Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Porady dot. zmian wizualnych w autki


wjot1

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Jako że nie znam się kompletnie na takich sprawach, a jestem w posiadaniu tej o to audicy : AUDI A4 1.8 20v - KLIMA, ZADBANA, BEZWYPADKOWA (2416026538) - motoAllegro chciałbym prosić was o pare rad/opinii na następujące tematy.

1. Czy te lampy (przód i tył) są przed czy po liftowe? (oczywiscie mowie o lifcie w 97). Jeśli nie, to jakiebyście polecali? Ksenonów nie założe, bo za dużo zmieniania.

2.Autko stoi bardzo wysoko, jak przy jak najmniejszych nakładach finansowych zrobić mu glebe i jaką?

3. Moglibyście zaproponować jakieś alusy 16/17 ?

4. Jeśli chciałbym zmienić kierunki boczne na białe, to co dokładnie powinienem kupić/zamówić?

5. Czy ten znaczek audi nad błotnikiem można usunąć/odkleić bez uszkadzania lakieru ? (tak żeby nie było śladu).

Planuje na dniach zakup podłokietnika, zamontuje go sobie w tunelu. Zamówiłem głosniki bo fabryczne audio okropne. Będę chciał zmienić kiere na S-4.

Ewentualne inne pomysły mile widziane.

Pozdrawiam

EDIT:

Do czego jest drugie pokrętło na desce rozdzielczej przy liczniku?

Jedno to resetowania licznika itd., natomiast to po lewej, po wcisnięciu wyskakuje na FISie taki wykrzyknk z 1km/h w trójkącie, - czy jest to taki bajer, który pika po przekroczeniu określonej prędkości- dobrze rozumuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Jako że nie znam się kompletnie na takich sprawach, a jestem w posiadaniu tej o to audicy : AUDI A4 1.8 20v - KLIMA, ZADBANA, BEZWYPADKOWA (2416026538) - motoAllegro chciałbym prosić was o pare rad/opinii na następujące tematy.

1. Czy te lampy (przód i tył) są przed czy po liftowe? (oczywiscie mowie o lifcie w 97). Jeśli nie, to jakiebyście polecali? Ksenonów nie założe, bo za dużo zmieniania.

2.Autko stoi bardzo wysoko, jak przy jak najmniejszych nakładach finansowych zrobić mu glebe i jaką?

3. Moglibyście zaproponować jakieś alusy 16/17 ?