Robertos Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Mam ogromny problem,cały samochód wpada w wibracje przy przyśpieszaniu od 30 do 50 km-h i tylko przy tej prędkosci! Powyzej 100 trochę dudni w samochodzie,ale to chyba normalne,z tego co czytałem to BLB tak ma.Wymieniłem dumasę i przerobiłem pompę oleju,moze ktoś mnie trochę nakieruję za co powinienem się teraz zabrać.Przeczytałem parę wątków ale nie spotkałem się z takim problemem.
pinder_m Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Wpadanie w wibracje przy przyspieszaniu, może być spowodowane zużyciem przegubów wewnętrznych przy półosiach napędowych (szybciej zużywa się przegub po stronie krótszej półosi). Przerabiałem taki temat i naprawa polegała na wymianie przegubów. Trochę trudno zdiagnozować przypadłość, ale dobrym symptomem jest np. delikatny wyciek z uszczelniacza półosi w skrzyni biegów.
HeresR32 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 adam dobrze mowi przegoby tez moga miec na to wplyw, chyba ze polos Ci....
Robertos Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2012 Dziękuję za podpowiedzi:wink:Ale czy to możliwe ze półoś czy przegub może powodować tylko i wyłącznie te wibracje na jednej określone prędkości (30-50km-h) Czy samochód nie powinien cały czas wibrować przy przyśpieszaniu bez względu na prędkość?
tomasl91 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 No powinien cały czas własnie a jak wezmiesz na wiekszym biegu przyspieszał od 30do 50 tez to samo jest
martinus Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 to nie półosie, zbadaj pompki, być może że już któraś delikatnie klęczy...
Robertos Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2012 Pompki znaczy pompowtryskiwacze? Sorry ale jestem zielony w tych sprawach:wink: Autko było z miesiąc temu podłączone do VAGa i nic nie pokazało,jedynie jakaś świeca do wymiany.Ogółem samochód zawsze delikatnie wibruje podczas przyśpieszania ale w tej jedynej pieprzonej prędkości 30-50 km najmocniej,dosłownie rzuca na boki...
audiomaniak Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Pompki znaczy pompowtryskiwacze? Sorry ale jestem zielony w tych sprawach:wink: Autko było z miesiąc temu podłączone do VAGa i nic nie pokazało,jedynie jakaś świeca do wymiany.Ogółem samochód zawsze delikatnie wibruje podczas przyśpieszania ale w tej jedynej pieprzonej prędkości 30-50 km najmocniej,dosłownie rzuca na boki... Podepnij VAGa i zrób logi statyczne grupy 13 i 23
Robertos Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Opublikowano 1 Lipca 2012 Ale tylko przy tej prędkości? Pompowtryski?
audiomaniak Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Ale tylko przy tej prędkości? Pompowtryski? Nie, na postoju podłącz vaga
michail55 Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 ja obstawiam jakies problemy z dwumasa badz turbo albo jeszcze z walkami wyrownawczymi
leoncjo Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Rozumiem, że objawy zalezą od prędkości nie od tego na jakim biegu się jedzie i nie od obrotów ??
Robertos Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 Dwumasa wymieniona na nową bo jakiś gienialny mechanik powiedział mi że wibracje ustąpią a ty gówno,to samo.Pompa oleju przerobiona ale nie poprzez wywalenia wałków,łańcuszek,imbusik no i ten plastikowy tłoczek.Wibracje zaczynają się przy dokładnie 30kmh i zanikają tak przy 50 oczywiście przy przyśpieszaniu.Jak delikatnie przyśpieszam to wibracje są łagodniejsze a jak pedał do końca samochód aż chodzi na boki.Nawet nie wiem na jakim to jest biegu,w multitroniku chyba się nie wyczuje a turbo nie załącza się powyzej 2000 tyś obrotów,przy takiej małej prędkości to z 1500 obrotów przewnie jest.Naprawdę nie wiem za co się zabrać.
michail55 Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 zrob moze logi dynamiczne i sie dowiemy
Robertos Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 A więc przeczekam trochę jeszcze z robieniem czegokolwiek bo..wibracje z tygodnia na tydzień zanikają,sam nie wiem o co kaman,wlałem z miesiąc temu stp do wtryskiwaczy i nie zauważyłem poprawy aż tu nagle..Ja pierdziele to mój pierwszy diesel,benzynko wrrróć
michail55 Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 no tatkie to dieselowskie jest, w dzisiejszych czasach diesel nie oznacza oszczednosc,i a pod katem uszkodzen osprzetu silnika wychodzi na jedno jak bysmy jezdzili na benzynie
Robertos Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 Pierdziele to,nic nie robię więcej,nie dość że mechanik zalecił mi wymianą dwumasy którą jak się okazało miałem dobrą (wymiana NIC nie zmieniła a nawet gorzej:kox:) to do tego jeszcze sporo ludzi sugeruje mi pompowtryski-pieprze to,w trasie pali mi 5.4 a przy pierdzielniętych wtryskach chyba pali więcej... ---------- Post dopisany at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany at 17:15 ---------- Aaa i pamiętajcie-dwumasa przy wibracjach samochodu na samym końcu!!!
melman_zyrafa Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Sprawdź poduszki pod skrzynią i silnikiem. Koleżanka kiedyś tak miała aż w końcu poducha wysiadła i zblokowało napęd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się