Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu A4 B8 2.0 TDI CR


artur2910

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie potrzebuje rady bo nigdzie nie mogę znaleść.

Druga wymiana rozrządu po ilu kilometrach od pierwszej.

Pierwszą wymianę robiłem przy 176000 teraz auto ma 220000 mineły 2 lata

z góry dzieki za info

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to faktycznie co aso inna cena dzowniłem przedwczoraj tak z niemca zapytać do auto(złodzieji)rud ~2100-2550 a w Tarnowie 1450-1600 :wink:

Edytowane przez FPek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje rady bo nigdzie nie mogę znaleść.

Druga wymiana rozrządu po ilu kilometrach od pierwszej.

Pierwszą wymianę robiłem przy 176000 teraz auto ma 220000 mineły 2 lata

z góry dzieki za info

Po wymianie rozrządu też się nad tym zastanawiałem. Napisałem e-mail do serwisu audi i dostałem taką odpowiedź:

Okres wymiany rozrządu zawsze jest taki sam. Czyli kolejna wymiana rozrządu czeka Pana przy przebiegu nie większym niż 360,000 ( wielokrotność 180.000).
Zakładając, że części które Pan zastosował były oryginalne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jakoś mi sie nie chce w to wierzyć aby autoryzowany serwis audi robił takie numery... Za takie coś mogą stracić licencje a to dla nich chyba zbyt duże ryzyko...

Jasssne. Ryzyko... Stary, na układy nie ma rady. Olej to pikuś. Jeśłi mechanik potrzebuje olej to nawet taki lany z beczki sobie weźmie a stary w aucie zostawi.

Znam osobiście przykład z ASO innej niemieckiej marki gdzie zamiast oryginalnych filtrów paliwa/oleju w autach firmowych wstawiano włoskie FIAAM a zamiast Mobil1 lano tańszego Lotosa.

Widzialem pare lat temu na własne oczy auto na podnośniku wiec to nie jakaś gadka kolegi znajomego brata szwagra.

Co najgorsze to że importer zrobił nalot, bo mu sie coś przestało w papierach zgadzać, znaleźli na magazynie to i owo ale dealer nawet reprymendy nie dostał.

Nie wywalisz z sieci za taką pierdołę dealera z kilkoma salonami bo od razu leci sprzedaż na pysk.

Powiem tylko że w blacharni ASO bywa gorzej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jakoś mi sie nie chce w to wierzyć aby autoryzowany serwis audi robił takie numery... Za takie coś mogą stracić licencje a to dla nich chyba zbyt duże ryzyko...

Jasssne. Ryzyko... Stary, na układy nie ma rady. Olej to pikuś. Jeśłi mechanik potrzebuje olej to nawet taki lany z beczki sobie weźmie a stary w aucie zostawi.

Znam osobiście przykład z ASO innej niemieckiej marki gdzie zamiast oryginalnych filtrów paliwa/oleju w autach firmowych wstawiano włoskie FIAAM a zamiast Mobil1 lano tańszego Lotosa.

Widzialem pare lat temu na własne oczy auto na podnośniku wiec to nie jakaś gadka kolegi znajomego brata szwagra.

Co najgorsze to że importer zrobił nalot, bo mu sie coś przestało w papierach zgadzać, znaleźli na magazynie to i owo ale dealer nawet reprymendy nie dostał.

Nie wywalisz z sieci za taką pierdołę dealera z kilkoma salonami bo od razu leci sprzedaż na pysk.

Powiem tylko że w blacharni ASO bywa gorzej...

najlepiej to isc z vinem do serwisu. w mojej wersji wymiana co 210 kkm

Panowie potrzebuje rady bo nigdzie nie mogę znaleść.

Druga wymiana rozrządu po ilu kilometrach od pierwszej.

Pierwszą wymianę robiłem przy 176000 teraz auto ma 220000 mineły 2 lata

z góry dzieki za info

Po wymianie rozrządu też się nad tym zastanawiałem. Napisałem e-mail do serwisu audi i dostałem taką odpowiedź:

Okres wymiany rozrządu zawsze jest taki sam. Czyli kolejna wymiana rozrządu czeka Pana przy przebiegu nie większym niż 360,000 ( wielokrotność 180.000).
Zakładając, że części które Pan zastosował były oryginalne.

najlepiej to isc z vinem do serwisu. w mojej wersji wymiana co 210 kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to isc z vinem do serwisu. w mojej wersji wymiana co 210 kkm

CAHA ma pasek i rolki szerokości 30 mm. CAGB czy CAGA ma pasek 25 mm. Stąd zapewne różne okresy między wymianami. Szerszy pasek dłużej pochodzi mimo że przenosi większy moment obrotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to isc z vinem do serwisu. w mojej wersji wymiana co 210 kkm

CAHA ma pasek i rolki szerokości 30 mm. CAGB czy CAGA ma pasek 25 mm. Stąd zapewne różne okresy między wymianami. Szerszy pasek dłużej pochodzi mimo że przenosi większy moment obrotowy.
modelowe 2010 maja juz do 210tys choc sa i tacy co zmeiniaja przy 120-140 bo mentalność maja taka loool

Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to isc z vinem do serwisu. w mojej wersji wymiana co 210 kkm

CAHA ma pasek i rolki szerokości 30 mm. CAGB czy CAGA ma pasek 25 mm. Stąd zapewne różne okresy między wymianami. Szerszy pasek dłużej pochodzi mimo że przenosi większy moment obrotowy.
modelowe 2010 maja juz do 210tys choc sa i tacy co zmeiniaja przy 120-140 bo mentalność maja taka loool

Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk

Lepiej chyba wymienić i spać spokojnie niż "potem" pluć sobie w brode że się tego nie wymieniło ......

Co Ty być zrobił ?? Wymieniał czy nie ? tzn czekałbyś do 210 kkm ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to isc z vinem do serwisu. w mojej wersji wymiana co 210 kkm

CAHA ma pasek i rolki szerokości 30 mm. CAGB czy CAGA ma pasek 25 mm. Stąd zapewne różne okresy między wymianami. Szerszy pasek dłużej pochodzi mimo że przenosi większy moment obrotowy.
modelowe 2010 maja juz do 210tys choc sa i tacy co zmeiniaja przy 120-140 bo mentalność maja taka loool

Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk

Lepiej chyba wymienić i spać spokojnie niż "potem" pluć sobie w brode że się tego nie wymieniło ......

Co Ty być zrobił ?? Wymieniał czy nie ? tzn czekałbyś do 210 kkm ???

jasne, ze zmienię przy 205-215 i potem sprzedam. Niemcy jak by chcieli zmieniać pasek co 120 to by napisali, ze trzeba zmieniać co 120 ;)

Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam już nie wiem o co chodzi z tymi wymianami. ZTCP to w moim roczniku czyli 2009 w silniku CAGB wymienia sie co 180 tyś,

Ale ETKA podaje że ten sam komplet rozrządu czyli zestaw o numerze 03L198119 obsługuje też silniki CAGB i CAHA w roczniku 2011 i 2012.

Zatem te same cześci są stosowane przez ASO w autach w których rozrząd wymienia sie co 180 albo co 210 tyś km.

HGW z czego to wynika ale daje do myślenia że nie ma sensu wymiana przed 180 tyś skoro nawet do 210 tyś powinno auto dojechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem po 190.000 ,oglądałem graty i nie były w tragicznym stanie ,CAGA założyłem komplet Continental Contitech+ pompa Hepu :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega w A6 wymieniał tarcze i klocki w ASO Skody i gdy później coś sprawdzał w historii, to wpis o hamulcach w niej figurował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprobujcie w polsce odzyskac gdziekolwiek pieniadze za zerwany pasek hahahahhahahaahah czy jest ubezpieczalnia czy jej nie ma efekt jest jednakowy sad itp. i bog wie co jeszcze teraz kupione nowe auto w czasie trwania gwarancji jest biede naprawic a co dopiero odzyskac pieniadze za koszty napraw po zerwanym pasku rorzadu

powodzenia p.s. chcialbym aby ubezpieczalnie byly tak skore to wyplacania odszkodowan i braly na siebie odpowiedzialnosc za poszczegolne czesci poszczegolnych producentow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...