie z polifta powinno podejsc i po problemie.
Frimuś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Temat umarł smiercia naturalna ? Ogarnał w koncu ktos temat?
Rad8k Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Trzeba zmienić górne mocowanie w waszym przypadku musicie dać mocowanie z polifta, ja u siebie też wymieniałem zawieszenie tylko ze miałem odwrotną sytuację bo mam audi po lifcie a zakładałem gwint z wersji przed liftem , ja wsadziłem górne mocowanie z wersji przed liftowej zeby się nie bawić w tujejki ani inne druciarstwo. Jeżeli chodzi o montaż do nadwozia oba rodzaje mocowania pasują mają ten sam rozstaw srub.
Frimuś Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Ok.jutro lukne co i jak moze sie uda zamontowac chocbyz ta tuleja,nie widzi mi sie kupywania jeszcze mocowan no chyba ze beda w fajnych pieniadzach. ---------- Post dopisany 25-06-2012 at 14:12 ---------- Poprzedni post napisany 24-06-2012 at 13:54 ---------- Pany czy chodzi o takie mocowanie? z prawej moje stare ktore nie pasuje z gwintem od pumy. z lewej mocowanie tylnego amorka ktore znalazlem w moich gratach ---------- Post dopisany at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany at 14:12 ---------- Prezes jak widzisz na gorze foto to zapewne masz mocowanei te po prawej stronie ---------- Post dopisany at 16:42 ---------- Poprzedni post napisany at 16:38 ---------- Ja znalazlem w swoich skarbach takie mocowanie i zdaje sie ze poliftowe poniewarz wszystko zgralo na zicher <br /><br /> <br /><br />
preze_s Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Dokładnie takie jak na 1 foto po prawej, czyli trzeba zmieniać mocowanie górne od polifta?
Frimuś Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Najlepiej bo wtedy P&P pasuje ale jak przeczytasz watek mozne sie ratowac nawet na przedliftowym mocowaniu wstawiajac tulejke,wiesz jak?
preze_s Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 nie mam pojęcia szczerze mówiąc, poratujesz?
Frimuś Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Pomysl,masz ori mocowanie ktore zdemontowales i teraz w takiej postaci sprobuj zalozyc je na sztyce od gwintu ...widzisz nawe nie wystaje Wiec teraz postaraj sie aby ta okragla blaszke z poduszka gumowa musisz podmienic na tuleje...pokombinuj. ---------- Post dopisany at 20:37 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ---------- zalozony narazie tak zostawie bo nizej to
P-U-M-A Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opisz jak się śmiga na tym SUPERSPORCIE?
Frimuś Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Powiem ci ze jak narazie nie mialem okazji sie rozpedzic,troche niepewnie tak popierdzielac na niskim zawiasie. Narazie ogolnie ok. Jutro przetestuje.
Frimuś Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Zostawilem tyl ciut wyzej,jak zatankuje albo bede z kims jezdzil to zawsze siadzie. Chociaz jak patzr na foto to chyba jutro wez me klucza i delikatnie nizej go osadze ---------- Post dopisany at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany at 22:10 ---------- <br /><br />
ryba85 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 koledzy i jak wkoncu wyszło z tym mocowaniem?
michael_b18 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Opublikowano 4 Lipca 2012 z polifta podejdzie bez problemu sam musiałem kupić i po problemie, ale mam pytanie jak wygląda praca amortyzatora gwintowanego a chodzi mi mianowicie czy chodzi tak samo jak normalny czyli jak wcisne to sam, wyjdzie czy jak? bo ja jak wcisne to musze sam wyciągnąć a jak załaduje 100 kg to mi tak siada tył, że haczy o nadkola, a nie mam zbyt nisko posadzonego. ---------- Post dopisany 04-07-2012 at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2012 at 12:44 ---------- nikt nic nie wie?
Frimuś Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Widzisz rowniez mam nowy gwint i taka sama sytuacja jak u ciebie. W tym momencie mam nadkole rowno z opona ale juz jak zatankowalem traktor 1/2 zbiornika opona sie schowalal w nadkolu kolezanka siadla ztylu Masakra. Ja sprobuje zalozyc gumy usztywniajace na tyl bo zostaly mi z poprzedniego zawieszenia.
Raf_kk Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 To dziwne...co jak co, ale gwint powinien sztywno trzymać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się