Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu A4 B8 2.0 TDI CR


artur2910

Rekomendowane odpowiedzi

No okey rozumiem, popytaj okoliczne ASO do 150km od Ciebie czasem jak widać opłaca sie i pojechać gdzies dalej

Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie na tej wycenie nie jest wyliczona zmiana tylko rozrządu. powiedziałem mu żeby wycenił wszystko co warto wymienić w moim aucie powiedzmy przy przebiegu 200 kkm. są tu tez wyliczone wymiana płynów (hamulcowy i chłodzenia) i zrzucenie miski olejowej z wymianą imbusa. kazałem mu tak wyliczyć żeby wszystko za jednym razem było zrobione z silnikiem a w razie mam być miło zaskoczony ceną na rachunku w dól niż w górę (więc wycena jest poglądowa bo to nie jest rachunek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego smieszni ?

Wiesz teraz dlaczego?

wyslane z LG F60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha czyli moze sie zrobic z tego 4700 ? :)

nie źle zrozumiałeś, cena może zmaleć ale nie wzrośnie (chodziło mi o to że jeśli auto postawie w ASO to robię wszystko od razu. a nie tylko sam rozrząd, a za 3 miechy jadę robić np imbus bo się wysypał i znów rozbebeszają mi auto bo trzeba miskę olejową wykręcać) w wycenie wszystko jest wypisane i sami możecie wyliczyć kto co chce

Edytowane przez main
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


zrzucenie miski olejowej z wymianą imbusa.
Sorki, że tak bezpośrednio ale... pogięło Cię? Po kiego grzyba myślisz o wymianie imbusa w roczniku 2010? Ja rozumiem że posiadacze Audi A4 B8 nie należą do najbiedniejszych :grin:

ale bez przesady. To IMHO rozrzutność i nic wiecej. Przy wymianie nierządu wymieniasz to co trzeba + pompa wody. Ewentualnie w zależności od zużycia pasek wielorowkowy z rolką i napinaczem Warto też mając auto na podnośniku wymienić od razu filtr paliwa. I tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrzucenie miski olejowej z wymianą imbusa.

Sorki, że tak bezpośrednio ale... pogięło Cię? Po kiego grzyba myślisz o wymianie imbusa w roczniku 2010? Ja rozumiem że posiadacze Audi A4 B8 nie należą do najbiedniejszych :grin:

ale bez przesady. To IMHO rozrzutność i nic wiecej. Przy wymianie nierządu wymieniasz to co trzeba + pompa wody. Ewentualnie w zależności od zużycia pasek wielorowkowy z rolką i napinaczem Warto też mając auto na podnośniku wymienić od razu filtr paliwa. I tyle w temacie.

dzięki za troskę i uwierz nie mam tyle kasy że rzucam na prawo i lewo :wink: na chwilę obecną to nic nie robię bo wymiana rozrządu jest przewidziana na 210 kkm a mam 175 nalatane. byłem ciekaw ile w ASO sobie liczą za to więc poprosiłem o wycenę wszystkiego bo jak czytam to rozbieżność cen które tu są podawane za wymianę rozrządu w ASO sięga nawet 1000zł. jak chyba jasno napisałem taką wycenę dostałem co nie świadczy że będę wszystko robił co jest na tym wyliczeniu. o zrzucaniu miski i wymianie imbusa zaznaczyłem bo było poruszenie skąd się wzięła cena 3800zł. jak doczytałem to od końcówki 2009r nie trzeba tego wymieniać więc u mnie to odpadnie ale jest tu trochę ludzi którzy piszą że mają zamiar wymienić ten zabierak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


na chwilę obecną to nic nie robię bo wymiana rozrządu jest przewidziana na 210 kkm a mam 175 nalatane.
i tego sie 3maj. ZTCP to graty są takie same jak u mnie, a ja przy wymianie po 180 tyś miałem cześci w bardzo dobrym stanie. IMHO 50 tyś spokojnie by polatały.

jest tu trochę ludzi którzy piszą że mają zamiar wymienić ten zabierak
podobnie jak jest grono osób wymieniających rozrząd przy 150 tyś czy wcześniej. IMHO bez sensu ale kto bogatemu zabroni :grin:

btw

Mi w ASO RowińskiWajdemajer zaproponowano 2,5 tyś za wymianę rozrządu - części+robocizna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy ma głowę na karku i robi jak uważa. z rozrządem do samego końca raczej nie będę czekał z racji krótkich tras jakie robię ale nie mam parcia by już teraz to robić. z drugiej strony i tak mnie to czeka a po co mam następnemu właścicielowi świeżutko zrobione auto oddawać. nikt Ci tego nie zapłaci, wiec myślę że w okolicach 190 kkm go zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam jeszcze trochę czasu ale wczoraj przewałkowałem cały ten temat. i dziś przejeżdżając obok ASO w Porsche Rybnik wpadłem i poprosiłem o wycenę. jako że kumpel ma znajomego vw a nie audi poszedłem do niego. stawki roboczo godzin są wzięte jako do modelu A1. poprosiłem go o ceny wszystkiego co warto wymienić przy wymianie rozrządu i poniżej są stawki roboczo godzin i części :wink: chciałem jeszcze wycenę sprzęgła i dwumasy ale się zrobiła kolejka i ogarnę temat przy okazji

33djwwy.jpg

jak by ktoś popatrzył na wycenę to widać około 1000zł na inne rzeczy niezwiązane z rozrządem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam do was pytanie. Powoli przymierzam się do wymiany rozrządu w swoim 2.0 TDI CAHA 170KM. Chciałem się dowiedzieć co bardziej polecacie i jakiej firmy. Czy szukac tylko i wyłacznie oryginału ? Bo podobno jako oryginał i tak robi to Contitech...?

Róznica w cenie Contitech a oryginał delikatna jest z korzyścią na Contitech. A jeśli to ten sam producent to jakośc pewnie będzie taka sama. Tak samo potrzebuje od razu pasek wiloklinowy z rolką i napinaczem... bo jedna robota przy wymianie rozrządu. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam do was pytanie. Powoli przymierzam się do wymiany rozrządu w swoim 2.0 TDI CAHA 170KM. Chciałem się dowiedzieć co bardziej polecacie i jakiej firmy. Czy szukac tylko i wyłacznie oryginału ? Bo podobno jako oryginał i tak robi to Contitech...?

Róznica w cenie Contitech a oryginał delikatna jest z korzyścią na Contitech. A jeśli to ten sam producent to jakośc pewnie będzie taka sama. Tak samo potrzebuje od razu pasek wiloklinowy z rolką i napinaczem... bo jedna robota przy wymianie rozrządu. Proszę o pomoc.

Witaj, co to znaczy oryginał?? to że na pudełku masz logo VW/Audi? ja włożyłem zestaw INA i jeździ, proponuję pompe wody HEPU/SKF lub jeszcze coś dobrego,może lepszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płaciłem 460pln za rozrząd i 180pln za pompe ale SKF-a, rozrząd INA, aha jeszcze 2butelki płynu G12++ koszto ok 70pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi masz może numer pompy wody SKF bo ja szukam HEPU ale każdy sprzedawca podaje inna pompę wody HEPU(inny numer)... może po numerrze SKF dojdę jaka ma być HEPU.

Aha i jak zakładałeś rozrząd to pasek zakładałeś też INA ? Patrzyłeś może kto robi ten pasek rozrządu bo oryginał robi CONTITECH ?

Edytowane przez PiterEL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A numery hepu może masz ? Bo jedni podają P569 a inni P654.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi mam rozrzad zrobiony pierwszy po 176 tys czyli drugi po jakim czasie ??? Bo mi mechanik powiedział ze koło 300tyś jak bede miał ??? Prawda czy fałsz???

Edytowane przez martinomen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sobie zajrzyj jak wyglada.

W CAGA jest pasek wiec element gumowo-cos-podobny, a co za tym idzie 180k km to wedlug mnie max.

Ale warto co jakis czas zajrzec i zobaczyc.

Jest to o tyle proste ze w/w pasek jest za pokrywa plastikowa i jest dobrze dostepny. Bedziesz widzial czy nie jest popekany, postrzepiony, wyciagniety itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...