Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z lewym xenonem


bugiii

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsze świeciły najdłużej i widać było ewidentnie że najpierw traciły barwę słabiej świeciły i zaraz jeden zaczął migać z lewej strony więc poszły oba palniki nowe (oczywiście też podejrzewałem przetwornice więc je sprawdziłem sprawnymi palnikami). na nich przejeździłem też koło 3 lat. "ALE" drugi komplet nie zdążył się porządnie odbarwić i dosłownie trzeba było się porządnie przyjrzeć że coś jest z nim nie tak .. i zaczął mrugać z drugiej - prawej strony. Ostatnio kupiłem też Osramy tak jak poprzednio tyle że te trochę tańsze classic xenarc i świecą już z pół roku i jest wszystko OK' choć na początku byłem obstrachany że przetwornice do wymiany..

Lepiej sprawdzić niż wymieniać .. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 3tys godzin to taki czas umowny jak z poborem oleju poprzez silnik ? jak kupiłem auto to miało jeszcze ori palniki(13 lat!) które nadal świeciły w odpowiedniej barwie,ale brakowało im mocy. A przetwornice mają często swój czas żywota na nalepkach określony na 2tys godzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, pila24 napisał:

 przetwornice mają często swój czas żywota na nalepkach określony na 2tys godzin.

Dokładnie tak jest, ja kupiłem nowe z 2012 roku i mam na nich gwarancję na 2000h, gdzie już rok temu to przekroczyłem ? 

Na moje, te przetwornicę zabija luźny/słaby kontakt na pinach, padający regulator napięcia w alternatorze lub sam alternator, słabe akumulatory doładowywane raz na rok przy niskich przebiegach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Langista napisał:

Na moje, te przetwornicę zabija luźny/słaby kontakt na pinach, padający regulator napięcia w alternatorze lub sam alternator, słabe akumulatory doładowywane raz na rok przy niskich przebiegach..

Ja już dawno wywaliłem valeo na rzecz tanich i odporniejszych na wszystko przetwornic hella.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Robero321 napisał:

Pierwsze świeciły najdłużej i widać było ewidentnie że najpierw traciły barwę słabiej świeciły i zaraz jeden zaczął migać z lewej strony więc poszły oba palniki nowe (oczywiście też podejrzewałem przetwornice więc je sprawdziłem sprawnymi palnikami). na nich przejeździłem też koło 3 lat. "ALE" drugi komplet nie zdążył się porządnie odbarwić i dosłownie trzeba było się porządnie przyjrzeć że coś jest z nim nie tak .. i zaczął mrugać z drugiej - prawej strony. Ostatnio kupiłem też Osramy tak jak poprzednio tyle że te trochę tańsze classic xenarc i świecą już z pół roku i jest wszystko OK' choć na początku byłem obstrachany że przetwornice do wymiany..

Lepiej sprawdzić niż wymieniać .. :hi:

Z którego roku masz B7? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy razem z przetwornicami są dokładnie z końca marca 2007r jeśli o to Ci chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrętne czy nieskrętne? Mówimy tu oczywiście o B7 ? Bo w profilu masz B6.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam i to i to jeszcze merca przed garażem  :decayed:

Tak oczywiście Artur123  "zaczął" temat problemem xenownów w B7 więc odnoszę się do przetwornic i xenonów z B7. Mam zwykłe nie są skrętne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. nie żebyśmy tu o różnych modelach pisali:wink:

Więc masz jeszcze te wadliwe przetwornice Automotive Lighting. Stosowane były one także w kilku innych markach takich jak Mercedes, Alfa Romeo, Volvo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie lampy są Automotive Lighting  przetwornice nie pamiętam czy też ale jeszcze nie padła żadna z przetwornic choć za pierwszym razem już praktycznie miałem nowe w rękach...

Tanie nie są...  i dlatego lepiej sprawdzić niż wymieniać z mety..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze... trudny wybór, wymiana przetwornic czy xenonów:eusathink: wolałbym to drugie ale byłoby to bezsensu jeśli okaże się że problem leży w przetwornicach :sad:

Zastanawiałem się nad regeneracją przetwornic lub  je sprawdzenie u specjalisty ale wiąże się to z uziemieniem auta bo w okolicy Wrocławia nie znalazłem nikogo kto by się specjalizował w tej dziedzinie:sorry:

 

I bądź tu mądry i pisz wiersze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz i tak kupić zarówno żarniki jak i przetwornice. Żarniki dostały już po d...e. więc nadają się do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...