jihaad Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 Poruszam się "służbowo" golfem III z silnikiem diesla 90KM. Chyba jest to 1Z albo jego poprzeczny odpowiednik. Problemem jest zamulanie (tryb awaryjny?) po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, zwykle 30-80. Wydaje mi się, że szybciej nastepuje przy wyższej temperaturze otoczenia. Czasowym rozwiązaniem problemu jest reset, poprzez wyłaczenie na ułamek sekundy zapłonu. Po tym auto odżywa na kolejne "kilka" km. Żadnego niepokojacego świstu pod maską nie słychać, auto nie dymi. VAG wypluł tylko to: Control Module Part Number: 028 906 021 BF Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0804 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 01077 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Dziś rano skasowałem błąd i zrobiłem logi dynamiczne. W trakcie logowania się nie zamulił i błędu nie było. Od czego by tu zacząć? N75? Od razu uprzedzam, że w dieslach jestem kołek. Logi jak będa potrzebne, to jutro zrobię dodatkowo statyczne i wkleję wszystko.
jihaad Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 Wrzucam narazie DYNAMICZNE. Jesli trzeba to zrobie później resztę, a te poprawie gdyby było cos z nimi nie tak: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
vauxhall95 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 ku*wa ale cos nakopane tutaj jest.Wklej log 007 statyczny Jest niedoladowanie,dziura w dolocie i to prawdopodobnie lacznik z kolektorem ssacym. ---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ---------- fura sie przegrzewa.sprawdz termostat ---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:16 ---------- fura sie przegrzewa.sprawdz termostat
jihaad Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 fura sie przegrzewa.sprawdz termostat Nie przegrzewa się. Chłodnica jest zalepiona błotem z dołu, bo jeżdżę tym w ciężkich warunkach. Przy normalnej jeździe trzyma 90 stopni, ale podczas robienia logów troche dostał ognia i stąd wyzsza temperatura. Zrobię za godzinkę, dwie wszystkie pozostałe logi. ---------- Post dopisany at 15:00 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ---------- STATYCZNE: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się