arko0426 Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Opublikowano 31 Marca 2013 Sitko zostanie, ale wyciągne je przy okazji i przeczyszcze, mam nadzieję, że wychodzi bez problemu i później trzyma się równie dobrze.
cacek89 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 najlepiej odkręć sobie cały zbiorniczek i przeczyść ropą czy też nitro, to sitko samo w sobie ze zbiorniczka nie wyciągniesz
rafikk01 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 płukanie nic nie da musisz usunac sitko najlepiej chirurgicznymi cążkami ,sitko metalowe i opilki sie w nim zawieszaja
cacek89 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 wyciągnąć z tych "prowadnic" to oczywiscie ze wyciagniesz ale zeby wyszlo ci calkowicie ze zbiorniczka to nie
Weisbrodt Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Witam Panowie. Moj problem wyglada tak, ze dopiero gdy silnik jest rozgrzany , kierownica chodzi ciezej.. Czego to moze byc wina?
cacek89 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 pompa zaczyna niedomagać lub/i czas na zmiane płynu
Tobike Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ja zalałem układ zielonym mineralnym febi i wspomaganie działa lekko i cicho, ale nie miałem z nim problemów.
Weisbrodt Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 A do b7 2.0 jakis specjalny kupic? coś polecacie ? i przeczyscic caly uklad?
arko0426 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 swag będzie równie dobry jak febi ?
Arturoo Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 A do b7 2.0 jakis specjalny kupic? coś polecacie ? i przeczyscic caly uklad? poświęcisz jedną butelczynę (1L) na przepłukanie i powinno być ok
arko0426 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Heh no i efekt marny o ile ogólnie jakiś jest... Sitko przeplukane, przedmuchane, układ przepłukany, na początku wracał syf przez sitko, ale za 2 razem już płyn był okej, jednak mimo wszystko i tak nic się nie zmieniło o,O Najlżej chodziła jak płyn był spuszczony, później wlany tylko do zbiorniczka i jak zasysała ten pierwszy płyn to szła lekko, a później już wracała do normy ;/ ---------- Post dopisany 08-04-2013 at 00:37 ---------- Poprzedni post napisany 06-04-2013 at 21:59 ---------- Dodatkowo przy wolnym kręceniu kierownicą słychać takie ciche "łiiii", ciężko to określić ;p jak kręci się szybciej to nie słychać, tylko jak delikatnie i tylko od środka dość cicho.
radi Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zalej układ albo LHM ma dużo lepsze właściwości niż ori plyn DELPHI LHM PLUS OLEJ HYDRAULICZNY 1L POZNAŃ (3112158203) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej., a jeżeli ci już pompa wyje lub ciężko kiera chodzi to polecam,mineralny ATF IID czerwony HIPOL ATF IID 1L B-stok AutoOil Sklep (3171767851) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. jezdzilem na taki z 3 lata i problemu nie było,a na zielonym mi pompa wyla
arko0426 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 właśnie pompa nie wyje, płyn nie ucieka, sitko przeczyszczone, brak pomysłów. Jedynie na chwilę obecną zostaje maglownica, ale nie wiem czy z nią łączą się jakieś elementy, które mogłyby przenosić taki odgłos (nawet jak się rusza powoli kierownicą to czuć jakby o coś obcierała delikatnie)
mA4celi Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Podepnę się - też zaobserwowałem od niedawna problem ze wspomaganiem . Coraz ciężej chodzi kierownica i im dłużej jadę ( dłuższa trasa ) tym opory są jakby większe . Jednym zaobserwowanym dźwiękiem jest coś podobnego do przesuwania paznokciem po takiej maleńkiej tarce jak np. naklejki 3D ( zmieniają się obrazki pod pewnymi kątami) - dźwięk wydobywa się jakby spod poduszki powietrznej i słychać go bardziej wyraźnie po przejechaniu paru km. Rano, wspomaganie działa nawet przyzwoicie, ale jak już przejadę kawałek to muszę się trochę nakręcić..
Djqwasek Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Witam, Mam ten sam problem co mA4celi i Weisbrodt. Panowie poradziliście sobie już z tym problemem? Wymiana samego płynu coś pomoże czy niestety pompa do wymiany. Dodam tylko żę u mnie problem pojawił się po wymianie napinacza paska wieloklinowego. I zastanawiam sie teraz czy napięcie paska jest OK.
arko0426 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 W moim przypadku wymiana samego płynu nic nie pomogła (chociaż muszę przyznać, że ostatnio, czyli po przejechaniu mniej więcej 300km od wymiany, wydaje mi się, że troszeczke lżej, ale to nie jest to co powinno być). W sumie to i tak nie żałuję wymiany, ponieważ płyn który spuszczałem miał różne barwy.
chodnik007 Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Witam, nie mogłem założyć osobnego tematu, więc piszę tutaj. "czy pompa wspomagania z audi a4b5 silnik 2,8 benzyna, będzie pasowała do a4b6 3,0 benzyna?
wiatrol Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 ja układ czyściłem pod ciśnieniem benzyną ekstrakcyjną tylko niewolno jej przelewać przez samą pompe odpinamy oba węże od pompy i lejąc w jeden z nich benzyne podpinamy sprężarke i dmuchamy i tak do momętu aż benzyna po przejściu przez ukłąd bedzie czysta w iedzy czasie obracamy troche kierownicą mi wyszło 10 litrów benzyny czesto problemem padającej pompy mopgą być opiłki z magla który tez jest juz na wykończeniu po takiej operacji do niezbyt dobrej pompy proponuje czerwony MOBIL ATF i tak az pompa nam padnie
guerrero Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Panowie i ja? Poradziliscie dobie z tym wspomaganiem? Mam ten sam problem, wymiana płynu nie pomogła :-( Wysłane z mojego LT26i
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się