Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stag 4 - Pulsująca dioda zielona


rekin175

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , od kilku dni mam następujący problem , posiadam instalacje gazową STAG 4 problem polega na tym że czasem podczas jazdy , a najbardziej przy większym obciążeniu typu górka , klima , pasażerowie zaczyna pulsować zielona dioda na sterowniku gazu czyli przełącza ewidentnie na PB po odjęciu gazu i chwili wraca wszystko do normy , i lecę na LPG buzer się nie piszczy w chwili pulsacji diody . Ktoś coś wie , wiem pewnie gazownik świeża in stalka ale wolę coś tam już wiedzieć jak pojadę by coś kumał czy gość ma połapane .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malo wydajny reduktor i pod duzym obciazeniem spada cisnienie na listwie, dlatego przelacza na pb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz instalacje reduktor sterownik i wtryski od tego trzeba zacząć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo reduktor zle ustawiony albo poprostu nie wytrzymuje i spada cisnienie a zeby nie bylo spadku mocy przelancza na pb. jedz do gazola niech robi a nie tylko kase brac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz instalacje reduktor sterownik i wtryski od tego trzeba zacząć.

Reduktor - Shark

Wtryski - OMVL

Komp- Stag 4

---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 23:40 ----------

albo reduktor zle ustawiony albo poprostu nie wytrzymuje i spada cisnienie a zeby nie bylo spadku mocy przelancza na pb. jedz do gazola niech robi a nie tylko kase brac

Jutro do niego zmierzam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malo wydajny reduktor i pod duzym obciazeniem spada cisnienie na listwie, dlatego przelacza na pb.

Ale jemu przęłącza co chwilę na PB i na LPG - więc to nie wina reduktora. Gdyby to był reduktor - to by mu z powrotem nie wracało na LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malo wydajny reduktor i pod duzym obciazeniem spada cisnienie na listwie, dlatego przelacza na pb.

Ale jemu przęłącza co chwilę na PB i na LPG - więc to nie wina reduktora. Gdyby to był reduktor - to by mu z powrotem nie wracało na LPG.

więc co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malo wydajny reduktor i pod duzym obciazeniem spada cisnienie na listwie, dlatego przelacza na pb.

Ale jemu przęłącza co chwilę na PB i na LPG - więc to nie wina reduktora. Gdyby to był reduktor - to by mu z powrotem nie wracało na LPG.

jesli cisnienie sie stabilizuje po zdjeciu nogi z gazu to nie spadek wydajnosci reduktora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli cisnienie sie stabilizuje po zdjeciu nogi z gazu to nie spadek wydajnosci reduktora?

Nie. Bo ja akurat wymieniałem reduktor bo spadało ciśnienie. W takim wypadku samo nie wróci na LPG. Tak samo jak wielozawór nie będzie wyrabiał - spada cisnienie - układ sie wyłącza i nie wraca po chwili na LPG. Samemu trzeba przełączyć z powrotem. A skoro mu przełącza co chwilę i nie ma sygnału dźwiękowego, to problem jest z elektroniką gazu.

Chyba że jakoś inaczej u was sekwencja działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre firmy montujące LPG zakładają słaby reduktor i włączają opcję podpierania się benzyną. W tym przypadku ciśnienie spada poniżej jakiejś tam wartości i aby nie piszczało to gazmen włączył właśnie tą opcję. Wtedy komp gazowy wyłącz np 2 wtryski i załącza na nie benzynę. Jak ciśnienie się ustabilizuje to z powrotem chodzi cały silnik na gazie.

---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ----------

Na pewno reduktor źle ustawiony albo za słaby.. sygnał dźwiękowy w STAGU da się wyłączyć żeby gość nie wiedział ze go wywala z LPG:)

Nie można wyłączyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno reduktor źle ustawiony albo za słaby.. sygnał dźwiękowy w STAGU da się wyłączyć żeby gość nie wiedział ze go wywala z LPG:)

Reduktor jest na 150 KM - ja mam 125 KM powinien wyrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy siak musisz przejechac sie z lapkiem zrobic nowe mapy i powino byc dobrze chyba ze reduktor nie wyrabia. moze byc pod 150 ale zle wyregulowany i niestety przy bucie konczy sie i na bene wchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez tego się nie obejdzie , w sumie to śmiech ledwo instalka założona a człowiek sam musi dochodzić co nie jest tak powinienem wręczyć kluczyki i zapytać tylko kiedy się zgłosić po autko w 100% sprawne LPG !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szarka nie montuję...znajomy ma warsztat założył kilka sztuk...i w autach po 120 km była już lipa...tak samo jak z alaską producent podaje 136 km ale dla niego to max 100km jeszcze zależy od auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja jeździłem z gościem z kompem to powiedział ze ciśnienie 1,2 to jest normalne a przy zużytym reduktorze przy wyższych obrotach spadało do 0,6 i zaczynało sie prychanie i wzrastało spalanie nawet od 20l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc sprawa rozwiązana Hura ! . Pojechałem na umówioną jazdę z lapkiem , i temat jest następujący zanikał sygnał obrotów z cewki i dlatego rzucał na PB , gazmen klepną coś w lapku przestawił i jak ręką odjął :) . Wszystko jest w pożądku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...