radioo11 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Kolego SZTOMEL jak jest w silniku AHU tam jest map sensor w ecu jak w AFN?
marek.cym Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 kolego donald a słyszysz może głośniejsze syczenie jak dodajesz gazu? mi dzisiaj moje audi też tak zrobiło. jadąc pod górke na moment odcięło moc i zaraz wróciła. silnik 1.9 afn 110km
Sztomel Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Kolego SZTOMEL jak jest w silniku AHU tam jest map sensor w ecu jak w AFN? ETKA Online (bo dostęp do takiej tylko posiadam) informuje, że masz czujnik G71 (czyli Map Sensor) wewnątrz obudowy sterownika silnika - łatwo to u siebie sprawdzisz - musisz się tylko rozejrzeć wewnątrz komory silnika czy z kolektora ssącego idzie do sterownika silnika wężyk (w tym akurat przypadku ciśnieniowy).
franekv6 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 kolego donald a słyszysz może głośniejsze syczenie jak dodajesz gazu? mi dzisiaj moje audi też tak zrobiło. jadąc pod górke na moment odcięło moc i zaraz wróciła. silnik 1.9 afn 110km sprawdź szczelność dolotu,bo prawdopodobnie nieszczelny i dlatego tak syczy
radioo11 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Kolego SZTOMEL jak jest w silniku AHU tam jest map sensor w ecu jak w AFN? ETKA Online (bo dostęp do takiej tylko posiadam) informuje, że masz czujnik G71 (czyli Map Sensor) wewnątrz obudowy sterownika silnika - łatwo to u siebie sprawdzisz - musisz się tylko rozejrzeć wewnątrz komory silnika czy z kolektora ssącego idzie do sterownika silnika wężyk (w tym akurat przypadku ciśnieniowy). ok zobacze,dzieki
ciahciah Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 masakra, dwie strony wróżbienia a właściciel ma kabel vag i nie może zrobić logów, brak słów, zamiast nabijać posty i mieszać w głowie czyszczeniem przepływki czy nastawnika byście napisali jak ma logi zrobić... bez logów nie ma szans ogarnąć problem za pierwszym podejściem przy zerowych lub małych kosztach bo przyczyn problemu może być kilka, prawdopodobieństwo trafienia za pieszym razem w tą właściwa i nie koniecznie jedyną małe, jedno jest pewne, problem jest w układzie dolotowym i wszystkim co z nim związane do gruntownego przestudiowania: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ w klimę też wejdź i czytaj błędy bo może ktoś najzwyczajniej zapomniał podłączyć kabel do czujnika stad nie działa...koszt naprawy zerowy jak większości likwidacji usterek w tych autach a wszystko dzięki kablowi vag i wiedzy której na forum dostatek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się