Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t quattro REANIMACJA rzucił palenie...


michaltyski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

opis auta 1.8t aeb quattro podciągnięty przez oettinger na 196 ps

autko kupiłem i mam problem z odpaleniem

problemem jest to ze nie ma iskry na 2,3,4 cylindrze ma tylko na 1

cewka sa dobre bo sprawdzałem je na pierwszym i wszystkie dają iskre... czujnik położenia walu jest chyba dobry ponieważ gdyby byl uszkodzony wogole nie bylo by iskry ?

proszę pomóżcie bo juz trace sily i zapał...

C23894844_5.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz walniety moduł Hitachi

ten na obudowie filtra powietrza

---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ----------

co na VAG-u ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padl ci komp. Podmien od kogos kto ma taki sam numer sterownika i powinno hulac. Same kompy na allegro sa tanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przypuszczam ze padł komp .Na żadnym programie nie można się połączyć z sterownikiem silnika .Poszukuję kogoś z okolic Tychów z takim samym silnikiem

A z ABS-em możesz się połączyć ?

Nie wiem jak jest w A4, ale trafił mi się nie dawno VW Passat z silnikiem AEB z podobnych lat i przez uszkodzony moduł ABS nie można było się połączyć z silnikiem. :eusathink:

Po przejrzeniu schematów okazało się, że komunikacja ze sterownikiem silnika odbywa się przez moduł ABS, po wymianie sterownika ABS wróciła komunikacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj. Od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem zimnego silnika 1.8T AEB, jak jest ciepły pali praktycznie od strzała natomiast po nocy lub jak wychodzę z pracy po 8h auto trzeba kręcić 10-12 sek. Cała sytuacja trwa prawdopodobnie od czasu jak założyłem większe turbo inny kolektor wydechowy, wałki od adr-a, tipa z kwasówki i centralny intercooler wraz z orurowaniem oraz pompa paliwa s4, auto jest jeszcze nie wystrojone więc program jest seryjny, zauważyłem jeszcze ze podciśnienie kiedyś miałem w granicach 0.8-0.9 bara a teraz mam 0.6 przy włączonej klimie 0.5 bara. Dolot jest szczelny bo był sprawdzany kilka razy łącznie z wyjęciem samego intercoolera, odpięcie wtyczki od przepływki czy czujnika temperatury ( 4 piny ) nic nie zmienia a podpinając zegar pod przewody paliwowe na biegu jałowym mam 3.5 bara natomiast jakiekolwiek dodanie gazu powoduje zwiększenie ciśnienia do 4 barów, po wyłączeniu silnika ciśnienie spada do zera. Podpinałem jeszcze pompę paliwa na krótko żeby mieć pewność że to nie wina braku paliwa w przewodach ale nadal auto długo kręci. Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną długiego kręcenia przed odpaleniem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak abs odczytuje bez problemu

To tak jak koledzy napisali wyżej, mógł paść sterownik silnika. :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strojenie przedobrzył i komp sie wysral. masz szczescie ze to nie takie drogie gowienka. chodz dziwne bez tego ani rusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem sterowników jak jest różnica pomiędzy numerami link . Sterownik Audi A4 B5 1.8 20V 8D0 907 557 C / F-VAT (2361796102) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. .mój nie posiada litery c .Czy nowy sterownik nie zablokuje imobilajzera

sterownik zamówiony powinien przyjść za kilka dni - zdam relacje jak go podłącze

---------- Post dopisany 14-06-2012 at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2012 at 22:50 ----------

Witam no i d*pa podłączony nowy komp + nowe immo wraz z płytką w kluczyku... immo łączy sie z vagiem i jest OK silnik nie pali nie moze sie połączyć ze sterownikiem silnika... zauważyłem ze w oleju jest benzyna, brak iskry na wszystkich cylindrach. możliwe ze jest przestawiony rozrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko laczylby sie komp z ecu. Moze zwarcie, uszkodzenie wiazki ecu, byly przypadki ze cos poprzegryzalo kable ludziom w samochodach

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Audi odpala ,połączenie z kompem jest . Wymieniony został komp ,moduł zapłonu ,ale jest coś namieszane z immo po odłączeniu jest połączenie z sterownikiem silnika ,auto dusi się po dodaniu gazu jak wejdzie na obroty to zgaśnie nawet. Zaślepione są przewody powietrza na przepustnicy .Gdzie maja być podpięte nie wiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dobierałes przepustnice ?

przepustnica AEB nie ma dodatkowych przewodów ciśnieniowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnicy nie dobierałem jest w aucie

---------- Post dopisany 29-06-2012 at 23:14 ---------- Poprzedni post napisany 28-06-2012 at 23:02 ----------

20120629443.jpg

<br /><br />

20120629445.jpg

<br /><br />

20120629447.jpg

<br /><br />

20120629448.jpg

<br /><br />

20120629441.jpg

<br /><br />

---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ----------

Pierwsze foto wężyk zaślepiony na kolektorze koło przepustnicy . gdzie ma być podpięty . Na drugim jest zalepiona rurka (odma ) gdzie ma być podłączona ,trzecie zdjęcie przedstawia numer tej odmy . kolejne to przepustnica też jest przewód ,numer 408 237 /211/001 I 318 94 .Ostanie foto to immo bardzo ciekawe co to jest . Przoszę o pomoc gdzie mają iść wszystkie rurki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...