szymonmaz Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Witam wszystkich, od niedawna pojawia się u mnie problem z centralnym w mojej A4. Wygląda to tak że centralny reaguje na kliknięcie z pilota i kierunki mrygają ale rygle ani drgną. Jak otwieram za pomocą kluczyka to otwierają się tylko drzwi w których kręcę zamkiem wiec myślę ze to nie wina modułu który kiedyś zamontowałem. Po takim "manualnym" otwarciu drzwi centralny zaczyna działać (przy otwarciu z kluczyka i z pilota) Czy może to jakiś błąd komputera?? Miał już ktoś takie manewry?? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
bell23 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 sprawdz pompę zamka czy nie jest zalana i styki pompki , potrafi podciekać przy silnym deszczu lub po myjce ( nie wiem którędy , ale to częsty objaw ) miałem to samo , po wymianie pompki ok
szymonmaz Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 A w którym miejscu ja znajdę i jak ona dokładnie wygląda?? Super było by jakieś foto. Thx ---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 22:13 ---------- Chciał bym jeszcze dodać ze słychać pracę pompy za każdym razem jak klikam w pilot. Jak kręcę manualnie to cisza. Czasem wystarczy ze pociągnę klamkę od środka i centralny rusza na pozostałych trzech drzwiach.
vokotibi Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 po rozebraniu pompki trzeba dokładnie obejrzeć luty i poprawić popenkane. Foto? Wątpie żeby ktos załadował
szymonmaz Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 To proszę o opis jak sie mam za to zabrać. Gdzie znajdę pompkę?
vokotibi Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 popkę masz w bagażniku po prawej stronie tylnym rogu, pod tapicerką... zresztą tyle tego było na forum że możesz sobie poszukać
Magicbattle Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 wiec wlasnie w warsztacie jest wszystko. kolega wymienial wirniczek bo czesto taka duperelka wlasnie kruszy sie. moze masz przewod gdzies od pompki zagiety albo nie szczelny. zamki sa sterowane powietrznie
Vexatus Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Jeśli słychać pompkę, to na 99% rozsypał się wirnik. Pozdr. G.
Raf_kk Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Witam, mam dokładnie ten sam problem...zaraz lecę na warsztat szukać wątku...oby to był wirnik jak pisze vexatus ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ---------- Już po diagnozie. Pęknięty wirnik. Myślę, że głównym powodem było ukruszenie się jednej z tych płytek pomiędzy płatami wirnika. Może uda się cos znaleźć na szrocie...?
szymonmaz Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2012 Brawo Panowie dzięki za rozwinięcie tematu. Centralny już działa... tak jak u kolegi wirnik...
Raf_kk Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Kupiłem wczoraj pompkę od centralki z golfa III. Wirnik jest o połowę wyższy więc i powinien być bardziej wytrzymały. Zmieniłem cały silniczek, bo przez ten wirnik kołnierz wirnika w mojej pompce był za niski do wirnika z golfa. Wszystko śmiga, aż miło Oznaczenie pompki, którą wykorzystałem...koszt 40zł 1H0 962 257.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się