Frimuś Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 kurcze niewiem jak kolega ale bym radził zdemontowac i jak napisal wyzej starac sie to w plynie pozostawic. A tak co ,bedziesz chodzil od czasu do czasu i polewał Ale sprobuj.
blutucz Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 Właśnie nie wiem jak to zrobić bo samochodem jeżdzę na codzień. Chyba ze bede przez parę dni polewał gwint i nakrętkę płynem a wymontuje tylko do samej operacji ruszenia nakretek...
pandamix Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 a jak zakonserwować?ja od siebie to na szybko bym polecił pomalowanie ocynkiem w sprayu,ja na codzień przerabiam temat podwojonej jak nie potrojonej korozji,wiec bym polecił dla kogoś kto nie ma ocynku na szybko posmarowanie smarem,też to będzie lepsze niż zostawienie nie zabezpieczonego gwintu
Frimuś Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Rozumiem zamiast spsikac raz ja jakis czas wd potraktowac gwint ocynkiem w puszcze?!
pandamix Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 jego chociaż korozja nie ruszy,gdzieś kiedyś na 2 golfie na gwincie widziałem skórzane jak by osłony na gwint,ale za cholerę nie wiem gdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się