kowalski.w Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Witam koledzy moje hamulce są już powoli na wykończeniu i zmiana ich jest nie do ominięcia tak więc chce się dowiedzieć czy jest możliwość zmiany moich zwykłych tarczówek nie wentylowanych na jakieś większe wentylowane bez zmiany zacisków ? da rade wymienić same jarzma? czy muszę zaopatrzyć się w nowe zaciski jarzma i tarcze? z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi
Dev Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 pierwsze najważniejsze pytanie: jakie masz koła ?
kowalski.w Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 lato 18 cali zima 15 przez ostatni sezon potem się dostosuje
Dev Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 do 15" koła max 288/25mm powyżej 15" - 312/25mm musisz kupic praktycznie wszystko: tarcze, klocki, jarzma i zaciski i do tego lekka przeróbka przewodów hamulcowych z mocowaniami
kowalski.w Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 a jaki był by koszt takiego zestawu 312 ?
ampera4 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 na orginalne zaciski tarczy wiekszej raczej nie wpakujesz tarcze i klocki z brembo daja rade polecam.
Dev Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 a jaki był by koszt takiego zestawu 312 ? wszystko zależy od tego jakie chcesz miec komponenty koszt ok 900zł, tarcze i klocki nowe, płyn hamulcowy 1 litr zaciski z jarzmami pomalowane proszkowo kolor dowolny (tak wygląda to u mnie) 1
kowalski.w Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 a na 320 z b6 dało by rade przerobic? przepraszam ze tak wypytuje ale jestem slaby w tym temacie
Dev Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 owszem mozna wiąze sie ze zmianą zwrotnic, dolnego wahacza, pólosi z przegubami ale wówczas koszt wzrośnie ponad 2000zł
kowalski.w Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 a tak bez zmiany zwrotnic i przegubów jakie wielkie można załozyc? bo chce tak wypelnic przestrzen w tych 18
kowalski.w Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 a przy okazji czy tylnie mozna tez wymienic?
Dev Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 w B5 FWD niestety nie ma takiej mozliwosci
kowalski.w Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 czyli na tył pozostaje zakupić nowe tarcze i dobre klocki a przód 312 na dobrych podzespołach. Więc wiem już wszystko na ten temat dzięki za pomoc
pioteros Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 a tak bez zmiany zwrotnic i przegubów jakie wielkie można załozyc? bo chce tak wypelnic przestrzen w tych 18 334mm zaciski + jarzma + klocki z golfa iv r32/tt 3.2 i do tego tarcze od passata w8 lub wyrzezbione mercedesowskie
kowalski.w Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2012 334 by ładnie wyglądały ale te ceny mnie zniechęciły. trzeba kompletować graty na setup 312
tomaszstn Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Tomku, kolega chyba nie jest zainteresowany bo na moją propozycję nic nie odpisał, a tak na marginesie to mi się jeszcze rodzina powiększy PS: Sorki za ot
OGr Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 dołączę się do tematu. Aby wsadzić zwrotnice z B6 do B5 to trzeba wymienić: - zwrotnice z łożyskami, - przeguby zewnętrzne, - dolny wahacz, tak ? Amory zostają te same przy takiej przekładce ? A aby tymczasowo zostawić 288mm tarcze na tych gratach z B6 to jeszcze jarzma i zacisk ? Czy zaciski pod 288 w B6 są takie same jak w B5 ?
tomaszstn Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Zaciski w b5 i b6,b7 288 i 312 są te same
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się