michalb1987 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Witam mam pytanie co może być nie tak mam u siebie zamontowane zestaw Xenonów HID niestety nie wiem jakiej firmy i po włożeniu nowych! żarników 4300K mam barwe światła typowo żółtą jak zwykła żarówka wiec zakupiłem 6000K i tu znowu rozczarowanie mam barwe typowo fioletową zamiast niebieska czego to może być wina przetwornic czy instalacji bo żarniki są nowe?
michalb1987 Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 kurcze wlaśnie chyba nie bo przełożyłem je do samochodu znajomego i jest to samo a nawet jak je wyjmę z lampy to na początku jest super barwa a po jakichś 30 sekundach już du*a żarniki kupowałem u tego samego kolesia może on ma jakąś lipe
krzysztofquattro Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Żarniki podobno potrzebują kilku dni zanim złapią odpowiednią barwę (oczywiście kilku dni używania :-P ) , ale fakt ja bym wziął żarniki od kogoś innego a jeśli nie to jedź do tego gościa i niech on coś zaproponuje.
michalb1987 Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 w tym sklepie nie dają zadnej gwarancji poza tym powiedzieli że tak ma być. Zastanawiam sie czy przypadkiem to nie przetwornice bo leżały jakiś rok czasu w piwnicy wie ktoś czy mogło się z nimi coś stać czy raczej nie?
krzysztofquattro Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 w tym sklepie nie dają zadnej gwarancji poza tym powiedzieli że tak ma być. Zastanawiam sie czy przypadkiem to nie przetwornice bo leżały jakiś rok czasu w piwnicy wie ktoś czy mogło się z nimi coś stać czy raczej nie? Omijałbym ten sklep szerokim łukiem :-) Przetwornice od leżenia się nie psują.
michalb1987 Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 w takim razie albo musze kogoś zyczliwego trafić z sprawnymi HID'ami albo znowu kupić nowe żarniki
krzysztofquattro Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Nie kupuj szkoda kasy. Skoro kupiłeś i jest znowu źle to zostaje Ci pożyczyć od kogoś komplet na jeden reflektor i zobaczyć lub włożyć żarnik to tego kola będziesz miał jasność a tak ciągłe inwestycje.
Hipo Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 kolego troche z innej beczki - jak kupiłes te żarniki, przetwornice to dostałeś jakiś paragon - ja tak to napisz mi na priva - pomogę Ci za free. Nie lubię takich ludzi, którzy innych nabijają w butelkę. poza tym żarniki muszą dojąś do barwy tzw roboczej - moje nowe po ok 8h pracy się ustabilizowały.
michalb1987 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 przetwornice miałem a na żarniki 4300K dostałem jakiś paragon ale niestety już poszedł do śmiecia:( jeżdziłem na nich tydzień i jak były żułte tak nic sie nie zmieniło ale kupiłem też tam 6000K (juz paragonu nie dostałem) i powiem że po jakichś 4 dniach zrobiły sie z barwy fiooletowej ładne niebieskie. Poprostu będę omijał ten sklep szerokim łukiem!
domialex Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 mysle ze warto "zareklamowac" tu takiego goscia...
posio Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 jak mialem zalozone zarniki 4300K to juz od samego poczatku swiecily na bialo(widoczna roznica pomiedzy zarowka)a dopiero pozniej sie rozswietlily...
Gość Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 jakie rozsiwetlanie, o czym wy piszecie, oryginalny palnik ksenonowy który trafia prosto z fabryki D1S, D2S lub D3S ma już odpowiednią barwę i moc świecenia, nic nie potrzebuje, wkładasz i daje takie światło jakie powinien, w miarę uplywu czasu, z białej barwy bo taka jest przy 4300K zaczyna delikatnie przechodzić w kolor błekitny, a potem w delikatny róż i na koniec ciemny różowy - jak jest takie to jest już jego początek końca. kupiłeś HID'a , i niestety nic ci sie w nim nie rozswietli , nie dość że to wogóle nie oświetla drogi to jeszcze wygląda jak wygląda, albo żółty albo niebieski, zainwestował byś raz w ORI palniki i miałbyś swięty spokój. ORI żarnik Philipsa D1S 4300K można wyrwać za ok 250 zł/szt, OSRAM ok 200 zł/szt. kupisz takie i wiesz że wytrzymają min. 150 tyś KM lub ok 5-7 lat. pzdr.
grzes1150 Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 4300k musi poświecić parę godzin żeby ładnie świeciło. Ale do pełni szczęścia potrzebne są jeszcze w dobrym stanie odbłyśniki i czyste lampy
posio Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 tylko,ze jak czytamy w 1 poscie to kolega kupil HIDy a nie jakies orginalne,i nie d1s...
krzysztofquattro Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 jakie rozsiwetlanie, o czym wy piszecie, oryginalny palnik ksenonowy który trafia prosto z fabryki D1S, D2S lub D3S ma już odpowiednią barwę i moc świecenia, nic nie potrzebuje, wkładasz i daje takie światło jakie powinien, w miarę uplywu czasu, z białej barwy bo taka jest przy 4300K zaczyna delikatnie przechodzić w kolor błekitny, a potem w delikatny róż i na koniec ciemny różowy - jak jest takie to jest już jego początek końca.kupiłeś HID'a , i niestety nic ci sie w nim nie rozswietli , nie dość że to wogóle nie oświetla drogi to jeszcze wygląda jak wygląda, albo żółty albo niebieski, zainwestował byś raz w ORI palniki i miałbyś swięty spokój. ORI żarnik Philipsa D1S 4300K można wyrwać za ok 250 zł/szt, OSRAM ok 200 zł/szt. kupisz takie i wiesz że wytrzymają min. 150 tyś KM lub ok 5-7 lat. HIDy nie oświetlają wystarczająco drogi? Hmmm wydawało mi się , że po przejściu ze zwykłych światełek na HIDy różnica jest ogromna. Fakt ja mam palniki ze średniej półki , ale żadne oryginały. Kolego masz trochę wypaczony gust jeśli o ten temat chodzi. Idąc Twoim tropem kupmy S-klase albo A8 bo one mają najlepsze światła. Po to wymyślono HIDy i mają świecić w barwie którą kupujemy. Kolega się naciął następnym razem będzie już wiedział. Polecam palniki Xenartz w Bydzi jest akurat ich dystrybutor. Kupiłem 4300K i nie mam się czego wstydzić. Sorry za OT ---------- Post dopisany at 17:01 ---------- Poprzedni post napisany at 17:01 ----------
michalb1987 Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Opublikowano 26 Maja 2012 krzysztofquattro dzieki za poparcie i za dobrą podpowiedz co do żarników głównie o to mi chodziło w tym wątku a nie o to czy dobry wybór zrobiłem czy nie. Poprostu kupiłem złe żarniki u nie tego dystrybutora co trzeba. Za jedna taką żarówke D1S ja moge kupić spokojnie kolo 8 sztuk HIDów i też przez kilka lat pojeździ jak moge was prosić to pomużcie jeszcze w dobraniu temperatury żarnika i producenta?
krzysztofquattro Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 Moim zdaniem i myślę , że nie będe jedyny najlepsza barwa to właśnie 4300K ewentualnie 5000K. Nie ma co przesadzać z temperaturą bo wiochą zalatuje,a i ilość światła zmniejsza się wraz ze wzrostem temperatury.Co do producenta moje zdanie znasz więc może niech ktoś inny podrzuci Ci jakieś sprawdzone firmy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się