Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu A4 B8 2.0 TDI CR


artur2910

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm po 130 popękany to pewnie malutko tras robił tylko jakies praca dom sklep kościół i czasem dalej bo normalnie ludzie z tras po 220-240 robią i dopiero wymieniają :P

Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem własnie po wymianie rozrządu :D Wymieniłem przy 163000. Zakładałem cały zestaw z paskiem wieloklinowym napinaczem tego paska i rolka. Bo stwierdziłem że później dojście jest niemożliwe wręcz... Wszystko zakładałem marki INA. Pasek wieloklinowy i rozrządu Contitecha a pompa wody HEPU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz jeszcze jak to sprawdzić ?

Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku zwyklych blokow pomiarowych w silnikach CR: grupa 51, pole 4, w przypadku diagnostyki po UDS nie mam pojecia. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem u siebie i ja już mam chyba diagnostyke po UDS i nie odnalazłem tego parametru aby sprawdzić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli mozesz to poszukaj czegos z opisem "Idle stabilization", jednostka powinna byc w stopniach albo KW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat...silnik CAHA - VCDS pokazuje mi Main Injection; start of activation (loc 175) wartość -4,48 stopnia. Czy nie powinno być 0 ?? Czy idzie to ustawić na pompie CR ? czy jest to konieczne? czy ujemna wartość wpływa na pracę silnika tak jak to miało znaczenie w TDI na rotacji ?

PiterEL jak mozesz to obczaj w taki sposob, nie wiem czy w wersji Polskiej sa spolszczone nazwy grupy ale tutaj masz grupe 175.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie pod numerem 175 nie ma tego w pomiarach rozszerzonych. Znalazłem tylko takie coś i nie mam 0 stopni.

3j56pw9r.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja nie wiem u mnie na 175 jest coś z ciśnieniem.... na pewno nie kat wtrysku

Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeję kotleta, po wymianie rozrządu zaczął pojawiac mi się błąd przepustnicy i miga czasem lampka od świec żarowych, gdzieś czytałem ze to moze byc zle ustawiony rozrząd, czy da się to jakoś sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeję kotleta, po wymianie rozrządu zaczął pojawiac mi się błąd przepustnicy i miga czasem lampka od świec żarowych, gdzieś czytałem ze to moze byc zle ustawiony rozrząd, czy da się to jakoś sprawdzić?

olej ,kotory masz w dolocie dostal sie do elektroniki przepustnicy.mowisz ze dzieje sie to czasami.jesli nie chcesz pchac sie w koszta to sciagni przepustnice,rozbierz caly mechanizm,wyczysc nasmaruj a na jakis czas jeszcze ci ona posluzy. tak czy inaczej przyjdzie czas na wymiane.a to koszt 700zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeję kotleta, po wymianie rozrządu zaczął pojawiac mi się błąd przepustnicy i miga czasem lampka od świec żarowych, gdzieś czytałem ze to moze byc zle ustawiony rozrząd, czy da się to jakoś sprawdzić?

olej ,kotory masz w dolocie dostal sie do elektroniki przepustnicy.mowisz ze dzieje sie to czasami.jesli nie chcesz pchac sie w koszta to sciagni przepustnice,rozbierz caly mechanizm,wyczysc nasmaruj a na jakis czas jeszcze ci ona posluzy. tak czy inaczej przyjdzie czas na wymiane.a to koszt 700zl

no właśnie chyba za mało opisałem swoją syt. sorki

rozrząd był wymieniany, po tej wymianie zaczęło się to pojawiać, byłem w serwisie jeszcze pytałem czy na pewno jest ok ale niby jest ok. ja tego sprawdzić nie potrafię - stąd moje pytanie o powiązanie z rozrządem

a co do czyszczenia to ściągałem egr i przepustnice, wyczyściłem wszystko, nawet wyszło nieźle ale niestety błędy jak były tak nadal są. te błędy to:

2 Faults Found:
5293 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit 
          P2103 00 [032] - Signal High
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 
          P0016 00 [032] - Incorrect Correlation
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

przepustnica do mnie na alle... 450 zł ale tak się dopytuje zeby sie upewnić. już mam do wymiany dwa zamki, przepustnice, olej w multitronicu olej silnikowy to już z 1500 sie uzbierało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...