mnetzimny Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Witam Moja Audi to B5 AHH chciałbym wsadzić wtryski 216 oraz program , chce tylko coś około 140 ps , nie bawiąc się w zmianę turba ani wycinać kata . Jest to sens ?? Nie chce też robić mocnego programu , ma być delikatne żeby sobie jeździć i jeździć spokojnie , a czasami wyprzedzić z zapasem mocy .
Kowi87 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Jak chcesz tylko 140 to zrób poprostu program na tym co masz:whistling: nie musisz odrazu wtrysków zmieniać i podwajać kosztów dla róznicy 7-10km, bo max co bedzie to 145km pewnie
radimm Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 delikatny soft +216 i powinno spokojnie być ponad 140, jeśli oczywiście motor zdrowy ja po samym programie z afn'a miałem ponad 140 ---------- Post dopisany at 01:00 ---------- Poprzedni post napisany at 00:58 ---------- a czasami wyprzedzić z zapasem mocy . 140KM nie zostawia zapasu mocy
mnetzimny Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2012 Witam Przepraszam silnik w mojej Audi to AHH , nie wiem jak ja mogłem napisać że AFN , nie chce go strasznie kręcić , tak żeby się nią lepiej jeździło niż w serii , oraz przy delikatnej jeździe nie za bardzo wzrosło spalanie paliwa . Auto mi służy do poruszania do pracy i czasami żeby wyprzedzić żwawiej np. Tir-a na jedno pasmowej drodze .
radimm Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 no to dostałeś od losu prezent w postaci wydajniejszej pompy wtryskowej tzw. 11 , ale za to masz mniej wydajne wtryskiwacze. Jeśli nie szkoda Ci trochę grosza to zainwestowałbym w 216'tki + plus program
Zaleczeq Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Tu masz podobny temat http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ahh-wykres-ahh-120000/
mnetzimny Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 Witam Dzięki za odpowiedź . Czyli co założyć końcówki 216 np . Boscha i jakie ciśnienie pompiarz ma im ustawić 190 czy 210 barów ?? tak żeby się nic pompie nie stało . Korekcje softu zrobi mi ktoś kto bawi się wgrywaniem map ?? bo nie zamierzam wydawać 1000 zł czy więcej na chip tunning .
VeilSide Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 WitamDzięki za odpowiedź . Czyli co założyć końcówki 216 np . Boscha i jakie ciśnienie pompiarz ma im ustawić 190 czy 210 barów ?? tak żeby się nic pompie nie stało . Korekcje softu zrobi mi ktoś kto bawi się wgrywaniem map ?? bo nie zamierzam wydawać 1000 zł czy więcej na chip tunning . ale podejscie do sprawy...katastrofa, a pózniej wszyscy się dziwią , czemu znowu w aucie coś się wyjebało
kamilb5 Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 Kup sobie gotowca na allegro za 250zł i nie bedziesz musiał nic wiecej robic,a pozatym tuning nie jest to tania zabawa więc jak nie zamierzasz wydawać 1000 zł lub wiecej albo mniej to wogóle nic nie rób,bo korekte softu trzeba nieraz robić kilka razy żeby wszystko ze sobą dograć i żeby było wszystko ok,więc jak nie chcesz wydać troche kasy to lepiej nic nie rób jak nie chcesz czegos popsuc. A mapy też Ci nikt za darmo nie wgra,a wymiana wtrysków i wycinka kata to w tuningu podstawa wiec to chyba dział nie dla Ciebie.
Armi Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 WitamDzięki za odpowiedź . Czyli co założyć końcówki 216 np . Boscha i jakie ciśnienie pompiarz ma im ustawić 190 czy 210 barów ?? tak żeby się nic pompie nie stało . Korekcje softu zrobi mi ktoś kto bawi się wgrywaniem map ?? bo nie zamierzam wydawać 1000 zł czy więcej na chip tunning . Co za podejście - nie zamierzam wydawać 1000zł ale ma być tak żeby się pompie nic nie stało. Przecież jedno zaprzecza drugiemu:facepalm: Poza tym tuning to nie zabawa:whistling:
lapek85 Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 WitamDzięki za odpowiedź . Czyli co założyć końcówki 216 np . Boscha i jakie ciśnienie pompiarz ma im ustawić 190 czy 210 barów ?? tak żeby się nic pompie nie stało . Korekcje softu zrobi mi ktoś kto bawi się wgrywaniem map ?? bo nie zamierzam wydawać 1000 zł czy więcej na chip tunning . albo zrobić raz a porządnie na wieki i wydać trochę więcej kasy, albo dać d*py na starcie i co chwile coś naprawiać wydając przy tym więcej niż pierwsza opcja dla mnie takie podejście jak ma mnetzimny to ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się