Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1Z zamula po kilkudzieięciu km.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poruszam się "służbowo" golfem III z silnikiem diesla 90KM. Chyba jest to 1Z albo jego poprzeczny odpowiednik.

Problemem jest zamulanie (tryb awaryjny?) po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, zwykle 30-80. Wydaje mi się, że szybciej nastepuje przy wyższej temperaturze otoczenia.

Czasowym rozwiązaniem problemu jest reset, poprzez wyłaczenie na ułamek sekundy zapłonu. Po tym auto odżywa na kolejne "kilka" km.

Żadnego niepokojacego świstu pod maską nie słychać, auto nie dymi.

VAG wypluł tylko to:

Control Module Part Number: 028 906 021 BF

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0804

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01077

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Dziś rano skasowałem błąd i zrobiłem logi dynamiczne. W trakcie logowania się nie zamulił i błędu nie było.

Od czego by tu zacząć? N75?

Od razu uprzedzam, że w dieslach jestem kołek. Logi jak będa potrzebne, to jutro zrobię dodatkowo statyczne i wkleję wszystko.

Opublikowano

Dawaj logi... bład przeładowania...

Opublikowano

Wrzucam narazie DYNAMICZNE. Jesli trzeba to zrobie później resztę, a te poprawie gdyby było cos z nimi nie tak:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

ku*wa ale cos nakopane tutaj jest.Wklej log 007 statyczny

Jest niedoladowanie,dziura w dolocie i to prawdopodobnie lacznik z kolektorem ssacym.

---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ----------

fura sie przegrzewa.sprawdz termostat

---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:16 ----------

fura sie przegrzewa.sprawdz termostat

Opublikowano
fura sie przegrzewa.sprawdz termostat

Nie przegrzewa się. Chłodnica jest zalepiona błotem z dołu, bo jeżdżę tym w ciężkich warunkach. Przy normalnej jeździe trzyma 90 stopni, ale podczas robienia logów troche dostał ognia i stąd wyzsza temperatura.

Zrobię za godzinkę, dwie wszystkie pozostałe logi.

---------- Post dopisany at 15:00 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ----------

STATYCZNE:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Dziura w dolocie jak stodoła....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...