Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do wspomagania kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie polecacie płyny do pompy wspomagania kierownicy chodzi mi o firme obecnie mam jakis czerwony

Opublikowano

To masz zły bo powinieneś mieć zielony, ori w aso kosztuje około 38 zła za litr ewentualnie febi zamiennik, ale jak dla mnie jest słabszy od tego ori.

Opublikowano

tak jak pisze NYNA w salonie kupisz ok 40zł i litr Ci wystarczy

Opublikowano
Jakie polecacie płyny do pompy wspomagania kierownicy chodzi mi o firme obecnie mam jakis czerwony

Na forum jest mase tematow dotyczacych plynu do wspomagania.

Tu podaje tylko trzy przyklady. Poczytaj i bedziesz wszystko wiedzial.

http://a4-klub.pl/uklad-kierowniczy-97/b5-1z-plyn-ukladu-wspomagania-38650/

http://a4-klub.pl/uklad-kierowniczy-97/wspomaganie-plyn-g004000m2-to-to-samo-g002000-414/

http://a4-klub.pl/uklad-kierowniczy-97/faq-forum-uklad-kierowniczy-15118/

Opublikowano

NYNA na jakiej podstawie twierdzisz, ze czerwony jest zly ? Jak objawia sie slabosc plynu febi wzgledem ori ? kto produkuje ten mocny ori ? nie rob wody z mozgu ludziom tylko napisz, ze na nakretce zbiorniczka od wspomagania ma napisane jaki plyn ma zastosowac.

Opublikowano
NYNA na jakiej podstawie twierdzisz, ze czerwony jest zly ? Jak objawia sie slabosc plynu febi wzgledem ori ? kto produkuje ten mocny ori ? nie rob wody z mozgu ludziom tylko napisz, ze na nakretce zbiorniczka od wspomagania ma napisane jaki plyn ma zastosowac.

Chłopie nie chce mi się nawet odpisywać na Twoje "inteligentne" teksty. Widać że musisz szybko nabić posty a że nic mądrego do napisania nie masz to zaśmiecasz forum tymi swoimi mądrościami. Jeżeli Towim zdaniem nie ma różnicy pomiędzy czerwonym płynem a zielonym to po co wogóle je rozróznili kolorami i dlaczego Febi zielony jest dużo rzadszy od tego który jest sprzedawany w ASO skoro to wszystko to samo i obojętne co będziemy lać. Tylko dlaczego tak się dzieje w audi czy vw że po jeździe na czerwonym płynie zaczyna cieknąć i mamy magiel do regeneracji dziwne co? Czemu wielu osobom po zalaniu Febi zaczęła wyć pompa odrazu po wymianie a po natychmiastowej wymianie na ORI zielony przestała wyć? Skoro jesteś tak mądry i wszystko wiesz to odpowiedz na te pytania i wytłumacz tym wszystkim użytkownikom którzy mieli te i inne przygody czemu tak się stało bo mnie nie musisz ponieważ mam układ cały czas zalany ORI płynem który zmieniam co dwa lata i żadnych problemów ze wspomaganiem ani z przekładnią nie mam i nie miałem więc pozwól że na podstawie własnych doświadczeń będę jednak polecał wszytskim ORI płyn, a na podstawie tego co sam widziałem w wileu innych samochodach oraz na podstawie doświadczeń kolegów którzy mieli jednak problemy po wlaniu innych płynów to będę te płyny odradzał a co kto zrobi to już jego indywidualna sprawa. Po to jest forum żeby wymieniać doświadczenia ale również żeby z tych doświadczeń innych(szczególnie tych mniej przyjemnych) wyciągać jakieś wnioski i nie powielać tych samych błędów. Ty akurat wiesz wszystko najlepiej i wszytsko masz super więc nie musisz nawet tego czytać i się tym przejmować a już wogóle udzielać się w tematach w których wszyscy piszą bzdury i ich wieloletnie doświadczenie w danej dziedzinie czy też własne obserwacje podczas użytkowania wielu produktów są dla Ciebie stertą bzdur nie popartą laboratoryjnymi badaniami.

Opublikowano

Koledzy ja wam napisze tak:decayed: ze dwa miechy temu regenerowałem magla bo mi sie rozszczelnił.Jak rozmawiałem z człowiekiem to zapytałem sie co on poleca za płyn do mojej audi.Pytałm sie czy zielony bo ponoc oryginał.Natomiast facet ku zdziwieniu mojemu odpowiedział mi zebym wypłukał i zalał czerwonym.dlaczego? poniewaz zielony bardziej wpływa niekorzystnie na listwe i od niego bardziej koroduje.Poradził czerwony.Jak widzicie zdania sa podzielone.A moj magiel chodzi super teraz i nie mam problemow bynajmniej narazie:tongue4:Takze zdania sa podzielone:hi:mylse ze źle mi nie poradził bo mam 2 letnia gware na magiel... heh.Słuchajcie.Moje zdanie jest takie ze jak cos ma paść to padnie bo te auta maja juz swoje lata i maja nalatanie setki tysi.Pozdro dla wszystkich:hi:

Opublikowano

zielony leje sie ze wzgledu na uszczelnienia

tam gdzie leje sie syntetyczny mozna lac mineralny

ale odwrotnie nigdy

napiszcie w Klubie Cytrynki że zalewacie czerwonym olejem

hydropneumatykę to sie Wam tak dostanie że sie wszystkiego odechce

ze wspomaganiem w a4 jest tak samo

lejemy zielony mineralny i żaden inny

ja zalewam ori płynem do hydropneumatów od citroena

bo uwazam że jest o dwie klasy lepszy od ori audi

tyle w temacie

Opublikowano
Tylko dlaczego tak się dzieje w audi czy vw że po jeździe na czerwonym płynie zaczyna cieknąć i mamy magiel do regeneracji dziwne co? Czemu wielu osobom po zalaniu Febi zaczęła wyć pompa odrazu po wymianie a po natychmiastowej wymianie na ORI zielony przestała wyć?

Ano dlatego po wymianie magla zaczyna cieknąć, gdyż zapewne wkładali używki, które latały albo na mineralnym, czyli zielonym, albo już takie stare, że jak w przypadku silnika - nadchodzi czas, by przejść z syntetyka na gęstszy olej, czyli 10 bądź 15W.

Kolejna rzecz - nie jest regułą, że po zalaniu czerwonego syntetyku - ma zacząć przeciekać maglownica. Jeśli wszytko jest GIT i jeżdżone było na syntetyku, to się dalej go leje i tyle.

Oczywiście bezpieczniej jest doradzić - by po wymianie magla - zmienić płyn na mineralny.

mam układ cały czas zalany ORI płynem który zmieniam co dwa lata i żadnych problemów ze wspomaganiem ani z przekładnią nie mam

Więc zapytam - a czerwony nie jest ORI?

Opublikowano
Koledzy ja wam napisze tak:decayed: ze dwa miechy temu regenerowałem magla bo mi sie rozszczelnił.Jak rozmawiałem z człowiekiem to zapytałem sie co on poleca za płyn do mojej audi.Pytałm sie czy zielony bo ponoc oryginał.Natomiast facet ku zdziwieniu mojemu odpowiedział mi zebym wypłukał i zalał czerwonym.dlaczego? poniewaz zielony bardziej wpływa niekorzystnie na listwe i od niego bardziej koroduje.Poradził czerwony.Jak widzicie zdania sa podzielone.A moj magiel chodzi super teraz i nie mam problemow bynajmniej narazie:tongue4:Takze zdania sa podzielone:hi:mylse ze źle mi nie poradził bo mam 2 letnia gware na magiel... heh.Słuchajcie.Moje zdanie jest takie ze jak cos ma paść to padnie bo te auta maja juz swoje lata i maja nalatanie setki tysi.Pozdro dla wszystkich:hi:

gdzie regenerowałeś tą przekładnie?

Opublikowano
Więc zapytam - a czerwony nie jest ORI?

Pisząc ORI miałem na myśli ten który jest sprzedawany w ASO.

Opublikowano
Koledzy ja wam napisze tak:decayed: ze dwa miechy temu regenerowałem magla bo mi sie rozszczelnił.Jak rozmawiałem z człowiekiem to zapytałem sie co on poleca za płyn do mojej audi.Pytałm sie czy zielony bo ponoc oryginał.Natomiast facet ku zdziwieniu mojemu odpowiedział mi zebym wypłukał i zalał czerwonym.dlaczego? poniewaz zielony bardziej wpływa niekorzystnie na listwe i od niego bardziej koroduje.Poradził czerwony.Jak widzicie zdania sa podzielone.A moj magiel chodzi super teraz i nie mam problemow bynajmniej narazie:tongue4:Takze zdania sa podzielone:hi:mylse ze źle mi nie poradził bo mam 2 letnia gware na magiel... heh.Słuchajcie.Moje zdanie jest takie ze jak cos ma paść to padnie bo te auta maja juz swoje lata i maja nalatanie setki tysi.Pozdro dla wszystkich:hi:

gdzie regenerowałeś tą przekładnie?

Przekładania.com

Opublikowano

co do tego ze rdzewieje listwa na maglownicy to kazdemu ten kit tam wciskają, sam sie przekonalem, a leją czerwonego ATFa II bo jest wc**j tanszy i od to, zmien czym predzej na ori

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...