artur2910 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Jak w temacie co ile sie wymienia rozrzad w Audi A4 B8 2.0TDI?? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 wg. producenta pierwszy po 180 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 aż po 180kkm? dużo, baaardzo dużo.. w normalnym TDI np BPW pierwszy raz po 120kkm a drugi po kolejnych 80kkm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 aż po 180kkm? dużo, baaardzo dużo..w normalnym TDI np BPW pierwszy raz po 120kkm a drugi po kolejnych 80kkm w B7 to tak Z Instrukcji przeglądy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 kurnia.. przyznasz, że trochę niebezpiecznie tyle jeździć na jednym rozrządzie.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 kurnia.. przyznasz, że trochę niebezpiecznie tyle jeździć na jednym rozrządzie.. Zgadza sie a na oleju w dieslu 30 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 olej to już w ogóle przesada u mnie max co 8-9kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 kurnia.. przyznasz, że trochę niebezpiecznie tyle jeździć na jednym rozrządzie.. oj tam kiedyś 120tys km też było nie do pomyślenia - technika idzie do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 aż po 180kkm? dużo, baaardzo dużo..w normalnym TDI np BPW pierwszy raz po 120kkm a drugi po kolejnych 80kkm w B7 to tak Z Instrukcji przeglądy http://img821.imageshack.us/img821/2025/serwis.png a masz może coś takiego tylko, że do b6?? ---------- Post dopisany at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany at 17:00 ---------- aż po 180kkm? dużo, baaardzo dużo..w normalnym TDI np BPW pierwszy raz po 120kkm a drugi po kolejnych 80kkm w B7 to tak Z Instrukcji przeglądy http://img821.imageshack.us/img821/2025/serwis.png a masz może coś takiego tylko, że do b6?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Night Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Rzucam taki temat. Byłem w serwisie Audi Lellek w Gliwicach. Tam mi powiedziano, że wymiana rozrządu przy 180k km, bo takie mają wytyczne od producenta - gościu pokazywał mi to na stronce. W książce widnieje bodajże 120k km. Proszę tutaj o dyskusję. Moja maszyna ma obecnie 116k km i rozrząd niewymieniony, więc mogę zareagować zawczasu. Z góry dzięki za odzew! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 w książce też masz 180 kkm. ja jednak w taki długi okres nie wierzę i zmieniłem przy 133 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_1982 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 moj po 180 tys wygladal ok i pewnie bym dojezdzil do 210 tys km tak jak jest w ksiazce rok produkcji auta to 11/2009 ale wymienilem dla swietego spokoju wymienilem go wczesniej.koszt 1100 zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyjs1 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Ja wymieniałem przy 149tys i rolki już gwizdały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Night Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Czyli widzę, że reguły na to nie ma Uznam to 130/140k za znak, że trzeba się temu przyglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 moj po 180 tys wygladal ok i pewnie bym dojezdzil do 210 tys km tak jak jest w ksiazce rok produkcji auta to 11/2009 ale wymienilem dla swietego spokoju wymienilem go wczesniej.koszt 1100 zl. 1100zł ale chyba nie w ASO ; > ? czy to cena za kompletny rozrząd ? czyli rozrząd + pompa z wszystkimi rolkami uszczelniaczami i paskiem alternatora + robocizna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_1982 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 pasek rolki napinacz i pompa wody plus robocizna.uszczelniacz nie byl wymieniany bo nawet w aso tego nie robia jak nie ma potrzeby.pasek alternatora tez wymieniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 w ASO wymiana 700zł kompletnego rozrządu + części tylko nie wiem czy można zakupić je we własnym zakresie. Wie ktoś może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_1982 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 aso katowice jak dzwonilem kiedys to cena 2600 zl. moga sie zgodzic ale gwarancji to nie bedzie jak sie cos stanie po powiedza wina czesci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 2600zł to jest wymiana + części rozrząd pompa pasek alternatora rolka napinająca i rolka odwracająca etc. Sama robocizna 700zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_1982 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Ja za robote dalem 250 zl. Czyli aso pieknie kasuje.w krakowie jak sie pytalem to cena od 350 zl do 400 zl oczywiscie poza aso. Myslisz ze dobry zaufany mechanik ci gorzej rozrzad wymieni niz aso a okolo 300 zl zostaje w kieszeni na poczet czesci.ja sie z aso raz na zawsze wyleczylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się