Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T nie daje się zmodyfikować


brianhazard

Rekomendowane odpowiedzi

baro sensor do sprawdzenia

prawdopodobnie tam tkwi sedno usterki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B6 to jest? to jest czujnik, ktory jest w IC? Map sensor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem gdzie jest w B6 ale w B5 jest obok ECU

w B6 prawdopodobnie tez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, dopiero udało mi się dorwać Rogala i zrobić fine tune programu dlatego taka przerwa w wątku. Wymieniłem N75 na nowy i poprawiłem instalację intercoolera.

Załączam 2 wykresy, przed naprawą i po, zmiana jest zauważalna.

Co prawda Witek coś*jeszcze marudził że powinno na tych gratach być*więcej - może przepływomierz do wymiany, być może pompa paliwa już*nie wydala, ale nie mam już pary dalej przy nim grzebać i inwestować, takie osiągi do elastycznej jazdy mi wystarczają.

a4_1_8_T_mod.jpg

<br /><br />

A4_1_8_T_po_naprawie.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytałem cały watek , sporo sie nameczyłes ,ale fajnie ze rozwiazałes problem , wykres bardzo ładny ,pewnie sie odpycha teraz olimpiada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo to troche malo momentu przy takiej mocy. ale nie ma co narzekac, wynik pokazny :wink:

---------- Post dopisany at 05:38 ---------- Poprzedni post napisany at 05:37 ----------

zrobiles to na seryjnym kulerze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo to troche malo momentu przy takiej mocy. ale nie ma co narzekac, wynik pokazny :wink:

---------- Post dopisany at 05:38 ---------- Poprzedni post napisany at 05:37 ----------

zrobiles to na seryjnym kulerze?

Dołożyłem FMICA, patrz wcześniej w wątku.

---------- Post dopisany at 17:12 ---------- Poprzedni post napisany at 17:10 ----------

jakie doładowanie ?

Głowy nie dam ale coś Witek mówił że nie może wymusić więcej niż 0,75 Bara, ale nie jestem pewien -nie chcę nikogo wprowadzić w błąd.

---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:12 ----------

przeczytałem cały watek , sporo sie nameczyłes ,ale fajnie ze rozwiazałes problem , wykres bardzo ładny ,pewnie sie odpycha teraz olimpiada ;)

No właśnie, nieco się z tym naszarpałem, jeździ w miarę fajnie. Tyle że wcześniej miałem A4 b6 3.0 220km i cóż, osiągi mam podobne, spalanie może ciut niższe, ale kultura pracy nieporównywalnie gorsza.

Za to koszty tych modów 1.8T są jak dla mnie nieadekwatne do osiągnietych wyników, drugi raz bym się nie decydował :-)

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy ile wydał autor wątku, ale generalnie tuning nie jest tani, chociaz ja sam dlugo myślałem, że można to zrobić jakoś na skróty.

Policz sobie fmic, tip , down pipe, nowe świece i cewki, zaworki N75 i DV, czasami nowe turbo i program a to już kilka dobrych tysięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ze tak wykorzystam Twoj temat, ale mam ten sam silnik i ten sam problem.

Przed wszystkimi modyfikacjami mechanicznymi na przepływce miałem 149g/s (auto miało niby progam zrobiony przez poprzedniego właściciela) teraz mam 132 g/s i auto wyraźnie nie jedzie.

Ja u siebie mam zrobione:

- FMIC

- TIP

- wycięty katalizator

- turbo 06B 145 703B (regenerowane, numer taki sam jak turbiny w BEX)

- zawór DV properfekt taki -> Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (2667548385) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

- N75 przy TIPie

Oto moje aktualne logi zrobione troche chaotycznie:

Grupy: 115,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,115,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Rozpaczliwie prosze o pomoc...

Możesz napisać, których konkretnie zawór wymieniłeś? Podać jego położenie i numer części bo z tego co mi powiedzieli w ASO to wiele zawórków wpływa na pracę turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompowałęś układ??? Turbo nie osiąga zadanych wartości. Jak przepływka ma prawie 10 lat to możesz sobie ją w ciemno wymienić bo one często są sprawcami ubytków mocy w 1.8T.

Zaloguj 002 115 i 118 na serijnej sprawnej DV-ce :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam błąd:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded

Co jest bardzo ważne w tej analizie. Błąd miałem jeszcze przed modyfikacjami, ale wtedy pojawiał się raz na bak paliwa. Teraz pojawia się co każdy krótki wyjazd.

Co mi da ponowne logowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie zmieniałeś programu sterującego i układ masz szczelny to przepływka schodzi na psy. Logując 118 było by widać jak pracuję n75 :whistling:

---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ----------

A przepływka mierzy Ci tak jak u mnie było. Przy 5tyś wartości z przepływki przestają wzrastać. Pozdrawiam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Tez mialeś ten sam błąd?

Ja nie mam u siebie błędu przepływki, to jedyny błąd jaki wyświetla mi vag.

Jaki kanały zlogować jeszcze raz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Tez mialeś ten sam błąd?

Ja nie mam u siebie błędu przepływki, to jedyny błąd jaki wyświetla mi vag.

Jaki kanały zlogować jeszcze raz?

Nie miałem żadnego błędu poza słabą wydajnością kata :decayed: A powiedz jeszcze czy w kodach gotowości masz wszystko Passed ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodach gotowości tzn? Co to jest? Gdzie to znajdę?

Ja mam słabą wydajność kata, ale dlatego, że go nie mam w ogóle:)

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

---------- Post dopisany 07-10-2012 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 06-10-2012 at 09:39 ----------

pomiedzy grodzia a plecami silnika jest platanina wezykow i tam dotknalem jednego wezyka, a on sie w palcach rozleciał:

IMAG0572.jpg

IMAG0570.jpg

Połączyłem to, ale nadal auto nie jedzie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...