Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Jak pozbyć się emblematów z tylnej klapy ?


Tomeks

Rekomendowane odpowiedzi

mam na tylnej klapie znaczki A4 i po drugiej stronie 2.5TDI

chcial bym sie tego pozbyc,czy wystarczy odkleic i wypolerowac w tym miejscu lakier?

robil to juz ktos?

mam czarny lakier i boje sie,ze i tak zostana slady,lakier ma juz 3 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozgrzej suszarką. Klej się zacznie rozpuszczać i wtedy zdejmij emblematy. Nie zostaną żadn eślady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak zostaną to delikatnie wypolerujesz pastą :th: i po sprawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R

ozgrzej suszarką. Klej się zacznie rozpuszczać i wtedy zdejmij emblematy. Nie zostaną żadn eślady.
A jak zostaną to delikatnie wypolerujesz pastą thumbup1 i po sprawie smiley

no to zciagam,dzieki :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo rozgrzanie nie pomoze raczej...

Pozostanie stary klej (lub jego resztki) do usuniecia, ktory mozesz benzyna ekstrakcyjna lub rozpuszczalnikiem oczyszczonym usunac...

Nie wiem jak z czarnym lakierem, ale u mnie na jasnym te zabiegi nie pozostawily zadnych sladow.

ps. Polerka bedzie zbedna. Gdyby lakier mial 8-9 lat, to oznaczenia moglyby byc odbite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast nitki lepsza bedzie cienka zylka wedkarska.

Nitke bardzo latwo zerwac w tym przypadku, bo zeby "odciac" w ten sposob oznaczenie od kleju - trzeba uzyc troche sily.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy do starcia kleju jest zmywacz antysilikonowy - dostępny w każdym sklepie dla lakierników - koszt 8pln - każdy lakiernik zmywa takim cudem auto przed malowaniem - schodzi nawet smoła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez zdecydowanie jestem przeciwnikiem oznaczeń silników na tylnej klapie. u siebie ściagnąłem po rozgrzaniu, cienką żyłką wędkarską. a potem wałkujesz palcem klej i po robocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Panowie a ja mam troszeczke starszy lakier ma juz 10 lat i czy jak bym zerwal oczywiscie według waszych zaleceń to bylby ślad.? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie też niedawno ściągałem, a lakier ma 12 lat. Trochę było widać, ale wziąłem pastę Tempo, godzina polerki i praktycznie nie widać. Jedynie jak z bliska i pod kątem się przyjrzys to coś zobaczysz. Ale jeszcze kilka pastowań i wcale nie będzie widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo skuteczny okaże się DecaBit ten sam środek co do zmywania smoły z felg. (ładnie ściąga też resztki po taśmie od odważników z felgi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

ja tez przerabiałem ściąganie oznaczeń w B7 ciemny granat.

przygotowałem szuszarkę, ale, że było to w sierpniu, to gdy byłem już przy autku, okazała się zbędna, bo mocno rozgrzane od słońca było.

nie dałem rady kupić żyłki, więc wszystko szło zwykłą nitką do szycia, pare razy się rwała, ale dało rade, a resztki kleju zmyłem benzyną - nie pamiętam jaką, miałem jakieś dwa rozpuszczalniki, używałem patyczków higienicznych, bo nie znam się na lakierach i bałem, żeby rozpuszczalnik nie uszkodził :P

być może, jest jakiś ślad pod słońce, jeśli będzie bardziej widoczny to spoleruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...