bigkaban Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Problem znany w bazie danych Audi występuje pod numerem TPI 2020649/8. Sam tego nie zrobisz bo VCDS nie ma możliwości flashowania sterowników. Jedź do ASO to wgrają Ci update w module centralnej elektryki i bedzie po problemie. No tak tylko do ASO mam 150km i remonty po drodze wiec zejdzie caly dzien i 250 zl plus paliwo... znalazlem magika co to zrobi na miejscu za 300 zl. Musze tylko znalezc czas zeby podstawic mu auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emas Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Na starcie dziękuję za pomocny wątek, jednak z 1 się zastanawiam. Widziałem na YT że po włączeniu funkcji laptimera powinien być jeszcze wskaźnik boosta (prócz temp oleju) boosta nie mam, czy to tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 w a4 boost'a nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emas Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 w a4 boost'a nie ma ;( no cóż... ale wszystko pozostałe, tj. odwrócenie działania przycisku Start/Stop, zielone menu, battery lvl i temperatura oleju ustawione w 5 minut bez spiny Jeszcze raz wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody020 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Witam, Panowie, taka sytuacja. Zmieniłem MCE na polifta (coby dalej mieć skrętne światła) pokodowałem reflektory, ale... wywala mi trzy błędy: 1: blokada kluczyka (tak mi się wydaje, że to to) 02823 - Warunki blokowania el. blokady kolumny kierownicy niespełnione 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 88 Przebieg: 177528 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.05.27 Czas: 10:49:44 2. ADS (też tak mi się wydaje bo nie działa i servotronic i ads)tu to coś mi się wydaje że trzeba będzie pinologię zmienić 01312 - Magistrala danych układu napędowego 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 87 Przebieg: 177458 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.05.27 Czas: 08:54:17 a i jest jeszcze trzeci: 03608 - Czujnik wilgotności w kanale zasysania świeżego powietrza 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100101 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 87 Przebieg: 177458 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.05.27 Czas: 08:54:17 Czy ktoś coś? uprzedzając pytania: - ochrona zdjęta w ASO bez problemu - miałem ori ADS i servotronic. Z góry dzięki za wskazówki jak to pokodować. Edytowane 29 Maja 2016 przez mlody020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 sam zmieniałes i kodowałes MCE 09 ? jakies kodowanie by sie przydało wrzucić ADS inaczej działa w Polifcie* sygnał * Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody020 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Tak wygląda długie kodowanie: Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet: AKP\8K0-907-063.clb Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 063 DJ HW: 8K0 907 063 DJ Kodowanie: 260000918174AFF01781404300001D0D0F9CC74826010141000008004401030200000000000000 Kod serwisu: WSC 06335 123 12345 VCID: 7AFBC3E4F56DDFEE30-802E kodowanie robiłem ze znajomym. (kurde myślałem, że kodowanie w polifcie i przed jest takie samo, ale niestety nie w polifcie jest dłuższe...) no właśnie tak mi się zdawało, że inaczej idzie sygnał w polifcie (jak lampy montowałem to też zmieniałem pinologię w w MCE) masz może jakiś schemat dla tego ADS? Edytowane 29 Maja 2016 przez mlody020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Wg mnie Pasuje zmienic przycisk ADS na Polift ( wykorzystac instniejacy kabel sygnałowy i podłaczyc wg schematu)Dodatkowo do sprawdzenia okablowanie CAN przedlift vs polift Czujnik wilgotnosci jest inny Przedlift vs polif oraz inne okablowanie oraz kodowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody020 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 No nic, zacznę o elsy i zobaczę jak idą kable przed i po (nie mam teraz do niej dostępu) a później ewentualnie nad wymianą przycisku (mam mmi 3g i nie zmienialem na 3g+ ciekawe czy nie będę musiał jednak zmieniać na 3g+) a coś zaradzisz na ten pierwszy błąd? Od klucza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Bedzie problem z servotronickiem bo POLIFT ma wspomaganie elektryczneCo do błedu kolumny to tez trzeba sprawdzic czy czasem nie jest inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody020 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Ok, już wszystko wiem. Na tygodniu będę się tym dalej zajmował. Jak wyjdzie i co się uda lub nie dam znać. Dzięki za wskazówki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyznos321 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 (edytowane) Kodowanie (dotyczy tylko sedana, w avancie jest inaczej): Module 46 - Adaptation Password: 16017 Channel 195: (należy dodać 3) Channel 196: (należy dodać 3) Channel 203: (należy odjąć 6) Channel 204: (należy odjąć 6) Edytowane 30 Lipca 2018 przez zyznos321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly07 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 (edytowane) Coś ci się arytmetyka w tym kodowaniu nie zgadza... Edytowane 3 Czerwca 2016 przez fly07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyznos321 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Coś ci się arytmetyka w tym kodowaniu nie zgadza... już poprawione... wartości były skopiowane z amerykańskiego forum, ale w wersji europejskiej jest inaczej metodą prób i błędów doszedłem do tego, że do 2 kanałów należy dodać 3, a od 2 innych odjąć wartość 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianw Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Nie wiem, czy już było, ale może komuś się przyda. Poniżej sposób na modyfikację świateł hamowania w sedanie ze zwykłymi halogenami z tyłu. Po przekodowaniu mamy taki efekt (świecą się także żarówki na klapie przy wciskaniu hamulca): Niestety najprawdopodobniej przestają działać tylne światła przeciwmgielne. Kodowanie (dotyczy tylko sedana, w avancie jest inaczej): Module 46 - Adaptation Password: 16017 Channel 195: (należy dodać 3) Channel 196: (należy dodać 3) Channel 203: (należy odjąć 6) Channel 204: (należy odjąć 6) Hej, mój modelowo jest 2010 i ja przed zmianą na ledowe oryginalnie miałem właśnie taką opcję, że świeciły się także wewnętrzne w klapie a przeciwmgielne także funkcjonowały. Teraz mam ledowe (przedlift) i też zakodowałem podobnie. Także może coś zmienili w kodowaniu w wypuście modelowo 2010. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyznos321 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Dzięki za info. W takim razie może jeszcze poprubuję z tymi przeciwmgielnymi. U mnie jest z 2008 i niestety świeciły tylko zewnętrzne przy hamowaniu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkaban Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Problem z zapalniczkami ogarniety w 10 minut.. VCP i dwa klikniecia i po sprawie wiec wizyta w ASO niekonieczna ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marglu8049 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) URUCHOMIENIE WENTYLACJI AUTA :MMI 3G :Ukryte Zielone Menu :CAR ---> Cardevicelist ---> odznaczamy Auxiliary HeatingCAR/carmenuoperation - znajdź Auxiliary Heating i zmień suwak na 5RESTART MMI !!!08 klimatronic ---> Coding - 07 ---> Long Coding Helper ---> Byte 1 Bit 3 zmiana z 0 na 108 klimatronic ---> Coding - 07 ---> Long Coding Helper ---> Byte 1 Bit 4 zmiana z 0 na 108 klimatronic ---> Adaptacja 10 ---> Chanel 6 ---> zmiana z 0 na 1 Czy jest możliwe że w opcji GM nie mam czegoś takiego jak Auxiliary Heating? Bo po przewinęciu 3 ekranów w CAR -> carmenuoperation niestety nie mam czegoś takiego. I czy wentylacje można uruchomić w każdym aucie czy może musi być jakoś przystosowane i dlatego tego nie mam. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 11 Czerwca 2016 przez marglu8049 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Ostatnio miałem u kogoś taki przypadek, że nie było w carmenuoperation ale i tak działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Czemu ma sluzyc ta "wentylacja auta", chodzi mi o sens jej przeznaczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się