Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Przekręcony gwint\pokrywa zaworów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiatm wszystkich

Dzis dołożyłem sobie problem :confused4:

mianowicie przy wymianie uszczelki pod pokrywa zaworów za mocno :decayed: dokręciłem srodkową srubę( tą pod plasytkową czapeczką) skutek jest taki że gwincik na tej szycy zrobił kaput

Co mam teraz począć ?

Da rade wymienic ten gwint? bo jazda w tej sytuacji raczej mija sie z celem.

Może ktos cos podpowie

pozdrawiam[br]Dopisany: 17 Maj 2008, 14:06 _________________________________________________Póki co zamaskowałem problem tym że dałem jeszcze jedna podkładke

trzyma mocno także mozna na impre tyłek wieść :kox:

Ale problem dalej nie rozwiązany jak ktos wie jak sobie z tym poradzic to prosze o odpowiedz

Opublikowano

Gwintownik na większą śrubkę, i nowa śrubka.

Opublikowano

Gwintownik na większą śrubkę, i nowa śrubka.

Nie przesadzajmy z gwintownikiem, to jest ostateczność :wink4:

Pokrywę głowicy cylindrów trzymają 3 nakrętki.

103450.png

I śruby podwójno-gwintowe M6X12. nr części 028 103 531B

CR250R%20Cyl%20and%20head%20studs.jpg

Możesz po prostu wykręcić uszkodzoną śrubę i wymienić ją. Jeżeli będziesz miał problemy z jej dostępnością dostępnością, wkręć starą śrubę uszkodzoną stroną w głowicę nie przesadzając z siła. Nakrętkę pokrywy głowicy przykręcamy z siłą 10nm.

Opublikowano

no wlasnie sruby przykreca sie kluczem dynamometrycznym, szczegolnie te ktore w alu sa wkrecane.

nalezy zastosowac wiekszy wymiar, gwintu, z tym ze bardzo istotne aby zarowno gwintownik jak i zastosowana sruba spelnialy norme techniczna dla aluminium.

Opublikowano

no wlasnie sruby przykreca sie kluczem dynamometrycznym, szczegolnie te ktore w alu sa wkrecane.

nalezy zastosowac wiekszy wymiar, gwintu, z tym ze bardzo istotne aby zarowno gwintownik jak i zastosowana sruba spelnialy norme techniczna dla aluminium.

Z tego co pisał STO_PROCENT wynika, że nie ma najmniejszej konieczności nagwintowywania jakiejkolwiek części. Moim zdaniem wystarczy jedynie wymienić śrubę podwójno-gwintową, lub wkręcić ją drugą stroną.
Opublikowano

to zalezy ktora strone ukrecil :mysli: czy gwint na szpilce - (srubie podwojnej) czy gwint w glowicy.

Opublikowano

to zalezy ktora strone ukrecil :mysli: czy gwint na szpilce - (srubie podwojnej) czy gwint w glowicy.

jeżeli pomogły mu podkładki to raczej jedynie szpilka. :th: popatrzyłem trochę i moga być problemy z zakupem nowej śruby, pozostanie więc wkręcenie jej odwrotnie :mysli:
Opublikowano

jesli tak to wymieni srube dwustronna, kupisz ja bez problemu w ASO

ja kiedys w maluchu ukrecilem szpilke w glowicy :gwizdanie:

Opublikowano

jesli tak to wymieni srube dwustronna, kupisz ja bez problemu w ASO

ja kiedys w maluchu ukrecilem szpilke w glowicy :gwizdanie:

problem ten sam.. koszty mniejsze :naughty:
Opublikowano

dziekówka za odpowiedzi :hi:

czyli wystarczy wykręcić ten gwint a wkręcic nowy ( danke za numer części)

Gwint przekręciłem na tej górnej czesci

Opublikowano

dziekówka za odpowiedzi :hi:

czyli wystarczy wykręcić ten gwint a wkręcic nowy ( danke za numer części)

Gwint przekręciłem na tej górnej czesci

to sie nazywa sruba dwustronna

Opublikowano

słyszałem że poxipolem można zrobić gwint :polew: nie wiem jak z temperaturą :)

Opublikowano

technologi naprawy gwintów jest kilka - w twoim przypadku wymina sszpilki (sruby dwustronnej) to najmniejsze zło jakie moglo Cię spotkać. Teraz tylko uważaj przy wkręcaniu szpilki w korpus bo jak tu naboisz to dopiero kłopotu sobie narobisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...