bintom Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Witam. Szukam, ale nie mogę tego znaleźć. Mam moja a4 od ponad 2 miesięcy. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, silnik pracuje ładnie i równo. Wczoraj miałem potrzebę pocisnąć po gazie bo musiałem szybko dotrzeć do celu. I teraz mój problem. Przy dość ostrym wciśnięciu gazu silnik zaczyna przyspieszać falowo. Idzie dobrze do około 2500 czasami 3000obr i później ma taki mały dołek ( ciągnie ale słabiej ) i dalej znowu ciągnie. Czasami zrobi tak tylko na np. 2 biegu i później na reszcie już jest ok. Następnym razem zrobi tak np. na 3 biegu i 4 . Przy czym przy normalnej jeździe tego nie czuć. Co to może być? Czy turbina zaczyna siadać? Sprawdzałem też autko na kompie i nie pokazuje żadnych błędów. Czy przez Vaga można sprawdzić turbinę? Jeśli tak to w jaki sposób? ( jakie powinny być wyniki )
lesand Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Zrób logi dynamiczne i wrzuc na forum, tu wszystko znajdziesz : http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html
przemik Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Zrob logi dynamiczne (a najlepiej pelną diagnostyke) - ja obstawiam ze swiruje N75... :th: Pozdr
leoncjo Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Ja miałem podobnie tylko w silniku AHU. Po zrobieniu logów wyszedł przepływomierz, po czyszczeniu wszystko wróciło do normy.
wojtek2626 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Wydaje mi sie że to najpredzej kierowniczki turbiny sie przycinaja i dlatego nie ma płynnej regulacji cisnienia doładowania i stad te falowania mocy
Norbi TDI Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Zacznij od wymiany filtra paliwa jesli tego nie zrobilłeś To co opisujesz wskazuje własnie na filtr Jesli niebedzie poprawy wtedy się pomartwimy.
Wihajster Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Wydaje mi sie że to najpredzej kierowniczki turbiny sie przycinaja i dlatego nie ma płynnej regulacji cisnienia doładowania i stad te falowania mocy i to jest przyczyną na 99%
bintom Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 Wydaje mi sie że to najpredzej kierowniczki turbiny sie przycinaja i dlatego nie ma płynnej regulacji cisnienia doładowania i stad te falowania mocy Dziekuje za odpowiedzi, ogólnie to raczej są pierdołki, więc kosztów dużych nie będzie. Martwi mnie tylko ta wypowiedź, bo chyba by oznaczała regeneracje turbiny?? Czy dobrze to rozumiem? Filtry dzisiaj kupie i wymienie. Zobacze czy to była przyczyna. Z logami dynamicznymi będe miał problem. Po pierwsze VAG-a kupiłem kilka dni temu i jeszcze nie potrafię się z nim dobrze obchodzić, a po drugie nie mam laptopa . Bede musiał go pożyczyć od kogoś. Myślę , że dam rade, tylko chyba dopiero na czwartek. [br]Dopisany: 13 Maj 2008, 15:41 _________________________________________________ Zrób logi dynamiczne i wrzuc na forum, tu wszystko znajdziesz : http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html Widze,że tu wszystko jest na temet logów. Więc chyba sobie poradze. Jeszcze tylko ten laptop [br]Dopisany: 13 Maj 2008, 15:44 _________________________________________________Czytam i czytam na temat tych logów i mam coraz większy mętlik w głowie . Chyba poprostu zrobie tak,że logi zrobie sam, a reszte zostawie szanownym forumowiczom :>
wojtek2626 Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 Nie musisz dawac turbiny do regeneracji jeżeli przycieraja sie kierowniczki, mozna samemu spróbowac je rozruszac.
bintom Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 no i całe szczęście [br]Dopisany: 14 Maj 2008, 14:55 _________________________________________________Szukałem sobie sztucznego problemu, to teraz za kare mam prawdziwy. Jak narazie ten temat przestał mnie interesowac bo mam duuuzo powazniejszy http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_adp_problem_z_wrzuceniem_5_biegu-t29170.0.html;msg378928#msg378928 mam dokladnie to samo , jakby napisal slowo w slowo to co jest u mnie. Czeka mnie wiec powazny wydatek [br]Dopisany: 15 Maj 2008, 19:30 _________________________________________________i wracam do szukania sobie sztucznych problemow :>, bo ten ze skrzynia zostal usuniaty bez wiekszych utrudnien. Okazal sie pier**la. Musze pozyczyc lamtopa i bede dzialal.
bartekA4 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 u mnie ostatnio było tak samo ale to przycinanie bardzo rzadko sie zdarzało, probuj rozruszać kierownice, klucz do jednej reki do drugiej WD 40 i można probować, dokładniejszy opis był gdzieś na forum. Napewno nie zaszkodzi u mnie pomogło :>
bintom Opublikowano 7 Października 2008 Autor Opublikowano 7 Października 2008 tylko ze szukalem tego i nie moglem znalesc moze pamietasz gdzie tego szukac ??[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 22:57_________________________________________________Ok Jakos udalo mi sie zalatwic komputer. Zrobilem logi, Nie za bardzo umiem je dodac, ale moze tak bedzie dobrze http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b480c90745a7953c[br]Dopisany: 06 Październik 2008, 18:46_________________________________________________zrobilem reszte logow, oto one http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=663cebc544f9cd35 I co Wy na to? Raz czuc wiecej ten niedomiar mocy w zakresie 2500-3500 obrotow, a innym razem nic nie czuc. Teraz pojawilo sie tez delikatne syczenie, przegladlem wezyki pod maska i znalazlem dwa skruszale. wymienilem ja, ale nadal to slychac, na wolnych obrotach cisza, a pod obciazeniem syczy
zibizab Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 Zrób logi jak w opisie 008-ciągniesz do 7 sekundy a nagle 20 sek
bintom Opublikowano 8 Października 2008 Autor Opublikowano 8 Października 2008 Ok juz wiem o co chodzi, jutro poprawie 008.[br]Dopisany: 07 Październik 2008, 22:04_________________________________________________Oto poprawione logi 008 . I co teraz powiecie ?? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c840257fbfcb4716.html
maciek404 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 czy to przepływomierz byl do wymiany? bo mam identyczny problem, dodam ze turbina czyszczona okolo 2 miechy temu, i tez przy maksymalnym wcisnieciu gazu slychac syczenie do okolo 2200 obr/min.
grippen Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Ale żeś odgrzebał kotleta Zrób komplet logów i zamieść w odpowiednim dziale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się