Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podobny dźwięk wydobywa się od uszkodzonej pompy wody, właściwie od wirnika.

Opublikowano

wymieniałem pompę wody a dźwięk wydobywa się obok silnika a nie z przodu silnika wiec to nie pompa

Opublikowano

Rozmawiałem z chłopakami na nysie i jednoznacznie usłyszałem że to dwumasa, możliwe?

Opublikowano

kolego muwie ci ze to klapka WG !!! albo jeszcze coś ci tam pierdzi ,porównaj sobie z innymi filmikami na YT bo tez są

ja np. mam proble z tym dzwiekim ;// ale tylko jak jest chłodno

Opublikowano

kolego pompa to napewno nie jest mam nowa i dźwięk jest nadal. Co do sprzęgła nie dawno wymienialem więc też odpada. Wychodzi na to że odpowiedzialna za to wszystko jest klapka

Opublikowano

Co to za klapka? Jakieś informację jeśli można :wink:

Opublikowano

na forum pełno tego... Klapka WG poszukaj

Opublikowano

wpisując klapka wg w szukaj żadnych konkretnych informacji nie znalazłem. Czytając temat wychodzi na to że trzeba odkręcić kolektor i kata? I ta klapka znajduje się przy turbo?

Opublikowano

no po prostu jest luźna i trzeba podciągnąć ją

Opublikowano

A w kabinie jak to słychać? Bo u mnie jak przyśpieszam i powyżej 2 tyś obrotów jest taki jakby rezonans w samochodzie :facepalm:

Opublikowano

kolego ty masz w takim razie z czym innym problem bo ta klapka hałasuje tylko jak auto spada z obrotów np przy zmianie biegu lub przygazowaniu na jałowym

Opublikowano

W kabinie przy zamkniętych szybach słychać ale nie na tyle głośno jak na zewnątrz. Po za tym mam teraz 2 problem bo coś zaczyna walić mi w silniku. Auto jest rozgrzane to mam takie rzegotanie. Miałem ten problem od początku, pojechałem do mechanika to stwierdził że świece były luźne i dlatego, dokręcił je zrobiło się trochę ciszej a dzisiaj znów dochodzą hałasy..

Opublikowano

to pewnie łańcuszek lub napinacz pod pokrywą zaworów

Opublikowano

Ludzie czytajcie co pisze. Wymieniłem łańcuszek + napinacz i to nie jest to! Po za tym łańcuszek nie wymienia się co 100 tysięcy.. A moja audi nie ma więcej jak 300 tysięcy najechane, w tygodniu muszę się wybrać do tego mechanika od vagów ciekawe co mi powie.

---------- Post dopisany 29-05-2012 at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2012 at 16:24 ----------

Byłem dzisiaj u tego mechanika od vagów, po krótkiej rozmowie z nim stwierdził że nie podejmie się remontu ponieważ musi cały silnik rozkopać a on na to czasu nie ma. Prawdopodobnie auto na przyszły tydzień audi pójdzie chyba do znajomego i on się będzie bawił. Trudno trzeba próbować, miałem dzisiaj takie dołek i myślałem nad sprzedażą ale nie, zostawiam audi i ją zrobię. Dużo wsadziłem i nie ma sensu sprzedać.

Opublikowano

Zdejmij pasek wielorowkowy i odpal samochód. Obstawiam że jakaś rolka się rozleciała. Ja miałem u siebie dwa razy taką zabawe i współczuje. Raz była rolka od napinacza rozrządu a za drugim razem rolka od napinacza paska wielorowkowego. jak to nie pomoże to zdejmij rure idącą od puszki filtra do turbo i poruszaj wirnikiem bo może faktycznie turbo ma luz albo smarowanie jest kiepskie i stąd ten dzwięk. ale obstawiam którąś z rolek:wink:

Opublikowano

Rolka jedna była wymieniana i 2 paski jakieś 2 tygodnie temu, również wydaje mi się że turbo gdzieś lewego powietrza dostaje..

Opublikowano

Na środę jadę na wymianę. Okazał się do wymiany kolektor. Nie wiem jaki i do czego bo się na tym nie znam, a w środę dam znać co i jak :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...