sołtys85 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 W tych regulatorach co ja regenerowałem to nagrzanie nic nie dawało. Druciki szczotek były zaciśniete w rurce a dopiero potem zalutowane. Ja ściągam wpierw cynę a potem rozwiercam małym wiertełkiem. Trudno cynęsciągnąć jak sie nie ma wprawy wiec można od razu wiertłem potraktować tylko ostrożnie żeby zostało coś do czego da sie dolutować.
Frimuś Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 W tych regulatorach co ja regenerowałem to nagrzanie nic nie dawało. Druciki szczotek były zaciśniete w rurce a dopiero potem zalutowane. Ja ściągam wpierw cynę a potem rozwiercam małym wiertełkiem. Trudno cynęsciągnąć jak sie nie ma wprawy wiec można od razu wiertłem potraktować tylko ostrożnie żeby zostało coś do czego da sie dolutować. Jak najbardziej mozna i wiertelkiem....
kubson Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Lepiej dać jakiemuś kolesiowi co sie tym zajmuje.. Mi wymienił wszystko w altku za bodajże 100zł i problem z głowy
pete007 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 to i ja sie podepne, pacjent to A4 B5 Avant 2001, 1.9 TDI, miałem problem w zimie z ładowaniem tzn ładował 12V ale po przegazowaniu do 3tys obr wracało na 14V. Mechanik wziął rozebrał to na części składowe, stwierdził ze wszystko jest OK, po czym złożył do kupy i pół roku był spokój. Teraz jak się zrobiły upały (~30st) to przy włączonej klimie prąd ładowania spada do 13-13,5V teraz pytanie to może być wina regulatora napięcia ? Czy jednak to cos innego bedzie ?
sołtys85 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Przy klimie to nic nadzwyczajnego, że spada do tych wartości a piszesz o wartościach pewnie na postoju. Ja bym to olał u mnie też już tak jest od 3 lat.
Lulek Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Koledzy jaki kupić regulator do Alternator Valeo 058 903 016 E 90A silnik 1.8ADR ?? ktoś doradzi ?? gdzie w łodzi to dostanę?? mam ładowanie po odpaleniu zimnego silnika na wyjściu z alternatora 14.1 przt akumulatorze ok 14v ale jak się nagrzeję to ładowanie spada pod obciązeniem do 13.59 i skacze..np 13.63-13.49 ktoś doradzi? Zaczął bym przede wszystkim od wyczyszczenia połączeń masowych, na silniku z silnika do nadwozia i z nadwozia do baterii. Plus oczywiście tak samo przy baterii klemy i na alternatorze itp. Od tego się zaczyna:wink:
pete007 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Przy klimie to nic nadzwyczajnego, że spada do tych wartości a piszesz o wartościach pewnie na postoju.Ja bym to olał u mnie też już tak jest od 3 lat. No własnie to sie dzieje równiez w trakcie jazdy
Frimuś Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Przy klimie to nic nadzwyczajnego, że spada do tych wartości a piszesz o wartościach pewnie na postoju.Ja bym to olał u mnie też już tak jest od 3 lat. No własnie to sie dzieje równiez w trakcie jazdy Mam tak samo rownierz od dnia kupna aiduka wiec
Kowi87 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2012 U mnie było tak że chocby przy robieniu logów w obrotach pozyżej 3tys załaczała sie kontrolka ładowania, przy normalnej jeżdzie tego nie było, ale jak postał pare dni nie ruszany to przy odpaleniu nie było ładowania kilkakrotnie, ładowanie na starcie 12v i po chwili 8v:kwasny: pare przegazówek na podpietym prostowniku i wróciło wszystko do normy ---------- Post dopisany 28-06-2012 at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2012 at 10:09 ---------- Mechanik ogarnał mi nowe szczotki w regulatorze i sprawa ładowania wróciła do normy:wink: koszt szczotek 10zł
Kowi87 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Pany co to moze być, jakos przed wakacjami wymieniałem szczotki w regulatorze napięcia, teraz mamy sierpień sprawa sie powtarza ale w innych okolicznosciach(wcześniej było pedał w podłoge=kontrolka aku), jade sobie stała prędkoscia czy to szybko czy to wolno, włacza sie kontrolka aku i widać że auto nie ładuje jest 12v i po pewnym czasie wraca wszystko do normy czasem samo z siebie, czasem przy przyspieszeniu delikatnym wraca do normy(tak jak by sie szczotki zawieszały) Po zmierzeniu pradów na aku przy odpalonym aucie mam 13,X a w tym samym czasie na aternatorze juz 14,2, to samo jest na wskaźniku licznika, czasem pokazuje ponad 14 czasem okolice 14. Jak sprawdziłem kleme to była nie dokręcona śruba na klemie ta mniejsza gdzie mozna dopiac kabel od wzmaka <- mógł to być powód takich skoków napiecia??(nie jest to przyczyna, problem nadal wystepuje) w srodku nic mi nie przygasa. Jeśli nie będzie poprawy to wpadłem na pomysł by przeciagnać dodatkowy kabel od aku do alternatora, wrazie jak by problem leżał w fabrycznym kablu zasilajacym, co o tym sądzicie?? ---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 16:17 ----------
Lulek Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 zacznij od poprawienia wszystkich mas, z bateri do budy i z silnika do budy. przelec wszystkie kable i karoserie papierkiem:wink: od tego sie powinno zacząć
Kowi87 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 problem rozwiązany Wymieniłem cały regulator na zamiennik ARE 3010, prady sa teraz takie jak być powinny na aku i alternatorze w tym samym momencie Stary regulator miał pękniecie na zalanej płytce gumą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się