adamq Opublikowano 12 Listopada 2006 Opublikowano 12 Listopada 2006 Witam!! Mam pytanie: Czy można zrobić logi na silniku 1.8T (AEB)? Dałem sobie kiedyś na kanały 001, 002 i 003 (przy odpalonym silniku) i normalnie zmieniały się wartości. Moglibyście takie logi przeanalizować?? Chodzi mi np. o to czy sprężarka (turbo) daje dobre ciśnienie i czy w ogóle jest ok. Z tego co wyczytałem to logi trzeba robić na trzecim biegu i przegazować auto. Które kanały mam wybrać?? Ta jazda "na trójce" może być dokonana na trasie "pod górkę"?? Za wszystkie odp. z góry THX!
Pikuś Opublikowano 12 Listopada 2006 Opublikowano 12 Listopada 2006 hack, nie wiem jakie dokladnie bloki ale robi sie na plaskim, z wylaczonymi wszystkimi urzadzeniami. Pod obciazeniem robi sie od niskich obrotow 1600-1800 do prawie max z wcisnietym pedalem na maxa non stop. [ Dodano: 12-11-2006, 20:45 ] jeszcze dodam, ze silnik musi byc rozgrzany do temp. powyzej 81. Jak znajde jakie bloki to wrzuce, ale moze ktos wie na forum.
pre_pl Opublikowano 13 Listopada 2006 Opublikowano 13 Listopada 2006 jeszcze myśle, że warto dodać że jak się robi logi na jałowym, to nie dłużej niż 2 minuty (chodzi o to jak długo silnik chodzi na tym biegu).
szogun0 Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 Wystarczy grupa 25, cisnienie doładowania, wartości rzeczywiste i żądane. Innych w AEB nie potrzeba.
Pikuś Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 szogun0, a parametry przeplywki to by sie nie zdaly :?:
spanky Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 tutaj macie troszke o diagnoze 1.8/1.8T :arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2104&highlight=abc :arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2104&highlight=abc powodzenia .... :twisted:
szogun0 Opublikowano 16 Listopada 2006 Opublikowano 16 Listopada 2006 szogun0, a parametry przeplywki to by sie nie zdaly :?: W AEB przepływke mierzy się na biegu jałowym. Najlepiej to woltomierzem pomierzyć i porównać z danymi np. z ESI.
gregory Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 Zgadza się i o ile mnie pamięć nie myli to ma być między 2 a 4 pinem 1,4V.A w tych blokach które zamieścił poczciwy kolega nie ma silnika z kodem AEB czyli taki jak mam,to chyba na nic mi się nie zdają.. :roll:
AREK18T Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 tez taki mam szukalewm i nic nie znalazlem na temat AEB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się