kladi Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Witam, Posiadam audi 2.0 tdi 140 na 180km zchipowana i jak w temacie mecze sie 3 albo 4 dzien z tym oto turbo boostem: WSKAŹNIK TURBO BOOST SMOKE CIŚNIENIA DOŁADOWANIA (2385479011) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. podlaczyc go juz roznie probowalem: 1. proba wylacznie do kolektora ssacego na postoju pokazuje cisnienie blisko 0bar dodam gazu na postoju tez szalu niema bo delikatnie sie podnosi (0,1 0,2 bar) co jest normalne, ale jak zaczynam jechac to kurde nawet do 1,5 bar co juz nie jest normalne... na vacum w ogule nie spada 2. proba podlaczenie do weza podcisnienia ktory idzie do tej gruchy na turbinke pokazuje -0,6 do -0,8 bar na postoju co tez jest normalne, dodaje gazu to zmniejsza sie nawet moze by do 0 bar doszlo jakbym wykrecil autko do 5 tys obrotow. ale nie wskakuje na + bary 3. proba rozcialem ten jeden wezyk co tam jest w zestawie i podlaczylem pod kolektor ssacy i wezyk podcisnienia tak ze wezyk idacy od modulu sterowania turbo boosta ie rozdwajal myslalem ze moze to cos da, ale nie za wiele wskazowka stoi na 0 w trakcie jazdy jak przypiecuje to z duzym oporem wchodzi na +0,1 bar ale na podcisnienie w ogule nie wchodzi.... wiec tez kicha.... I sie powoli zalamuje jak to zrobic :( Prosze pomozcie! Pozdrawiam
Digit Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Kolego opcja nr.1 jak najbardziej prawidłowa, na postoju bez obciążenia nie wytworzysz dużego doładowania, w czasie jazdy doładowanie 1,5 bar jest właśnie całkiem normalne a podciśnienia nie zobaczysz u siebie w dieslu, bo nie masz przepustnicy tak jak w benzynie, za podciśnienie odpowiada własnie vacu pompa. Pzdr.
kladi Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2012 Ale dochodzi do turbinki wezyk z podcisnieniem to z niego nieda sie wziasc jakos?
Piotrek98igo Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Kolego opcja nr.1 jak najbardziej prawidłowa, na postoju bez obciążenia nie wytworzysz dużego doładowania, w czasie jazdy doładowanie 1,5 bar jest właśnie całkiem normalne a podciśnienia nie zobaczysz u siebie w dieslu, bo nie masz przepustnicy tak jak w benzynie, za podciśnienie odpowiada własnie vacu pompa. Pzdr.dokladnie tak kolega pisze
Sztomel Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Ale dochodzi do turbinki wezyk z podcisnieniem to z niego nieda sie wziasc jakos? kladi, czy Ty wiesz jaką gafę palnąłeś. Ten czujnik ma mierzyć ciśnienie powietrza doładowanego a nie podciśnienia podawanego na gruchę przy turbo. Jestem pewien, że producent lub sprzedawca sprzedał Ci komplet wraz z przewężką aby czujnik mierzył prawidłowo więc to co koledzy piszą odnośnie opcji nr 1 jest OK.
kladi Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2012 No dal mi taki jakis modul, ale jak odpale autko to mi pokazuje cisnienie 0 bar jak mam podpiete pod 1 opcja. Wiec zastanawia mnie po co na liczniku w ogule pisza - bary skoro sie wpina do kolktora ssacego gdzie zawsze cisnienie jest a nigdy podcisnienia nie ma
seba1-2 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 oj chłopie przecież ci piszą że w turbo diesel podciśnienia w układzie dolotowym/ssącym nie ma i nie będzie koniec kropka, co do wskaźnika znów już padła odpowiedz na twoje pytanie, na wskaźniku masz podciśnienie dlatego że to wskaźnik uniwersalny i jeśli założysz go do turbo benzyny to wtedy będziesz miał podciśnienie pokazywane czyli zakładaj go tak jak na początku nr1 i nie przejmuj się bo tak ma być, natomiast jak chcesz sobie dodatkowo podciśnienie mierzyć to musisz mieć jeszcze jeden wskaźnik o taki WSKAŹNIK PODCIŚNIENIA VACUUM BAR SMOKE (2329869724) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się