sikszak Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 od jakiegoś czasu prześladują mnie stuki w zawieszeniu. Kilku mechaników szukało i nic nie znalazło, układ kierowniczy i i zawieszenie według nich jest Ok. Wymieniłem nawet poduszkę silnika (elektryczną) Stuki były nadal. dwa miesiące jeździłem z tym stukami które pojawiały sie tylko przy mocnych zakrętach Ostatnio stuki tak się nasiliły, że postanowiłem podjechać jeszcze raz na stację diagnostyczną na szarpaki. Stuki mam już przy każdym skręcie (pokonywaniu zakrętów, zjeździe z ronda, parkowanie) Na stacji znów poszarpali auto i mówią zę zawieszenie jest ok. ( nie ma luzów) ale któryś z diagnostów zaczął sprawdzać górne wahacze i tak stwierdził. Luzów nie ma ale jak sie porusza jednym z górnych wahaczy (wzdłuż własnej osi) to nie pracuje płynnie tylko ma taki przeskok. da się go wyczuć ręką. Czy takie coś może powodować stuki przy zakrętach? na dziurach nic nie puka. Stuka tylko przy skręcaniu. Czy górne wahacze tak własnie pracują przy skręcie koła, żeby mogły powodować takie stuknięcie. Proszę o odpowiedź
TomsonSzczecin Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 według mnie warto zobaczyć na przeguby jeśli to tylko przy skręcaniu...
sikszak Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 przeguby są ok, to nie jest stuk jak przy przegubach. Jest to jedno stuknięcie przy skręcie.
sikszak Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2012 akumulator mi nie puka na 100%
Danek75 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 No to jeszcze ewentualnie gumy w kielichach amortyzatorów mogą byc zużyte. Lub też sam amortyzator ci puka. Ja tak miałem, jak kupiłem wadliwą serię FEBI i nowe były - a pukały.
czwura Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 No i jak wiesz co Ci pukało bo to samo mam u siebie od jakiegoś roku tylko teraz już się nie da wytrzymać, zawieszenie wymienione oryginalne nawet maglownice wymieniłem na nową a tu puka przy skręcie raz z lewej raz z prawej a czasami obie strony i kurw...ica mnie strzela jeszcze myślę o poduszkach pod silnikiem bo czasem zapuka jak się odpala mechanicy rozkładają rece
sikszak Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 nadal mi puka i nie mam na to pomysłu. Możliwe że to amory albo mocowanie amortyzatora
electrofinger Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 Byłem kiedyś u diagnosty i sprawdzał zawieche bo pukało i nic - wszystko OK. Pukało bardziej, to pojechałem do jakiegoś mechesa i powiedział że w sumie to sobie mogę końcówki drążków wymienić co też zrobiłem i pojechałem na zbieżność. Tam powiedzieli że mam wyrypane 3 górne wahacze i nie ma sensu robić tylko najpierw je wymienić. Objaw był taki że prawe koło trzeszczało jak stara wersalka a lewe koło na łuku nawet przy prędkości 20km/h tłukło się jakby miało zaraz odpaść.
czwura Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Wreszcie poznałem się tzw. piekarnia okazało się ze poduszki pod silnikiem są po prostu połamane czego wogole nie było widać dopóki nie został podniesionym silnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się