boseron Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 zapala sie tempomat tylko nie dziala
kotu Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Niestety tylko w całości do wymiany Oczywiście można sam czujnik lub samą pompę wymienić w moim przypadku pompka się rozczelniła, kupiłem na allegro bez czujnika.Czujnik przełożyłem z rozczelnionej pompki i wszystko działa (przy wymianie tej pompki trochę roboty jest).
HASSAN-661 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 WITAM, Oriętuje się ktoś w które piny komputera trzeba wpiąć tą pompkę? Muszę ją podłączyć w aucie które miało mulitronic a wktóre teraz włożyłem manual a bez tego nie przyjmuje mi komputer nowego kodowania.
Pelo31 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich jestem tu od dzisiaj i tez mam problem z moim audi a4 b8 2008 tdi mam do wymiany czujnik położenia sprzęgła g476 wie ktoś jak to zrobić wiem tylko jedno ze jest miedzy kompem a zbiorniczkiem płynu hamulcowym bardzo w dole albo jaki jest numer części oryginału Edytowane 2 Grudnia 2016 przez Pelo31
kotu Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 (edytowane) Pierwsze co demontujesz ramiona wycieraczek 2 wyciągasz ten plastik który jest pod szybą (niekoniecznie cały wystarczy tylko prawą stronę) 3 demontujesz zbiorniczek płynu spryskiwaczy 4 odkręcasz mechanizm wycieraczek 5 skrzynkę sterownika ecu, sterownik wyciągasz odkręcasz wszystkie śruby ze skrzynki i przesuwasz na max do prawej strony. Wtedy masz miejsce do wymiany pompy sprzęgła lub samego czujnika. Ja wymieniałem pompę sprzęgła dwa razy. Za pierwszy razem zajęło mi to 2,5 - 3h za drugim 1,5-2hPowodzeniaP.sPrzed odłączeniem sterownika ECU odkręcamy klemy od akumulatora Edytowane 6 Grudnia 2016 przez kotu
Pelo31 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 a grzegorz możesz mi powiedzieć gdzie on jest i ewentulanie jak sie okaże że jest do wymiany jakie ma numery do zakupu bo w aso stwierdzili ze nic takiego nie ma Czujnik polozenia sprzęgła znajduje się w ścianie godziwej kolo pompa w audi a4 b8 Witam jestem przed wymiana czujnika położenia sprzęgła wiem gdzie on się znajduje tylko czy mogę napewno kompa odłączyć i jak wstawię nowy czujnik czy musze zaadoptować coś na vcds czy tylko wymienić ze starego na nowy Pierwsze co demontujesz ramiona wycieraczek 2 wyciągasz ten plastik który jest pod szybą (niekoniecznie cały wystarczy tylko prawą stronę) 3 demontujesz zbiorniczek płynu spryskiwaczy 4 odkręcasz mechanizm wycieraczek 5 skrzynkę sterownika ecu, sterownik wyciągasz odkręcasz wszystkie śruby ze skrzynki i przesuwasz na max do prawej strony. Wtedy masz miejsce do wymiany pompy sprzęgła lub samego czujnika. Ja wymieniałem pompę sprzęgła dwa razy. Za pierwszy razem zajęło mi to 2,5 - 3h za drugim 1,5-2h Powodzenia a grzegorz możesz mi powiedzieć gdzie on jest i ewentulanie jak sie okaże że jest do wymiany jakie ma numery do zakupu bo w aso stwierdzili ze nic takiego nie maCzujnik polozenia sprzęgła znajduje się w ścianie godziwej kolo pompa w audi a4 b8Witam jestem przed wymiana czujnika położenia sprzęgła wiem gdzie on się znajduje tylko czy mogę napewno kompa odłączyć i jak wstawię nowy czujnik czy musze zaadoptować coś na vcds czy tylko wymienić ze starego na nowy Pierwsze co demontujesz ramiona wycieraczek 2 wyciągasz ten plastik który jest pod szybą (niekoniecznie cały wystarczy tylko prawą stronę) 3 demontujesz zbiorniczek płynu spryskiwaczy 4 odkręcasz mechanizm wycieraczek 5 skrzynkę sterownika ecu, sterownik wyciągasz odkręcasz wszystkie śruby ze skrzynki i przesuwasz na max do prawej strony. Wtedy masz miejsce do wymiany pompy sprzęgła lub samego czujnika. Ja wymieniałem pompę sprzęgła dwa razy. Za pierwszy razem zajęło mi to 2,5 - 3h za drugim 1,5-2h Powodzenia Pierwsze co demontujesz ramiona wycieraczek 2 wyciągasz ten plastik który jest pod szybą (niekoniecznie cały wystarczy tylko prawą stronę) 3 demontujesz zbiorniczek płynu spryskiwaczy 4 odkręcasz mechanizm wycieraczek 5 skrzynkę sterownika ecu, sterownik wyciągasz odkręcasz wszystkie śruby ze skrzynki i przesuwasz na max do prawej strony. Wtedy masz miejsce do wymiany pompy sprzęgła lub samego czujnika. Ja wymieniałem pompę sprzęgła dwa razy. Za pierwszy razem zajęło mi to 2,5 - 3h za drugim 1,5-2h Powodzenia
kotu Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Przed odłączeniem sterownika odłącz oczywiście akumulator. Po wymianie czujnika kasujesz tylko błąd.
Pelo31 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Witam też jestem przed wymianą czujnika położenia sprzęgła w audi a4 b8 2008 rok moja wersja to anglik wiem ze musze sciagnąć ecu i obudowę żeby dostać się do czujnika ale mam pytanie bo w Anglii powiedzieli mi ze nr części to 8k2721401H a czym się różni ten sam czujnik tylko ze litera na końcu litera A .W serwisie w uk kosztuje 153.00 Funta i proszę jak ktoś się zna albo wymienial czujnik niech napisze krok po kroku jak to się robi i ktoredy czujnik musi wyjść i jak go zdemontować od pedału sprzęgła bo tam nie widziałem żadnej śruby z góry dziękuję i pozdrawiam
kotu Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Pompy sprzęgła nie musisz demontować wymień sam czujnik. Chyba że kupiłeś razem z pompą tak jak sprzedają w ASO. Jak wymieniasz z pompą to przy pedal sprzęgła jest boleć który wyciagasz no i będziesz musiał odpowietrzyć układ.
Pelo31 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 witam a jak to dokładnie jest jak wymienie sam czujnik stary odlanczam i nowy wpinam czy jak i jak to trzeba odpowietrzyć jak bym zmienial całość a ciekawe czy w serwisie sprzedadzą sam czujnik a jak będę musiał odlączyć ecu to aku odlaczyc to jakie klemy minus czy plus a znasz numer części samego czujnika ?
kotu Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 W serwisie nie dostaniesz samego czujnika sprzedają to jako komplet. Wymiana samego czujnika nie wymaga demontażu pompy, odpinasz tylko wtyczkę i wyciagasz czujnik z zatrzasków. Co z tym idzie nie musisz odpowietrzyć układu bo go nie rozszczelnisz. Jak będziesz jednak wymieniał całość czyli z pompą to odpowietrzasz przy wysprzegliku z od spodu samochodu.
Pelo31 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 ok wielkie dzięki :) a jak np. będę wymienial sam czujnik to potem musze jakas uszczelke wymienić czy oring czy tylko stary wyjac a nowy zamontować
kotu Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 a jak np. będę wymienial sam czujnik to potem musze jakas uszczelke wymienić czy oring czy tylko stary wyjac a nowy zamontować Nie ma tam oringu ani uszczelki, czujnik nie ma kontaktu z płynem hamulcowym.Wyjmujesz stary, wkładasz nowy. 1
Pelo31 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 ok wielkie dzięki zabieram się za to w niedziele ale trochę to potrwa mi na pewno bo pracuje po 12 godz i mało czasu mam
Marina_Yacht Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Witam wszystkich forumowiczów, mam problem z tym iż musze mocno wciskać pedał sprzęgła by auto zapaliło, piszecie co prawda o problemach z tempomatem który u mnie działa ale zdaje się że w moim przypadku sprawa dotyczy też wymiany pompki sprzęgła z czujnikiem, możecie podpowiedzieć czy u mnie nastaiwać się na wymianę całości czy może samego czujnika ? pozdrawiam Audi B8, 2.7 Tdi
kotu Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 samego czujnika ale sprawdz czy to na pewno wina czujnika. Podłącz kompa zobacz czy są błędy jak nie ma sprawdź ile % wskazuje czujnik przy normalnym wciśnięciu sprzęgła.Powinno być 78% wtedy czujnik pozwoli uruchomic silnik.tutaj jest temat post #9https://a4-klub.pl/index.php?/topic/278159-wymiana-czujnika-polozenia-sprzegla-20-tdi-cr/
Marina_Yacht Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) Dzieki, czytałem ten wątek, sprawdzę i wymienię to żeby się w trasie nie ździwić , mam jeszcze do Was pytanie czy te czujniki były inne przy różnych wersjach silnikowych ? a może ktoś posiada numer czujnika pasującego do 2.7 tdi ? raczkuje w temacie bo to moje pierwsze audi, wczesniej miałem bmw i miałem wszystko w jednym palcu a teraz jak dziecko we mgle .... Edytowane 2 Stycznia 2017 przez Marina_Yacht
Pelo31 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Dnia 2012-06-15 o 11:26, jaguś napisał: a grzegorz możesz mi powiedzieć gdzie on jest i ewentulanie jak sie okaże że jest do wymiany jakie ma numery do zakupu bo w aso stwierdzili ze nic takiego nie ma w komorze grodziowej Edytowane 13 Stycznia 2017 przez Pelo31
Hexo3 Opublikowano 13 Marca 2020 Opublikowano 13 Marca 2020 Rozwiązałem problem w swoim aucie z błędem 03182 - Czujnik położenia sprzęgła (G476), 008 - Niezrozumiały sygnał - MIL zapalona. Mój Passat to anglik, ktoś wstawił czujnik 3C0 927 810 A (przeznaczony na rynek europejski), a powinien być 3C0 927 810 B (przeznaczony na rynek UK), po zmianie czujnika na B błąd zniknął
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się