proximpuh Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Jak zrobić restart MMI w A6 4F0 ? Dzięki Grzegorz
alvaro Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Pany jakie były Security Accesy ( bo śmignęły mi gdzieś dwa różne) do Parktronika 4 kanałowego ?? Potrzebuję też do sterownika skrzyni multitronik LLA bo bloki wartości mierzonych nie są podświetlone i nie mogę tam wejść żeby sprawdzić temperatury oleju bo chcę zrobić dolewkę...
wrclaguna Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Pany jakie były Security Accesy ( bo śmignęły mi gdzieś dwa różne) do Parktronika 4 kanałowego ?? Potrzebuję też do sterownika skrzyni multitronik LLA bo bloki wartości mierzonych nie są podświetlone i nie mogę tam wejść żeby sprawdzić temperatury oleju bo chcę zrobić dolewkę... 10-Park Assist ---> Security Access 16 ( 71679 ) ---> Coding 07 ---> BYTE 0 ---> Bit 4 zmiana z 0 na 1 (Optical illustration)
alvaro Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Grzesiu a nie masz jakichś kodów do multi bo VCDSem z Adako nie mogę wejść w wartości mierzone żeby sprawdzić temp oleju w skrzyni a to istotna sprawa podczas dolewki oleju...
wrclaguna Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 Nie mam niestety SECURITY ACCESS Mam takie coś Odczyt wartości pomiarowych, Audi A4/A5 2008> automatyczna skrzynia biegów 0B6, Napęd na cztery koła Poniższe wartości pomiarowe mogą być wyświetlane: 1 - prędkość wyjściowa przekładni 2 - prędkość wejściowa skrzyni biegów 3 - moment obrotowy silnika 4 - prędkość obrotowa silnika 5 - Signal status-G182-biegowa Wejście nadawca 6 - Sygnał status-G195-skrzynia biegów nadawca prędkość wyjściowa 7 - biegu 8 - Gear (auto) 9 - Bieg 10 - Poślizg sprzęgła lock-up 11 - stan blokady sprzęgło-up 12 - zysk Converter 13 - Ta-N215-zawór regulacji ciśnienia 1. 14 - Ta-N216-zawór regulacji ciśnienia 2. 15 - Ta-N217-zawór 3 regulujący ciśnienie 16 - Ta-N218-zawór 4 regulujący ciśnienie 17 - Ta-N233-zawór 5 regulujący ciśnienie 18 - Ta-N371-zawór 6 regulujący ciśnienie 19 - Ta-N371-zawór regulacji ciśnienia 7. 20 - Temperatura oleju w skrzyni biegów 21 - Hot wyłączanie - temperatura odcinający 22 - Hot wyłączanie - temperatura oleju w skrzyni biegów wyłączenie ciepłej 23 - Hot wyłączanie - Stan czujników temperatury 24 - Hot wyłączanie - temperatura urządzenia sterowania na wyłączenie ciepłej 25 - Temperatura płynu chłodzącego 26 - Maksymalna temperatura sterowanie 27 - Sygnał status-G93-czujnik temperatury oleju skrzyni biegów 28 - stan sygnału z czujnika temperatury wewnętrznej 29 - Regulator temperatury 30 - Zabezpieczenie przed przegrzaniem 31 - Osprzęt czujnik / Hall nadawca 32 - Osprzęt czujnik / Hall nadawca B 33 - Osprzęt czujnik / Hall nadawca C 34 - Osprzęt czujnik / Hall nadawca D 35 - pozycja pedału przyspieszenia 36 - stan załączenia, Hall nadawca 37 - stan załączenia, Hall nadawca B 38 - stan załączenia, Hall nadawca C 39 - stan przełączania, Hall nadawca D 40 - stan przełączania term.15 41 - Sygnał status-F125-przełącznik wielofunkcyjny 42 - rozrusznik status hamują 43 - kick-down status 44 - Terminal 15 Napięcie 45 - Terminal 30 Napięcie 46 - Zasilanie do regulacji zaworów 47 - zacisk Stan 15 48 - Stan Tiptronic - 49 - Tiptronic Stan + 50 - Stan Tiptronic / Tiptronic gate 51 - Stan Tiptronic / Tiptronic kierownicy - 52 - Stan Tiptronic / Tiptronic kierownica + 53 - dźwignia blokady stanu 54 - Dźwignia zmiany biegów maksymalnie szybkie impulsu 55 - szerokość impulsu dźwigni selektora maksymalnie niska 56 - Dźwignia zmiany biegów minimalna szerokość impulsu Wysoka 57 - Selector minimalna szerokość impulsu niska dźwignia 58 - Położenie dźwigni zmiany biegów 59 - Obliczona prędkość jazdy z ABS 60 - Obliczona prędkość droga z tablicy przyrządów 61 - Przyspieszenie 62 - Moment obrotowy za pośrednictwem magistrali danych układu napędowego 63 - straty momentu obrotowego w przekładni 64 - straty momentu obrotowego w silniku 65 - Prędkość pojazdu z przekładnią 66 - Maksymalny dopuszczalny moment obrotowy silnika 67 - średnia prędkość w oponach 68 - Określony moment obrotowy silnika na zaangażowanie przez przekładnię 69 - Tylny lewy prędkości opon 70 - Tylny prawy prędkość opon 71 - opona przednia lewa prędkość 72 - prawa przednia opona prędkość 73 - Stan / sygnały hamulcowe przełącznik pedału hamulca 74 - Sygnały hamulcowe stanu przełącznika / światło stopu 75 - Stan hamulcowe sygnały / ważności informacji ciśnienia hamowania 76 - Sygnały hamulcowe status / ważność informacji pedału hamulca 77 - Stan komunikat CAN / przełącznik pedału hamulca 78 - Stan komunikat CAN / moment obrotowy 79 - Stan komunikat CAN / kierunek jazdy 80 - Stan komunikat CAN / akcelerator pozycji 81 - Stan komunikat CAN / obroty silnika 82 - Stan CAN wiadomość / Szybkość w lewo koło tylne 83 - Stan komunikat CAN / prędkość prawego tylnego koła 84 - Stan komunikat CAN / koło lewy przód prędkość 85 - Stan komunikat CAN / wheel speed przednia prawa 86 - stan jazdy status wpływania / kontrola trakcji 87 - stan jazdy status wpływania / hamulec 88 - stan jazdy status wpływania / Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego 89 - stan jazdy status wpływania / elektroniczny program stabilizacji 90 - stan jazdy status wpływania / tempomat 91 - stan jazdy tryb kickdown stanu wpływającym / 92 - stan jazdy status wpływania / kontroli śledzenia momentu obrotowego silnika 93 - Ilość błędów komunikacyjnych do BCM (układ elektryczny pojazdu) 94 - Ilość błędów komunikacyjnych do bramy 95 - Ilość błędów komunikacyjnych nadawcy kąta skrętu 96 - Ilość błędów komunikacyjnych pędzić zaślepkę panelu 97 - Ilość błędów komunikacyjnych do aktywnego układu kierowniczego 98 - Ilość błędów komunikacyjnych do hamulców 99 - Ilość błędów komunikacyjnych do hamulców 100 - Communication - stan aktywny układ kierowniczy 101 - Communication - stan BCM 102 - Communication - stan hamulców 103 - Communication - status interfejsu magistrali danych diagnostycznych 104 - Communication - status nadawcy kąta skrętu 105 - Communication - stan hamulca postojowego 106 - Communication - stan tablicy przyrządów 107 - funkcja przenoszenia momentu obrotowego 108 - informacje Silnik - typ emisji 109 - Informacje o silnika - kod skrzyni biegów 110 - Informacje o silnika - kod silnika 111 - identyfikacja jednostki sterowania - identyfikacja oprogramowania bagażnika (BB) 112 - identyfikacja jednostki sterowania - identyfikacja oprogramowania bagażnika (BC) 113 - identyfikacja jednostki sterowania - identyfikacja oprogramowania rozruchowego (BS) 114 - identyfikacja jednostki sterowania - data produkcji 115 - identyfikacja jednostki sterowania - sterowanie numer seryjny 116 - identyfikacja jednostki sterowania - wersja oprogramowania producenta 117 - identyfikacja jednostki sterowania - urządzenie identyfikacji kontrola sprzętu 118 - identyfikacja jednostki sterowania - sterowanie wersji sprzętu 119 - identyfikacja jednostki sterowania - oprogramowanie sterujące identyfikacyjny jednostki 120 - Dynamiczny program shift 121 - index odporność Motion 122 - Liczba cykli jazdy od usuwania usterek OBD 123 - Gospodarka skuteczność napędu czas 124 - Napęd sportu procent czasu 125 - współczynnik momentu obrotowego 126 - Łączny czas jazdy 127 - Przejechane kilometry od usuwania usterek OBD 128 - Analiza 1 / param 0 129 - Analiza 1 / Param 1 130 - Analiza 1 / param 2 131 - Analiza 1 / param 3 132 - Analiza 1 / param 4 133 - Analiza 10 134 - Analiza 11 135 - Analiza 12 136 - Analiza 13 137 - Analiza 14 138 - Analiza 15 139 - analiza 16 140 - Analiza 17 141 - Analiza 18 142 - Analiza 19 143 - Analiza 2 144 - Analiza 20 145 - Analiza 21 146 - Analiza 3 147 - Analiza 4 148 - Analiza 5 149 - Analiza 6 150 - Analiza 7 151 - Analiza 8 152 - Analiza 9 153 - napęd ręczny procent czasu 154 - Snapshot / Pedał pozycji D 155 - Snapshot / kontrola trakcji 156 - Snapshot / średnia prędkość koła / napęd wału 157 - Snapshot / Hamulce 158 - Snapshot / hamulce 159 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu 160 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu 161 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu 162 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu 163 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu 164 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu 165 - Snapshot / regulator ciśnienia prądu 166 - Snapshot / Pożądany Solenoid State 1 167 - Snapshot / Pożądany Solenoid State 2 168 - Snapshot / Pożądany Solenoid State 3 Phase Trzymaj 169 - Snapshot / Pożądany Solenoid State 3 szczytowa faza 170 - Snapshot / Pożądany Solenoid State 4 171 - Snapshot / Kod diagnostyczny Check Fault 172 - Snapshot / kierunek jazdy 173 - Snapshot / Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego 174 - Snapshot / Elektroniczny program stabilizacji 175 - Snapshot / cruise system kontroli 176 - Snapshot / biegowa moc 177 - Snapshot / biegowa input 178 - Snapshot / Hall nadawca 179 - Snapshot / Hall nadawca B 180 - Snapshot / Hall nadawca C 181 - Snapshot / Hall nadawca D 182 - Snapshot / kod błędu wewnętrznego 183 - Snapshot / wewnętrzne typ błędu 184 - Snapshot / rok 185 - Snapshot / kick-down 186 - Snapshot / kick-down 187 - Snapshot / min 188 - Snapshot / miesiąc 189 - Snapshot / obroty silnika 190 - Snapshot / Moment tracking control engine 191 - Snapshot / określony moment obrotowy silnika na zaangażowanie przez przekładnię 192 - Snapshot / OK Byte - Snapshot ważne 193 - Snapshot / sekunda 194 - Snapshot / Blokada zmiany biegów 195 - Snapshot / Przesunięcie Typ / Mode 196 - Snapshot / State ATF czujnik temperatury 197 - Snapshot / Stan sygnału hamowania 198 - Snapshot / Chip Sensor State temperatury 199 - Snapshot / Stan kierunku jazdy 200 - Snapshot / prędkości obrotowej silnika 201 - Snapshot / State of dynamicznie zaangażowania moment obrotowy silnika 202 - Snapshot / State of długoterminowego zaangażowania moment obrotowy silnika 203 - Snapshot / State Output Shaft Prędkość 204 - Snapshot / Stan Pedal 205 - Snapshot / Stan wiarygodności Tolerance 206 - Snapshot / Stan Position Switch 207 - Snapshot / Stan Torque 1 208 - Snapshot / Stan łącze Turbine 209 - Snapshot / Stan Prędkość lewego koła przednie 210 - Snapshot / State Speed Wheel Prawy przedni 211 - Snapshot / Stan tylnych kół Prędkość lewa 212 - Snapshot / State Speed Wheel Tylny prawy 213 - Snapshot / status zacisk 15 214 - Snapshot / godzina 215 - Snapshot / switch 216 - Snapshot / Czas systemowy w run-on 217 - Snapshot / Czas systemowy w trybie normalnym 218 - Snapshot / dzień 219 - Snapshot / TCM_Torque Ograniczenie 220 - Snapshot / TCM_Torque_Request 221 - Snapshot / temperatura 222 - Snapshot / temperatura 223 - Snapshot / czas od resetowania 224 - Snapshot / czas od zmiany 225 - Snapshot / Tiptronic - 226 - Snapshot / Tiptronic + 227 - Snapshot / Tiptronic gate 228 - Snapshot / Tiptronic kierownicy - 229 - Snapshot / Tiptronic kierownica + 230 - Snapshot / Lockup sprzęgła przemiennika momentu obrotowego 231 - Snapshot / trakcji / wybieg Flag 232 - Snapshot / napięcie na zaciskach 233 - Snapshot / napięcie na zaciskach 234 - Określone ciśnienia zawór regulacyjny 1 państwo 235 - Określone ciśnienia zawór regulacyjny 2 stan 236 - Określony stan ciśnienia w zawór regulujący 3 fazy podtrzymania 237 - Określone ciśnienia zawór regulacyjny 3 stan w głównej fazie 238 - Określone ciśnienia zawór regulacyjny 4 państwa
alvaro Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 No właśnie co dziwne Wartości mierzone są "szare" i za c**ja nie mogę w nie wejść... Będę musiał jechać do kumpla na VASa
Livorno Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Nie wiem czy o przód czył pytasz Do tyłu masz tutaj ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/all-b8-swap-tylnych-zacisk-ze-standartowych-s4-b8-wentylowane-330-mm-211786/ Tak tak, chodziło o tył. Z przodu nie ma konieczności bo elektryczny hamulec trzyma tylko tył.
snajper1998 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 czy do odblokowania swiatel przy awaryjnym hamowaniu nalezy wykonac te obie procedury?? 46-Moduł Komfortu --->ADAPTACJA 10 ---> Channel 63 ---> dodajemy +4 do obecnej wartości Awaryjne tylne światła STOP oraz kierunkowskazy 46-Moduł Komfortu --->Coding 07--->Long Coding Helper---> BYTE 8 Bit 0- 1 active Bit 1- 1 active nie sprawdzalem jeszcze czy w a6 jest tak samo , za to znalalzlem dedykowane do a6 takie cos , czy to dotyczy tego samego czy to cos innego ?? : In the comfort control unit you have the option of the Audi A6 4F to activate the adaptive brake light. The following coding is used: Select STG 46 (comfort) STG adjustment -> function 10 Select channel 50 Adjust value correspondingEmergency Brake Blinking +1 = +2 = Brake Light Surface Amplification +3 = Blinking Emergency Brake and Brake Light Surface Amplification
Kuba87 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Dlaczego po zakodowaniu sterownia w long coding helper, wciskam exit potem do it, pisze że kodowanie wykonano a zostaje bez zmian?
wrclaguna Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Opublikowano 2 Maja 2013 W A6 sa inne kodowania W kanale 50 sumujesz wartości co chcesz dodać .
artur2910 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 koledzy da sie tak zakodowac zeby halogeny dalo sie wlaczyc ze swiatlami do jazdy dziennej LED?
artua2 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Ja przełączam na pozycyjne i następnie włączam halogeny:decayed:
artur2910 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 http://img24.imageshack.us/img24/7504/64042356.jpg a moglbys WRC rozpisac jak to zrobic krok po kroku?
wrclaguna Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 Odznaczasz BYTE 2 ---> BIT 3 I Exit
piteras Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 wrclaguna chlopie widze ze masz pojecie - szacuneczek:hi:, bardzo interesujacy watek dla posiadaczy b8, szczegolnie dla kogos kto ma kabel, dlatego fajnie by jeszcze bylo gdybys na poczatku watku dodal jakiego kabelka uzywasz albo jaki nabyc by ogarnal to cale kodowanie, bylbym jak i wielu innych zapewne bardzo wdzieczny. Poszukuje kogos z okolic bialegostoku z kabelkiem by wkoncu aktualizowac wizualizacje czujnikow parkowania:hi:
wrclaguna Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Uzywam VCDS ORI Oprogramowanie diagnostyczne VCDS albo chinol dostepny na aukcjach
wrclaguna Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 A do tylnych LEDów VCDS wystarczy? Czasem jest za słaby ,wszystko zalezy od sterownika 1
arek776 Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 mialem VCDS 11.11. kolega mi go podłączył do internetu teraz chce odkupic i widze ze poza 11.11 są też 12.10.3. wziac ten nowszy? będzie lepszy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się