Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kodowania w Audi A4 B8 za pomocą VCDS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak zrobić restart MMI w A6 4F0 ?

Dzięki Grzegorz :hi:

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pany jakie były Security Accesy ( bo śmignęły mi gdzieś dwa różne) do Parktronika 4 kanałowego ?? Potrzebuję też do sterownika skrzyni multitronik LLA bo bloki wartości mierzonych nie są podświetlone i nie mogę tam wejść żeby sprawdzić temperatury oleju bo chcę zrobić dolewkę...

Opublikowano
Pany jakie były Security Accesy ( bo śmignęły mi gdzieś dwa różne) do Parktronika 4 kanałowego ?? Potrzebuję też do sterownika skrzyni multitronik LLA bo bloki wartości mierzonych nie są podświetlone i nie mogę tam wejść żeby sprawdzić temperatury oleju bo chcę zrobić dolewkę...

10-Park Assist ---> Security Access 16 ( 71679 ) ---> Coding 07 ---> BYTE 0 ---> Bit 4 zmiana z 0 na 1 (Optical illustration)

Opublikowano

Grzesiu a nie masz jakichś kodów do multi bo VCDSem z Adako nie mogę wejść w wartości mierzone żeby sprawdzić temp oleju w skrzyni a to istotna sprawa podczas dolewki oleju...

Opublikowano

Nie mam niestety SECURITY ACCESS :kwasny:

Mam takie coś :wink:

Odczyt wartości pomiarowych, Audi A4/A5 2008> automatyczna skrzynia biegów 0B6, Napęd na cztery koła

Poniższe wartości pomiarowe mogą być wyświetlane:

1 - prędkość wyjściowa przekładni

2 - prędkość wejściowa skrzyni biegów

3 - moment obrotowy silnika

4 - prędkość obrotowa silnika

5 - Signal status-G182-biegowa Wejście nadawca

6 - Sygnał status-G195-skrzynia biegów nadawca prędkość wyjściowa

7 - biegu

8 - Gear (auto)

9 - Bieg

10 - Poślizg sprzęgła lock-up

11 - stan blokady sprzęgło-up

12 - zysk Converter

13 - Ta-N215-zawór regulacji ciśnienia 1.

14 - Ta-N216-zawór regulacji ciśnienia 2.

15 - Ta-N217-zawór 3 regulujący ciśnienie

16 - Ta-N218-zawór 4 regulujący ciśnienie

17 - Ta-N233-zawór 5 regulujący ciśnienie

18 - Ta-N371-zawór 6 regulujący ciśnienie

19 - Ta-N371-zawór regulacji ciśnienia 7.

20 - Temperatura oleju w skrzyni biegów

21 - Hot wyłączanie - temperatura odcinający

22 - Hot wyłączanie - temperatura oleju w skrzyni biegów wyłączenie ciepłej

23 - Hot wyłączanie - Stan czujników temperatury

24 - Hot wyłączanie - temperatura urządzenia sterowania na wyłączenie ciepłej

25 - Temperatura płynu chłodzącego

26 - Maksymalna temperatura sterowanie

27 - Sygnał status-G93-czujnik temperatury oleju skrzyni biegów

28 - stan sygnału z czujnika temperatury wewnętrznej

29 - Regulator temperatury

30 - Zabezpieczenie przed przegrzaniem

31 - Osprzęt czujnik / Hall nadawca

32 - Osprzęt czujnik / Hall nadawca B

33 - Osprzęt czujnik / Hall nadawca C

34 - Osprzęt czujnik / Hall nadawca D

35 - pozycja pedału przyspieszenia

36 - stan załączenia, Hall nadawca

37 - stan załączenia, Hall nadawca B

38 - stan załączenia, Hall nadawca C

39 - stan przełączania, Hall nadawca D

40 - stan przełączania term.15

41 - Sygnał status-F125-przełącznik wielofunkcyjny

42 - rozrusznik status hamują

43 - kick-down status

44 - Terminal 15 Napięcie

45 - Terminal 30 Napięcie

46 - Zasilanie do regulacji zaworów

47 - zacisk Stan 15

48 - Stan Tiptronic -

49 - Tiptronic Stan +

50 - Stan Tiptronic / Tiptronic gate

51 - Stan Tiptronic / Tiptronic kierownicy -

52 - Stan Tiptronic / Tiptronic kierownica +

53 - dźwignia blokady stanu

54 - Dźwignia zmiany biegów maksymalnie szybkie impulsu

55 - szerokość impulsu dźwigni selektora maksymalnie niska

56 - Dźwignia zmiany biegów minimalna szerokość impulsu Wysoka

57 - Selector minimalna szerokość impulsu niska dźwignia

58 - Położenie dźwigni zmiany biegów

59 - Obliczona prędkość jazdy z ABS

60 - Obliczona prędkość droga z tablicy przyrządów

61 - Przyspieszenie

62 - Moment obrotowy za pośrednictwem magistrali danych układu napędowego

63 - straty momentu obrotowego w przekładni

64 - straty momentu obrotowego w silniku

65 - Prędkość pojazdu z przekładnią

66 - Maksymalny dopuszczalny moment obrotowy silnika

67 - średnia prędkość w oponach

68 - Określony moment obrotowy silnika na zaangażowanie przez przekładnię

69 - Tylny lewy prędkości opon

70 - Tylny prawy prędkość opon

71 - opona przednia lewa prędkość

72 - prawa przednia opona prędkość

73 - Stan / sygnały hamulcowe przełącznik pedału hamulca

74 - Sygnały hamulcowe stanu przełącznika / światło stopu

75 - Stan hamulcowe sygnały / ważności informacji ciśnienia hamowania

76 - Sygnały hamulcowe status / ważność informacji pedału hamulca

77 - Stan komunikat CAN / przełącznik pedału hamulca

78 - Stan komunikat CAN / moment obrotowy

79 - Stan komunikat CAN / kierunek jazdy

80 - Stan komunikat CAN / akcelerator pozycji

81 - Stan komunikat CAN / obroty silnika

82 - Stan CAN wiadomość / Szybkość w lewo koło tylne

83 - Stan komunikat CAN / prędkość prawego tylnego koła

84 - Stan komunikat CAN / koło lewy przód prędkość

85 - Stan komunikat CAN / wheel speed przednia prawa

86 - stan jazdy status wpływania / kontrola trakcji

87 - stan jazdy status wpływania / hamulec

88 - stan jazdy status wpływania / Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego

89 - stan jazdy status wpływania / elektroniczny program stabilizacji

90 - stan jazdy status wpływania / tempomat

91 - stan jazdy tryb kickdown stanu wpływającym /

92 - stan jazdy status wpływania / kontroli śledzenia momentu obrotowego silnika

93 - Ilość błędów komunikacyjnych do BCM (układ elektryczny pojazdu)

94 - Ilość błędów komunikacyjnych do bramy

95 - Ilość błędów komunikacyjnych nadawcy kąta skrętu

96 - Ilość błędów komunikacyjnych pędzić zaślepkę panelu

97 - Ilość błędów komunikacyjnych do aktywnego układu kierowniczego

98 - Ilość błędów komunikacyjnych do hamulców

99 - Ilość błędów komunikacyjnych do hamulców

100 - Communication - stan aktywny układ kierowniczy

101 - Communication - stan BCM

102 - Communication - stan hamulców

103 - Communication - status interfejsu magistrali danych diagnostycznych

104 - Communication - status nadawcy kąta skrętu

105 - Communication - stan hamulca postojowego

106 - Communication - stan tablicy przyrządów

107 - funkcja przenoszenia momentu obrotowego

108 - informacje Silnik - typ emisji

109 - Informacje o silnika - kod skrzyni biegów

110 - Informacje o silnika - kod silnika

111 - identyfikacja jednostki sterowania - identyfikacja oprogramowania bagażnika (BB)

112 - identyfikacja jednostki sterowania - identyfikacja oprogramowania bagażnika (BC)

113 - identyfikacja jednostki sterowania - identyfikacja oprogramowania rozruchowego (BS)

114 - identyfikacja jednostki sterowania - data produkcji

115 - identyfikacja jednostki sterowania - sterowanie numer seryjny

116 - identyfikacja jednostki sterowania - wersja oprogramowania producenta

117 - identyfikacja jednostki sterowania - urządzenie identyfikacji kontrola sprzętu

118 - identyfikacja jednostki sterowania - sterowanie wersji sprzętu

119 - identyfikacja jednostki sterowania - oprogramowanie sterujące identyfikacyjny jednostki

120 - Dynamiczny program shift

121 - index odporność Motion

122 - Liczba cykli jazdy od usuwania usterek OBD

123 - Gospodarka skuteczność napędu czas

124 - Napęd sportu procent czasu

125 - współczynnik momentu obrotowego

126 - Łączny czas jazdy

127 - Przejechane kilometry od usuwania usterek OBD

128 - Analiza 1 / param 0

129 - Analiza 1 / Param 1

130 - Analiza 1 / param 2

131 - Analiza 1 / param 3

132 - Analiza 1 / param 4

133 - Analiza 10

134 - Analiza 11

135 - Analiza 12

136 - Analiza 13

137 - Analiza 14

138 - Analiza 15

139 - analiza 16

140 - Analiza 17

141 - Analiza 18

142 - Analiza 19

143 - Analiza 2

144 - Analiza 20

145 - Analiza 21

146 - Analiza 3

147 - Analiza 4

148 - Analiza 5

149 - Analiza 6

150 - Analiza 7

151 - Analiza 8

152 - Analiza 9

153 - napęd ręczny procent czasu

154 - Snapshot / Pedał pozycji D

155 - Snapshot / kontrola trakcji

156 - Snapshot / średnia prędkość koła / napęd wału

157 - Snapshot / Hamulce

158 - Snapshot / hamulce

159 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu

160 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu

161 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu

162 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu

163 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu

164 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu

165 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu

166 - Snapshot / Pożądany Solenoid State 1

167 - Snapshot / Pożądany Solenoid State 2

168 - Snapshot / Pożądany Solenoid State 3 Phase Trzymaj

169 - Snapshot / Pożądany Solenoid State 3 szczytowa faza

170 - Snapshot / Pożądany Solenoid State 4

171 - Snapshot / Kod diagnostyczny Check Fault

172 - Snapshot / kierunek jazdy

173 - Snapshot / Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego

174 - Snapshot / Elektroniczny program stabilizacji

175 - Snapshot / cruise system kontroli

176 - Snapshot / biegowa moc

177 - Snapshot / biegowa input

178 - Snapshot / Hall nadawca

179 - Snapshot / Hall nadawca B

180 - Snapshot / Hall nadawca C

181 - Snapshot / Hall nadawca D

182 - Snapshot / kod błędu wewnętrznego

183 - Snapshot / wewnętrzne typ błędu

184 - Snapshot / rok

185 - Snapshot / kick-down

186 - Snapshot / kick-down

187 - Snapshot / min

188 - Snapshot / miesiąc

189 - Snapshot / obroty silnika

190 - Snapshot / Moment tracking control engine

191 - Snapshot / określony moment obrotowy silnika na zaangażowanie przez przekładnię

192 - Snapshot / OK Byte - Snapshot ważne

193 - Snapshot / sekunda

194 - Snapshot / Blokada zmiany biegów

195 - Snapshot / Przesunięcie Typ / Mode

196 - Snapshot / State ATF czujnik temperatury

197 - Snapshot / Stan sygnału hamowania

198 - Snapshot / Chip Sensor State temperatury

199 - Snapshot / Stan kierunku jazdy

200 - Snapshot / prędkości obrotowej silnika

201 - Snapshot / State of dynamicznie zaangażowania moment obrotowy silnika

202 - Snapshot / State of długoterminowego zaangażowania moment obrotowy silnika

203 - Snapshot / State Output Shaft Prędkość

204 - Snapshot / Stan Pedal

205 - Snapshot / Stan wiarygodności Tolerance

206 - Snapshot / Stan Position Switch

207 - Snapshot / Stan Torque 1

208 - Snapshot / Stan łącze Turbine

209 - Snapshot / Stan Prędkość lewego koła przednie

210 - Snapshot / State Speed ​​Wheel Prawy przedni

211 - Snapshot / Stan tylnych kół Prędkość lewa

212 - Snapshot / State Speed ​​Wheel Tylny prawy

213 - Snapshot / status zacisk 15

214 - Snapshot / godzina

215 - Snapshot / switch

216 - Snapshot / Czas systemowy w run-on

217 - Snapshot / Czas systemowy w trybie normalnym

218 - Snapshot / dzień

219 - Snapshot / TCM_Torque Ograniczenie

220 - Snapshot / TCM_Torque_Request

221 - Snapshot / temperatura

222 - Snapshot / temperatura

223 - Snapshot / czas od resetowania

224 - Snapshot / czas od zmiany

225 - Snapshot / Tiptronic -

226 - Snapshot / Tiptronic +

227 - Snapshot / Tiptronic gate

228 - Snapshot / Tiptronic kierownicy -

229 - Snapshot / Tiptronic kierownica +

230 - Snapshot / Lockup sprzęgła przemiennika momentu obrotowego

231 - Snapshot / trakcji / wybieg Flag

232 - Snapshot / napięcie na zaciskach

233 - Snapshot / napięcie na zaciskach

234 - Określone ciśnienia zawór regulacyjny 1 państwo

235 - Określone ciśnienia zawór regulacyjny 2 stan

236 - Określony stan ciśnienia w zawór regulujący 3 fazy podtrzymania

237 - Określone ciśnienia zawór regulacyjny 3 stan w głównej fazie

238 - Określone ciśnienia zawór regulacyjny 4 państwa

Opublikowano

No właśnie co dziwne Wartości mierzone są "szare" i za c**ja nie mogę w nie wejść... Będę musiał jechać do kumpla na VASa :facepalm::decayed:

Opublikowano

Tak tak, chodziło o tył. Z przodu nie ma konieczności bo elektryczny hamulec trzyma tylko tył.

Opublikowano

czy do odblokowania swiatel przy awaryjnym hamowaniu nalezy wykonac te obie procedury??

46-Moduł Komfortu --->ADAPTACJA 10 ---> Channel 63 ---> dodajemy +4 do obecnej wartości

Awaryjne tylne światła STOP oraz kierunkowskazy

46-Moduł Komfortu --->Coding 07--->Long Coding Helper---> BYTE 8

Bit 0- 1 active

Bit 1- 1 active

nie sprawdzalem jeszcze czy w a6 jest tak samo , za to znalalzlem dedykowane do a6 takie cos , czy to dotyczy tego samego czy to cos innego ?? :

In the comfort control unit you have the option of the Audi A6 4F to activate the adaptive brake light. The following coding is used:

  1. Select STG 46 (comfort)
  2. STG adjustment -> function 10
  3. Select channel 50
  4. Adjust value correspondingEmergency Brake Blinking +1 =
    +2 = Brake Light Surface Amplification
    +3 = Blinking Emergency Brake and Brake Light Surface Amplification

Opublikowano

Dlaczego po zakodowaniu sterownia w long coding helper, wciskam exit potem do it, pisze że kodowanie wykonano a zostaje bez zmian?

Opublikowano

W A6 sa inne kodowania :wink:

W kanale 50 sumujesz wartości co chcesz dodać .

Opublikowano

koledzy da sie tak zakodowac zeby halogeny dalo sie wlaczyc ze swiatlami do jazdy dziennej LED?

Opublikowano

Ja przełączam na pozycyjne i następnie włączam halogeny:decayed:

Opublikowano

Odznaczasz BYTE 2 ---> BIT 3 I Exit :wink:

Opublikowano

wrclaguna chlopie widze ze masz pojecie - szacuneczek:hi:, bardzo interesujacy watek dla posiadaczy b8, szczegolnie dla kogos kto ma kabel, dlatego fajnie by jeszcze bylo gdybys na poczatku watku dodal jakiego kabelka uzywasz albo jaki nabyc by ogarnal to cale kodowanie, bylbym jak i wielu innych zapewne bardzo wdzieczny.

Poszukuje kogos z okolic bialegostoku z kabelkiem by wkoncu aktualizowac wizualizacje czujnikow parkowania:hi:

Opublikowano

A do tylnych LEDów VCDS wystarczy?

Opublikowano
A do tylnych LEDów VCDS wystarczy?

Czasem jest za słaby ,wszystko zalezy od sterownika

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

mialem VCDS 11.11. kolega mi go podłączył do internetu :)

teraz chce odkupic i widze ze poza 11.11 są też 12.10.3. wziac ten nowszy? będzie lepszy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...