bodas Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Kolego oryginalnie miałem założony u siebie zestaw ina, bo dostałem zużyte części po wymianie. Rozrząd przejechał bez żadnego problemu 212kkm i miał się dobrze. Kupiłem na wymianę zestaw rozrządu ina bez pompy wody za około 500zł. Możesz kupić w Aso, możesz kupić poza serwisem, to już jak Ci się podoba.
Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Rozumiem,obecnie ktory mam rozrzad ma przejechane 25 tys,ale chodzi oto ze strasznie halasuje pasek rozrzadu lub tez cos jeszcze wiec wole wymienic,strasznie mnie irytuje ten halas dosłownie jecząco-miałczacy czy jak to nazwac hehe Po dzisiejszej wymianie rozrzadu silniczek chodzi IDEALNIE zadnych dziwnych hałasów!))
Dziaraxc Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Ja za oryginalne czesci (komplet rozrzad + napinacz paska alternatora) i robocizne dalem 1400 zl. Robocizna u fachowcow z ASO VW. Wymieniony przy 185 tys - nie bylo widac szczegolnych oznak zuzycia Kolego daj jakiś namiar , potrzebuje szybko zmienić rozrząd w ASO Rzeszów powiedzieli 2300 więc wole Twoją wersję
vvalery Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Ja za oryginalne czesci (komplet rozrzad + napinacz paska alternatora) i robocizne dalem 1400 zl. Robocizna u fachowcow z ASO VW. Wymieniony przy 185 tys - nie bylo widac szczegolnych oznak zuzycia Kolego daj jakiś namiar , potrzebuje szybko zmienić rozrząd w ASO Rzeszów powiedzieli 2300 więc wole Twoją wersję To jedź do Skody koło salonu BMW przy wyjeździe na Świlczę. Tam z ą chłopaki, ktorzy odeszli z Autorud i zrobią Ci za pół taj ceny. Jeżdżą tam na przeglądy vw i audi. -
Papik00 Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Hej ja dzisiaj tez zmieniałem w swojej 183tys.rozrzad po ściągnięciu był jeszcze w dobrym stanie ku mojemu zdziwieniu,rolki,pompa wody,pasek niepopekany.ale zrobiłem wymianę tak jak podaje program Haynes Pro.instrukcja w zestawie Gates bo taki założyłem,kierowałem sie tez filmikiem na you tube, wszystko sprawdzałem po kilka razy by mieć pewność ze nic nieprzegapilem..wszystko poszło w miarę gładko....ale po odpaleniu bez osłon silnika itp.i po dodaniu gazu usłyszałem dość głośne cykanie pompy wysokiego ciśnienia,niewiem czy wczesniej tak było....na wolnych cisza.. auto po jeździe próbnej chodzi jak zegarek podczas jazdy nic niesłychac...wydaje mi sie ze te pompy tak maja.bo to dźwięk napewno Z pompy wysokiego ciśnienia..wczesniej nidy wsumie niezwracalem na to uwagi ale, wiem ze napewno wszystko dobrze poskładane wiec możliwe ze taki dźwięk był wczesniej..dodam ze błędów tez żadnych niepokazuje na vagu.jutro przejadę sie autostrada to będę wiedział więcej czy coś sie zmieniło...czy miał ktoś podobny przypadek??
Gość Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) Kolego to cykanie pompy tak jest calkiem normalne tak mi powiedzial znajomy mechanik wiec noł sztres.u niego z b8 z 2013 tez mowil cyka u mnie tez wszystko chodzi Edytowane 23 Maja 2016 przez firefighter79
Papik00 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 No to trochę mnie uspkoiłeś dzięki za szybką odpowiedz..bo juz sie bałem ze coś złe zrobiłem i na nowo będzie trzeba wszystko rozbierać....pojeżdżę dzisiaj trochę to napisze wieczorem czy wszystko w normie.Pozdro
Papik00 Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Chodzi wszystko ok muszę tylko mała korektę zrobić na rozrządzie bo jest 0.6(sprawdzane vagiem) a powinno byc 00 tak słyszałem ale póki co różnica niewyczuwalna. Robił ktoś z was korektę?? Czy to chodzi o wszystko czyli wał korbowy i wałek plus pompa czy korekta tylko na wałku i pompie??
Gość Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Pierwsze slysze o podlaczaniu vaga po wymianie rozrzadu... U mnie po wymianie wszystko smiga jak trzeba...
bodas Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Chodzi wszystko ok muszę tylko mała korektę zrobić na rozrządzie bo jest 0.6(sprawdzane vagiem) a powinno byc 00 tak słyszałem ale póki co różnica niewyczuwalna. Robił ktoś z was korektę?? Czy to chodzi o wszystko czyli wał korbowy i wałek plus pompa czy korekta tylko na wałku i pompie?? W którym bloku można sprawdzić synchronizację?
Papik00 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Witam.Ja zmienialem w swojej w ostatni weekend CAHA 182k i powiem ze wszystko wyglądało jeszcze w miarę w porządku...moze dlatego ze większość tras robię na autostradach ale i tak byłem miłe zaskoczony..zero pęknięć luzów na rolkach czy co kolwiek.jedyna rzecz to widać było ze pasek na napinaczu jest luźniejszy(ok.1cm w lewo od punktu środkowego) ale wszystko poszło na wymianę..Gates cały zestaw 7godzin z rozbieraniem przodu... dodam ze jestem lakiernikiem a nie mechanikiem chociaż lubię podłubać.. Synchro sprawdzane vagiem po złożeniu wykazało 0.6-0.8 stopnia wiec niejest złe chociaż moze poprawie za dwa tygodnie jak pojeżdżę...wiem ze najlepiej 0.0 ale chyba mieszczę sie w normie...
marcinwhite Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Jak jest z okresem czasu do wymiany. Znalazłem gdzieś w książce że wymiana 180kkm lub 5 lat. Z tego co tu czytam wszyscy wymieniają po przebiegu. Ja na ten moment mam przelatane 85k mil czyli jakieś 136kkm. I zastanawiam się czy robić czy czekać kolejne pewnie dwa lata. via Nexus6@Tapatalk
Papik00 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Chodzi wszystko ok muszę tylko mała korektę zrobić na rozrządzie bo jest 0.6(sprawdzane vagiem) a powinno byc 00 tak słyszałem ale póki co różnica niewyczuwalna. Robił ktoś z was korektę?? Czy to chodzi o wszystko czyli wał korbowy i wałek plus pompa czy korekta tylko na wałku i pompie?? W którym bloku można sprawdzić synchronizację?[/quote https://youtu.be/ez4S-4wicUg umnie tez wszystko śmiga jak trzeba...ale sprawdź sobie vagiem jaka masz synchronizację rozrządu.niby nic a moze mieć duże znaczenie jeżeli masz duża odchyłke.. Umnie tylko 0.6 stopnia wiec chyba tak zostawię bo to tylko jakies 0.5 mm Pierwsze slysze o podlaczaniu vaga po wymianie rozrzadu... U mnie po wymianie wszystko smiga jak trzeba... umnie tez wszystko śmiga jak trzeba...ale sprawdź sobie vagiem jaka masz synchronizację rozrządu.niby nic a moze mieć duże znaczenie jeżeli masz duża odchyłke..Umnie tylko 0.6 stopnia wiec chyba tak zostawię bo to tylko jakies 0.5 mm Panowie który parametr w vcds należy sprawdzić żeby looknąć do tej synchronizacji. Jestem świeżo po wymianie rozrządu. Co prawda żadnych błędów nie ma, ale wolałbym być pewny. W blokach rozszerzonych nic takiego nie mogę znaleźć.W silniku masz pomiary rozszerzone i tam pod nr. 191 jest kąt synchronizacji.Umnie jest pod numerem 270 w advanced measuring bloks
Amico Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 U mnie 107 tys/km auto z 2010 CAHA , waham się co zrobić bo rozrząd ma już 6 lat więc dla swojego spokoju wymienię , komplet części z ASO mam za 800zł
cabanmat Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Jeśli wolni spytać z którego ASO bierzecie części ??
dzik Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Mateusz w tym co daje części po znajomości w dobrej cenie z rozrządami VAG robi najczęściej promocje i idzie w ASO w pakiecie z robotą i rozrządem zrobić to korzystnie. Co do zawartości ori rozrządów to ina litens,skf rolki pompy regenerowane podobno do niedawna latały na regeneracje do SKFa a aktualnie jest to Hepu. Dolz pompiczki raczej nigdy w vagu nie siedziały.
voyytec Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Witam Zamierzam wymienić rozrząd i zastanawiam się nad kupnem kompletu do wymiany . Chodzi mi o pomoc w wybraniu firmy jakości i już sprawdzone części, firmy .... itd link 1 http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-skf-audi-a4-8k2-b8-i6274026149.html link 2 http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-ina-audi-a3-8p-a4-b8-a5-2-0tdi-i6291693799.html link 3 http://allegro.pl/conti-rozrzad-pompa-audi-a4-b8-a3-q5-a6-c6-2-0-tdi-i5931069568.html link 4 http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a3-a4-b8-2-0tdi-commonrail-i5313890256.html ps.co należy wymienić przy rozrządzie i na co zwrócić uwagę ??
czarek76 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 (edytowane) ja kupiłem oryginalny u tego gościa http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-8k-2-0-tdi-cr-caga-cagb-i5939524531.html a wymieniasz wszystko co jest w tym komplecie, ja dodatkowo wymieniłem uszczelniacze wału i wałka rozrządu. Edytowane 25 Czerwca 2016 przez czarek76
voyytec Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 ja kupiłem oryginalny u tego gościa http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-8k-2-0-tdi-cr-caga-cagb-i5939524531.html a wymieniasz wszystko co jest w tym komplecie, ja dodatkowo wymieniłem uszczelniacze wału i wałka rozrządu. a masz może namiar na te numer części lub rozmiar i ile szt. uszczelniacze wału i wałka rozrządu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się